Piccies van mijn GSX-R600

BugsM

Die hard MF'er
1 sep 2002
575
0
Dorp van de 5 heuvelen
1.jpg


2.jpg


3.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je piccies ff aangepast zodat je ze rechtstreeks ziet, en je titel ook aangepast.

Errug fraaie brommer maar ik ben bevooroordeeld. ;)
 
Hééél erg mooi!, maar ik hoop maar dat je dat lelijke spatbord een flink stuk in gaat korten, geen gezicht. Ik snap ook niet dat ze die dingen op een motor durven te monteren maar dat is matuurlijk mijn persoonlijke mening.
 
spatbord blijft er op tot na de keuring (geimporteerd uit duitsland, keuring 5 nov.), want ik had hier op het forum vernomen dat een reflector verplicht was achterop, zodoende....
 
Mooi ding! mooie kleuren ook

Alleen vind ik dat die kont wat aan de dikke kant is, past meer op een 1000 vind ik. sommige hebben een veel spitser kontje, dat vind ik wat mooier, is dat een nieuwe model, of juist ouder?
 
Gave fiets! :} Klink wil ook een blauw/zwart/zilver GSX600R, deze kleurstelling is enkel in 1997 op de 600 gedaan he? Heb je hem bij de dealert gekocht of uit duitsland/belgie? :?
 
Mooie fiets ( heb dezelfde :) ) zie icoontje
Maar het is toch geen SRAD???
Ik kan het tenminste nergens in de papieren terugvinden.
 
Yep. Das pas vanaf 98 of niet? Heeft toch met luchtinlaat te maken of zoiets?
Zoals je ziet weet ik er nog niet veel van, maar dat komt nog wel....

mzzls
 
Laatst bewerkt:
Het is wel degelijk een SRAD. Al deze modellen met dit ronde kontje (ook de 750) zijn SRAD's.

In feite zijn zelfs de nieuwe Suzuki's SRAD's (Suzuki Ram Air Direct) maar daar staat het er niet meer zo op. De GSX-R600 van 1997 t/m 1999 en de GSX-R750 van 1996 t/m 1999 zijn allen SRAD's.
 
Terug
Bovenaan Onderaan