Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou niet weten wat de aandrijflijn is maar als ik de band zeg maar stevif vastpak en op en neer duw ( niet links rechts) dan zit er echt een hele lichte klik/speling inSpeling op de aandrijflijn bedoel je denk ik?
Dat is normaal mits het niet teveel is.
Als je niet weet wat de aandrijflijn is, ga dan alsjeblieft naar een garage en vraag het daar.Ik zou niet weten wat de aandrijflijn is maar als ik de band zeg maar stevif vastpak en op en neer duw ( niet links rechts) dan zit er echt een hele lichte klik/speling in
Het zou kunnen zijn dat je aandrijfriem te slap staat,laat er eens een dealer naar kijken.Ik zou niet weten wat de aandrijflijn is maar als ik de band zeg maar stevif vastpak en op en neer duw ( niet links rechts) dan zit er echt een hele lichte klik/speling in
Sorry, maar zo werkt een CVT niet. Als de motor draait spant de riem zichzelf doordat bij de voorste poelie de schijfhelften naar elkaar worden gedwongen door de rollen, achter zit een veer die hetzelfde doet met de achterste vario. Samen bepalen ze de overbrenging. Bij stilstand staat er geen kracht op de riem.Het zou kunnen zijn dat je aandrijfriem te slap staat,laat er eens een dealer naar kijken.
Duidelijk niks om me zorgen over te maken dus!Sorry, maar zo werkt een CVT niet. Als de motor draait spant de riem zichzelf doordat bij de voorste poelie de schijfhelften naar elkaar worden gedwongen door de rollen, achter zit een veer die hetzelfde doet met de achterste vario. Samen bepalen ze de overbrenging. Bij stilstand staat er geen kracht op de riem.
Een beetje speling in draairichting is normaal, naast de secundaire poelie zit de koppeling, die draait vrij maar wat je voelt is de tandwielvertraging tussen koppeling en achterwiel.
Scherp van je! Ik denk dat ik me teveel zorgen maak ik heb werkplaatshandboek gedownload en wat filmpjes oo youtube bekeken denk dat ik zelf maar eens de rollen, v snaar ga vervangen en meteen schoonmaken etcAls ik je andere topic zie , is het misschien niet onhandig dat ding een keer goed te laten nakijken
door iemand met wat mechanisch verstand.