Piaggio skipper 125cc- naar 172cc

Wat ik werkelijk niet snap is, waarom je het niet gewoon aan de Politie vraagt. Of ben je bang dat ze je direkt met een overvalwagen op komen halen, omdat je een vraag stelt?
Ik zeg: zoek de deskundige.
 
Laatst bewerkt:
Wat een ongekende angst.. maar daar zit een hele historie achter. :)
 
Als het vermoeden bestaat dat er een serieus ander blok onder ligt dan origineel en je hebt een agent met veel verstand van zaken dan bestaat er een kans dat je natgaat. In de praktijk komt dit bijna nooit voor tenzij je echt anders doet vermoeden.

Overigens word je altijd achtervolgd door de politie totdat ze je kenteken zien en nagetrokken hebben, dan taaien ze weer af. Gebeurde mij regelmatig met de 2t motorscooters die ik had.
 
Als het vermoeden bestaat dat er een serieus ander blok onder ligt dan origineel en je hebt een agent met veel verstand van zaken dan bestaat er een kans dat je natgaat. In de praktijk komt dit bijna nooit voor tenzij je echt anders doet vermoeden.

Overigens word je altijd achtervolgd door de politie totdat ze je kenteken zien en nagetrokken hebben, dan taaien ze weer af. Gebeurde mij regelmatig met de 2t motorscooters die ik had.
Nee is geen ander motorblok maar andere cilindertje thats it das geen probleem toch?
En wat bedoel je taaien ze weer af?
 
Power comes with responsibility. En als je als ex-brommerbestuurder wheelies wilt trekken, hoor je wat mij betreft nog lang niet op een openbare weg om een motor te besturen.
Nee af een toe wheelie op eigen terrein zou dat nooit doen op openbareweg
 
1D6C2ECA-C443-4EAB-B86F-B09410672418.png


Alstublieft.
Slotje!
 
Been there idd.

Leuk speelgoed..zeker. Wilde zo een ding gewoon eens hebben. En tuurlijk denk ik wel eens...potver. maar 99% van de tijd niet.
En eerlijk...van 70 wielpk naar 126 pk aan het wiel is vragen om gezeik bij een brommer uit 1986...
Maar had wel lol met het ding.
Inmiddels een aantal brommers verder....

Nu een 2006 749 monoposto en een 2006 999s mono nero.
 
Been there idd.

Leuk speelgoed..zeker. Wilde zo een ding gewoon eens hebben. En tuurlijk denk ik wel eens...potver. maar 99% van de tijd niet.
En eerlijk...van 70 wielpk naar 126 pk aan het wiel is vragen om gezeik bij een brommer uit 1986...
Maar had wel lol met het ding.
Inmiddels een aantal brommers verder....

Nu een 2006 749 monoposto en een 2006 999s mono nero.
Maareh, wat voor prijskaartje hangt er aan?

Ik heb een aantal keren op een RG250 gereden, heerlijk machientje, ik kan me alleen maar voorstellen wat zo'n 500 doet.
 
Ik kocht voor 8500 dat ding.
En was voor bloktuning (carbs opboren z ontstekingdelen, cilinders opboren naar 562..koppen aanpassen , pakkingen Tuning van poorten en een compleet aangepaste versnellings close bak inc aanpassingen koppeling en primary gear met 4 rvs handgemaakte uitlaten met carbon dempers ongeveer. 8500 euro kwijt.(delen naar de UK gestuurd..beste tuner zit daar).
Dan nog aanpassingen aan blok van cnc delen, kranen, did 520 erv3 met alu tandwielset, andere 17 inch wielen, raceschock achter, voorvork wp ombouw, radiale rempomp, staalomvlochten slangen en cbr600rr klauwen in cnc gefreesde klauwadapaters en wat al niet meer....ook 4000 euro...
Dus iets meer dan 20.000 euro.....
Toch na verkoop een hoop aan overgehouden.

Woog met 5 liter benzine iets van 155 kg rijklaar. En had 126.5 ok aan wiel op de bank. Voor Turing had ik 95 (metbuitlaat enzo)..na Turing 126..zelf bank..zelfde omstandigheden.
Met 95 ok aan wiel hield ik een zx636r bij tot 200 pu haha
 
Van 125 naar 172 cc is geen probleem, geen haan die er naar kraait.

Tot je een ongeluk krijgt en de verzekering opzoek gaat naar een reden om niet uit te hoeven betalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan