Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
de vraag is niet of dat kan, maar of dat gebeurt. Er is geen examen, dus Piaggio hoeft niet een heel streng programma op te stellen en uit marketing overwegingen zullen ze dat ook echt niet doen, dat schrikt teveel af.
Nee de piaggio mp3 lt is een auto, dat is ook de reden waarom ze met een b-rijbewijs ermee mogen rijden. Je mag dus als auto niet in zo'n straat rijden!.
't zijn auto's dus die mogen fijn op het auto forum blijven
klopt. Een motor met zijspan mag dus niet. Maar een motor met aanhangwagen mag weer wel.Even een vraagje tussendoor; dat bord betekent toch een geslotenverklaring voor motorvoertuigen met meer dan drie wielen?? Dus niet alleen auto's, toch?
gewoon een 3 liter v8. Het is toch een auto.een ander groot voordeel is dat mijn vrouw lekker terug kan rijden na een gezellige avond.
Eerst moest ik altijd zo uitkijken voor de politiecontrolles als ik een biertje op had, nu kan ik lallend achterop.
Ze zouden alleen een 800 cc uit moeten brengen.
Niet helemaal, het geldt voor [motor]voertuigen met meer dan 2 wielen en om het lastiger te maken een motorfiets met zijspan uitgezonderd en ook niet voor de MP3 RL, deze is voor de wet een motorfiets, dit volgens de L3E norm.
Even een vraagje tussendoor; dat bord betekent toch een geslotenverklaring voor motorvoertuigen met meer dan drie wielen?? Dus niet alleen auto's, toch?
Niet helemaal, het geldt voor [motor]voertuigen met meer dan 2 wielen en om het lastiger te maken een motorfiets met zijspan uitgezonderd en ook niet voor de MP3 RL, deze is voor de wet een motorfiets, dit volgens de L3E norm.
Dit in tegenstelling tot de MP3 LT, die in de L5E norm zit en dus als een echte drie-wieler wordt gezien door de wetgever.
Dit gaat voor verwarring zorgen voor de wetgever en de handhaver.
Ik kwam er pas ook eentje tegemoet en zwaaide ook per ongeluk. Sorry maar ik vind het geen motor, motorrijden doe je op twee wielen. Als je te incompetent bent om je A-rijbewijs te halen blijf dan maar lekker in je koekblik zitten. Van mij mogen ze de regels heel snel veranderen voor dit soort apparaten.
En dat te bedenken dat je hem met alleen een A-rijbewijs niet mag besturen, belachelijke regelgeving hier.
Dacht toch ff in een flits dat het om een actiescootert ging met een mp3 spelert erin. Maar ook welkom toch deze rijders op MF met einge topic.
Hoe meer zielen (modellen) hoe meervreugdmeningsverschillen. Is ook mooi zo'n driewielert.
Daar let hij wel op.. je moet ook duidelijk je hoofd bewegen zodat hij dat ziet.. Maar het gaat mij er niet om hoe "slecht" motorrijders volgens jou kunnen rijden.. ook niet of die koekblikkers het beter kunnen met hun piaggio.. maar dat er toch redelijk meer verschil zit tussen het koekblik en de piaggio dat een cursus van 8 uur mijns inziens niet genoeg is..
Gelukkig zijn er piaggio rijders die het daarmee eens zijn en zelf extra motorrijlessen nemen..
Rijbewijs afschaffen gaat me te ver, maar afgaande op stu's argumentatie stel ik voor dat we de categorieen maar gewoon afschaffen en er 1 rijbewijs van maken. Dat scheelt iedereen een hoop centen aan extra onnodige rijlessen voor als ze eens een ander voertuig willen besturen. Want ze hebben toch alle benodigde bagage al aan boord met het halen van 1 rijbewijsweet je, waarom schaffen we het rijbewijs niet gewoon af. Je leert toch pas rijden na je examen.ik zie nergens cbr staan of uberhaupt de onderwerpen staan die behandelt zullen worden. En ik weet uit ervaring dat de heren van de KNMV net zo goed van koffie houden als ik (en ik drink heel veel koffie op een dag )
Ohh ok.. Jouw examen + examinator is het standaard waar we aan moeten voldoen.. En buiten het examen heb je ook nog is een instructeur die je een hoop leert en afstraft.. Tuurlijk leren de piaggio rijders ook een hoop op die knmv dag.. maar een dag van 8 uur allemaal dingen leren.. Dan onthoud je echt niet alles meer..
Ik vind het leuk dat piaggio zo'n cursus geeft.. maar blijf bij het standpunt dat de stap van auto naar motor groter is dan je in een dagje even inhaalt..
Op zich wel een flauwe opmerking, maar niet geheel onlogisch naar jouw redenering.. Je zegt dat als je je autorijbewijs heb je al genoeg basisvaardigheden hebt dat je alleen maar een "cursusje" nodig hebt om de motor te rijden..
Dan wil ik ook ff vragen hoe het zit met de nieuwe brommerrijders.. die hebben nu ook een praktijk examen.. mogen die als ze 18 zijn na een ééndags-cursus ook in de auto? Niet bedoelt om "dwars" te zijn.. maar omdat het naar mijn mening hetzelfde is als wat jij zegt..
bijna 9000 euro de 400 dan 250 is volgens mij 1000 goedkoper.....hoop geld.....sparen dus
vind hem ook wel prijzig terwijl anderen zeggen dat het wel meevalt.
komt mischien ook door de nieuwigheid en is hij over een jaartje 1000 minder je weet het maar nooit........