Piccies van mijn Fiets

Nijlpaard

MF veteraan
26 feb 2002
21.946
5
Bezoek site
Bij gebrek aan een digitale camera, maar even met een acht jaar oude cammcorder zitten spelen.

Resultaat is toch niet gek :)

Flame

MF veteraan
17 feb 2002
2.193
0
Schagen
Heb ie geen midden bok of is die er onderuit gehaald..

lijkt wel een amerikaanse type

Maar wel mooi hoor :)

Heb er zelf ander ruitje op gezet met vang nogal veel wind met deze. Vind ik :)

Nijlpaard

MF veteraan
26 feb 2002
21.946
5
Bezoek site
Heb ie geen midden bok of is die er onderuit gehaald..

lijkt wel een amerikaanse type

Maar wel mooi hoor :)

Heb er zelf ander ruitje op gezet met vang nogal veel wind met deze. Vind ik :)
Zit wel een middenbok op, maar het was nogal glad op de tegels met m'n gympies an dus dit was makkelijker (en veiliger ;) )

Vindt het wind vangen nog wel meevallen eigenlijk, maar dat kan natuurlijk ook met postuur te maken hebben.

Kheb in de schuur nog een Laser uitlaat met een "probleempje" liggen (ff lassen). Zogauw die gerepareerd is gaat die erop.

Flame

MF veteraan
17 feb 2002
2.193
0
Schagen
Zit wel een middenbok op, maar het was nogal glad op de tegels met m'n gympies an dus dit was makkelijker (en veiliger ;) )

Vindt het wind vangen nog wel meevallen eigenlijk, maar dat kan natuurlijk ook met postuur te maken hebben.

Kheb in de schuur nog een Laser uitlaat met een "probleempje" liggen (ff lassen). Zogauw die gerepareerd is gaat die erop.
je bent -bewust of onbewust de k vergeten bij lelij (k) in je onder schrift. :)

DaFoolio

Die hard MF'er
3 sep 2001
972
0
41
Warnsveld
Leuk hoor. Ik vind dat klepje over de zijstandaard zo leuk bij die fiets. Dat heeft mn overbuurman ook. Alsie ingeklapt is zie je bijna niet eens dat er uberhaupt zo'n ding op zit.

Monomuis

MF veteraan
Donateur
11 jul 2001
21.509
136
Nederland
www.startersmotor.nl
Mooie fiets Sjoske!! Ik moet nog steeds pics plaatsen van mijn motor..... zal ik proberen te doen binnen nu en 2 weken. :) Even een goeie digitale camera regelen. Heb er zelf nog geen een.

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.658
15
44
A.
mooie fiets hoor...
het mooiste van de vfr vind ik dat lekker v4 geluid...dat klinkt als muziek in de oortjes...zeker als je een ander pijpje erop heb zitten...

veel plezier ermee!!

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Blijft een mooie fiets die VFR en dat blok met een sportpijp...mmmmmm... lekker hoor.

Suc7 met de VFR!