Piaggio x9 500cc

8 nov 2021
3
0
Hoi ik ben sieg ik heb en leuke vervelende scooter Piaggio x9 500cc lx 2002 ik zit toch met en probleem heb de hele scooter uit elkaar getrokken om mijn probleem te vinden staat ook niks op Google wat dan ook dus wat er nu aan de hand is scooter start zonder probleem maar mijn knipperlicht + gevaren licht blijft knipperen zelfs met sleutel. Uit contact ik dacht gelijk aan knipperlicht relais maar zelfs die kan ik niet vinden alle sterkers schoon gemaakt probleem was ff gestopt maar blijft terug komen wie o wie kan mij helpen of vertellen waar de knipperlicht relais zit sorry voor spel fout ben all weeken bezig gevaren knop en knipperlicht knop vervangen 😭😭😭😭😭😭😭
 
:+ Goed dat je zelf al sorry zegt voor de spel vaute. Had je toch wel opmerkingen over gekregen.
ontopic: op deze site PIAGGIO X9 kun je een werkplaatshandboek en elektrisch schema downloaden. Weet niet of het exact jouw scooter is.
Heb ook even door het schema gescand, maar het lijkt alsof er geen knipperlichtrelais in zit maar dat alles vanuit de zwarte doos genaamd “digitale speedometer” wordt aangestuurd.
 
Lang geleden een X9 500 gehad. Die dingen waren berucht om de problemen met vocht in het dashboard. De dealer heeft de boel afgekit om dit soort elektronica kuren te voorkomen. Ik zelf een keer gehad dat de grote connector aan het dashboard los schoot bij een verkeersheuvel die ik niet op tijd gezien heb. Veroorzaakt ook weer kuren. De dealer was MotorCentrumWest in Naaldwijk (of de voorloper daarvan, weet ik niet meer precies). Enfin, dus het dashboard eens open maken en kijken of vocht daar heeft huisgehouden.
 
Hoi ik ben sieg ik heb en leuke vervelende scooter Piaggio x9 500cc lx 2002 ik zit toch met en probleem heb de hele scooter uit elkaar getrokken om mijn probleem te vinden staat ook niks op Google wat dan ook dus wat er nu aan de hand is scooter start zonder probleem maar mijn knipperlicht + gevaren licht blijft knipperen zelfs met sleutel. Uit contact ik dacht gelijk aan knipperlicht relais maar zelfs die kan ik niet vinden alle sterkers schoon gemaakt probleem was ff gestopt maar blijft terug komen wie o wie kan mij helpen of vertellen waar de knipperlicht relais zit sorry voor spel fout ben all weeken bezig gevaren knop en knipperlicht knop vervangen 😭😭😭😭😭😭😭
Je kan de alarmlicht functie alleen maar uitschakelen met het contact op ON,heb je eenmaal op de alarmlicht knop gedrukt
en zet dan het contact uit blijven ze knipperen,dan eerst weer het contact aanzetten om ze uit te schakelen met de alarmlicht knop.
 
Hoi ik heb gedaan wat je zij maar ik heb geen knop op me sleutel bedoel je dat met knop contact uit en aan werkt zeker maar als ik de sleutel uit contact haal gaan ze knipperen ga straks digi dash schoonmaken maar lijkt me sterk dat daar aan licht kan het ook aan de spaaningregelaar liggen kom net van scooter zaak hij zij kan van alles zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan