Piaggio MP3 400 LT autorijbewijs

24 sep 2019
1
0
Hierbij te koop aangeboden. Een betrouwbare Piaggio MP3 400 LT, geschikt voor autorijbewijs.

Heb de motor gekocht in april 2019. De motor heeft in mei 2019 nog een volledige onderhoudsbeurt gehad waarvan de rekening aanwezig is. Alle vloeistoffen, mechanische delen en de algemene staat zijn nagekeken en waar nodig vervangen. Kleine aanpassing zijn de 17 grams Dr. pulley rolletjes die ik erin heb laten leggen. Hierdoor trekt de motor gewoon lekker vloeiend door en zijn alle standaard dipjes verdwenen. Deze aanpassing is tevens uitgevoerd door de dealer.

Ik verkoop hem omdat ik binnenkort een andere auto krijg waar we met het gezin allemaal mee kunnen rijden. Momenteel rijd ik een Caddy (2 persoons) waardoor ik de motor gebruik als we met z' n 3tjes op pad gingen. Vriendin en kindje in de Caddy en ik op de motor er achter aan. Dit probleem is straks opgelost waardoor de motor overbodig wordt voor noodzakelijk ritjes. Ik vindt het zonde om de machine voor aan huis te laten staan (afgedekt weliswaar), om hem als speeltje te gebruiken. Krijg hem helaas niet mijn achtertuin in gedraaid waardoor ik besloten heb de motor te verkopen.


Bandjes zijn van Michelin en kunnen zeker nog even mee!
Masterkey is aanwezig.

Bouwjaar 2009
KM stand 43.765

Optioneel: verkoop ik een helm, jas, handschoenen, schoenen. Deze outfit is ook geheel nieuw aangeschaft in mei 2019 en kan als splinternieuw beschouwd worden. Dit zit niet verrekend in de vraagprijs


Vraagprijs: 3250
 

Bijlagen

  • 20190923_165946.jpg
    20190923_165946.jpg
    121,8 KB · Weergaven: 20
Terug
Bovenaan Onderaan