Piccies mille

eugene

MF veteraan
11 feb 2003
3.630
0
kortrijk, belgium
Gisteren gewoon wat fotoos getrokken, zeer toevallig trouwens.
Ik wil je ze zeker niet onthouden :]

y5sm7x.jpg

y5smxr.jpg

y5sm7k.jpg

y5sm7j.jpg

y5sm7n.jpg
 
Laatst bewerkt:
zeer mooie fiets eugene ma da wist je al,kheb al 1 maand en een paar weken niet meer gereden ;( die koude zegt me niets,zeker niet met al die bladeren ne dat super weer dat we hier hebben, zit nu in 3 posten en op zaterdagnacht @ atmoz pfff dat 't maar snel zomer is want weet nog niet meer hoe hij klinkt(straks toch nog eens ff laten lopen denk ik...
kweet nog niet wat ik met die van mij ga doen,nu ca 3000 km of iets meer mee gereden (kweet is bijna niets mja heb ook niet veel tijd gehad)
wie weet ruil ik 'm wel in volgend jaar op een 2003 R als ik goed kan sparen :)

heb je nog dingen gewijzigd aan die van jou?

greetz
 
zeer mooie fiets eugene ma da wist je al,kheb al 1 maand en een paar weken niet meer gereden ;( die koude zegt me niets,zeker niet met al die bladeren ne dat super weer dat we hier hebben, zit nu in 3 posten en op zaterdagnacht @ atmoz pfff dat 't maar snel zomer is want weet nog niet meer hoe hij klinkt(straks toch nog eens ff laten lopen denk ik...
kweet nog niet wat ik met die van mij ga doen,nu ca 3000 km of iets meer mee gereden (kweet is bijna niets mja heb ook niet veel tijd gehad)
wie weet ruil ik 'm wel in volgend jaar op een 2003 R als ik goed kan sparen :)

heb je nog dingen gewijzigd aan die van jou?

greetz

hehe zit compleet in hetzelfde schuitje, ik heb er ook al een maan niet meer op gereden, dor het weer en tijdgebrek
ik doe hem dus waarschijnlijk wel weg en koop me een fietsje om op circuit te rijden en af en toe nog eens op de baan
er is iets aan veranderd, alleen map 2, andere uitlaten, en misschien steek ik nog eens een andere luchtfilter
hij moet trouwens ook binnen voor het onderhoud.......
de leute in atmoz, ik zet ook een goe stapke vanavond :)
 
ik moet werken eh ;)

de pics moeten helder blijven :)

anyway als ge ens wilt afkomen laat 't weten eh ;)

heb je deze al gezien van mij overtijd (heb der ook nog van hengelhoef in 't zwembad ma die mochten(nog) niet online :)
was met de nieuwe camera bij felix & jos,heb nu ook ne flitser van vorige zat.

1.jpg

18.jpg

24.jpg

5.jpg



blijven toch lekkere fietsen eh die sp1's O-)
 
grappig al die foto's maar ik heb die van mij zelf gemaakt en niet van 't net gehaald :Z

mijn vingers zitten over 10 minuutjes als ik gedouched heb ergens ander :P

weeral een miele topic,nog oppassen voor ze 'm weer de opel onder de twins gaan noemen :+

slaapwel
 
grappig al die foto's maar ik heb die van mij zelf gemaakt en niet van 't net gehaald :Z

mijn vingers zitten over 10 minuutjes als ik gedouched heb ergens ander :P

weeral een miele topic,nog oppassen voor ze 'm weer de opel onder de twins gaan noemen :+

slaapwel


kan je beter niet eerst je vingers daar neer zetten en dan douchen??? :? :X ;) })

en wat betreft die foto's ja het ging mij erom , aprilia mille mooi meid in 1 plaatje , vandaar lol
 
pfff juist heb ik 'm nog eens gestart(ging overiges niet makkelijk accu was wat zwak,toch maar eens een optimate aanschaffen dus :) )

maar toen hij warm begon te worden en ik aan 't gas draaide ging men hart weer 2500 tpm slaan })

en dan een stukje rustig aan gedaan en 'm af en toe eens in zen 1-2-3 wat open gegooid('t is koud en vettig momenteel dus rustig aan) brrrrwww rillingen die nu nog altijd over men lijf lopen,da's echt toch kicken zo'n miele :]
ff gaan inspecteren en zo toen ik thuiskwam en 'm eens goed bezien en kben toch nog altidj weg van die mooie kleur en het model dus denk wel da ik 'm mooi ga opmaken zoals ik in mijn topic gezegd had.
ik kan al niet meer wachten tot na de winter :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan