- Onderwerp starter
- #226
Ha Peter,
Zo, dat is een verschil zeg! Die 14 pk is inderdaad wat magertjes. Eigenlijk wel verrassend gezien de knap hoge topsnelheid. Maar ineens 4 pk erbij (en wat dB's minder) is wel gaaf. Ben benieuwd of je dat gaat merken!
Groeten, Karl~[/quote]
Ha die Karl.
Ik ben terug naar huis binnen door over de dijk gereden en daar mag je maar 50.
Ik weet het echte verschil dus eigenlijk niet maar heb hem wel
een paar keer door getrokken naar de 100.
Dat gaat snel zat en in een streep zonder de dipjes die er in zaten.
En op de grafiek was volgens de monteur te zien dat de meeste winst
juist gebruikt word vanaf 100 km per uur
Of dât klopt merken we nog wel een keer en het ging er voornamelijk om
dat hij weer lekker loopt en niet zo erg meer rookt.
Want daarmee had ik soms het gevoel of zijn laatste uur geslagen had.
Hij rijd weer lekker en ik durf er nu zo weer een lange rit mee te maken.
Groeten Peter
Zo, dat is een verschil zeg! Die 14 pk is inderdaad wat magertjes. Eigenlijk wel verrassend gezien de knap hoge topsnelheid. Maar ineens 4 pk erbij (en wat dB's minder) is wel gaaf. Ben benieuwd of je dat gaat merken!
Groeten, Karl~[/quote]
Ha die Karl.
Ik ben terug naar huis binnen door over de dijk gereden en daar mag je maar 50.
Ik weet het echte verschil dus eigenlijk niet maar heb hem wel
een paar keer door getrokken naar de 100.
Dat gaat snel zat en in een streep zonder de dipjes die er in zaten.
En op de grafiek was volgens de monteur te zien dat de meeste winst
juist gebruikt word vanaf 100 km per uur
Of dât klopt merken we nog wel een keer en het ging er voornamelijk om
dat hij weer lekker loopt en niet zo erg meer rookt.
Want daarmee had ik soms het gevoel of zijn laatste uur geslagen had.
Hij rijd weer lekker en ik durf er nu zo weer een lange rit mee te maken.
Groeten Peter