Piccies van mijn Fiets

Nijlpaard

Hippos, despite their size and shape, are fast.
26 feb 2002
22.480
804
Bij gebrek aan een digitale camera, maar even met een acht jaar oude cammcorder zitten spelen.

Resultaat is toch niet gek :)
VFR_dash.jpg

VFR_koplamp2.jpg

VFR_dash4.jpg

VFR_opzij2.jpg

VFR_recht_achter3.jpg

VFR_recht_voor2.jpg

VFR_schuin_achter2.jpg

VFR_schuin_voor2.jpg
 
Heb ie geen midden bok of is die er onderuit gehaald..

lijkt wel een amerikaanse type

Maar wel mooi hoor :)

Heb er zelf ander ruitje op gezet met vang nogal veel wind met deze. Vind ik :)

 
Heb ie geen midden bok of is die er onderuit gehaald..

lijkt wel een amerikaanse type

Maar wel mooi hoor :)

Heb er zelf ander ruitje op gezet met vang nogal veel wind met deze. Vind ik :)

Zit wel een middenbok op, maar het was nogal glad op de tegels met m'n gympies an dus dit was makkelijker (en veiliger ;) )

Vindt het wind vangen nog wel meevallen eigenlijk, maar dat kan natuurlijk ook met postuur te maken hebben.

Kheb in de schuur nog een Laser uitlaat met een "probleempje" liggen (ff lassen). Zogauw die gerepareerd is gaat die erop.
 
Zit wel een middenbok op, maar het was nogal glad op de tegels met m'n gympies an dus dit was makkelijker (en veiliger ;) )

Vindt het wind vangen nog wel meevallen eigenlijk, maar dat kan natuurlijk ook met postuur te maken hebben.

Kheb in de schuur nog een Laser uitlaat met een "probleempje" liggen (ff lassen). Zogauw die gerepareerd is gaat die erop.

je bent -bewust of onbewust de k vergeten bij lelij (k) in je onder schrift. :)
 
Leuk hoor. Ik vind dat klepje over de zijstandaard zo leuk bij die fiets. Dat heeft mn overbuurman ook. Alsie ingeklapt is zie je bijna niet eens dat er uberhaupt zo'n ding op zit.
 
je bent -bewust of onbewust de k vergeten bij lelij (k) in je onder schrift. :)

Was onbewust, maar ik heb hem er net ff bewust bij gezet.

Alleen werkt het nu nog nie :?

Dan maar zo
 
Laatst bewerkt:
Rene,

Waar baseer je dat van dat Amerikaanse type op?

(Er zit een snelheidsmeter op met KM/H)
 
Mooie fiets Sjoske!! Ik moet nog steeds pics plaatsen van mijn motor..... zal ik proberen te doen binnen nu en 2 weken. :) Even een goeie digitale camera regelen. Heb er zelf nog geen een.
 
Basserde dat op "het leek dat er geen middenbok onder zat" Op amerikaanse vfr is die niet aanwezig.
Maar ik heb niet goed gekeken.

Vergeet het maar :)
Bij deze :)
 
een keer je ketting ff te vet en je bent weer een uur bezig :(

Als je maar lang genoeg wacht worden ze vanzelf zwart (Zwart wit is ook een mooi combi....toch? :P )
 
mooie fiets hoor...
het mooiste van de vfr vind ik dat lekker v4 geluid...dat klinkt als muziek in de oortjes...zeker als je een ander pijpje erop heb zitten...

veel plezier ermee!!
 
Blijft een mooie fiets die VFR en dat blok met een sportpijp...mmmmmm... lekker hoor.

Suc7 met de VFR!
 
Thnx voor alle leuke reacties :} .
 
Terug
Bovenaan Onderaan