piccies van mijn v-max(want ik ben zo trots).....

dan maar een piccie van de mijne.


104_0403.JPG



zie het als een soort honda max zonder "v" maar gewoon allevier naast elkaar :)
 
En dan lekker niet verkleinen zodat iedereen alle details goed kan zien ;)
Ik blijf het een mooi pijpie vinden zo'n Akro ... :}
Fiets is alleen wel heel erg blauw.

grtz.
Dr.@
:+
 
Posers..

Volgens mij smeren jullie banden met siliconen in voor het slapen gaan en dan je maar afvragen waarom je alleen rechtuit kan gaan...

o nee tis een vmax..

;)

Jullie zijn allen (vmax rijders, muv sloopkogel want die rijdt als een beest) bij deze uitgedaagd die rotonde bij motorhuis safe te zoetermeer en zo hard mogelijk.

Ik rij jullie met 1 hand eruit..wedden ;)




Als jullie alvast gaan kan ik ff rustig zitten op de boulevard..zonder zonnebril...Pijn in mijn ogen van dat geglitter...


 
Laatst bewerkt:
Posers..
Volgens mij smeren jullie banden met siliconen in voor het slapen gaan en dan je maar afvragen waarom je alleen rechtuit kan gaan...
o nee tis een vmax..
;)
Jullie zijn allen (vmax rijders, muv sloopkogel want die rijdt als een beest) bij deze uitgedaagd die rotonde bij motorhuis safe te zoetermeer en zo hard mogelijk.
Ik rij jullie met 1 hand eruit..wedden ;)
Als jullie alvast gaan kan ik ff rustig zitten op de boulevard..zonder zonnebril...Pijn in mijn ogen van dat geglitter...
:+
 
Dat is het probleem ...posers meten de prestaties af aan de hoeveelheid glitter..Ben me daar toch allergisch voor.

Kijk fietsen kunnen mooi zijn..maar je kan ook overdrijven het is een motorfiets en die moet bereden worden, hangen aan het stuur dat moet je..JOE BAR 8 ???

Ik heb nog van die glittergel misschien een ideetje om voor het rijden de banden er mee in te smeren..En een beetje van die plak sterretjes op je wangen en in je haar..Gaat die harder...schijnt het....Moet je natuurlijk wel die hanekam thuislaten want dat is slecht voor je look want die hadden ze niet in de kleur van je sterretjes..

Kijk look is everything..Beetje siliconen in je borsten en billen (idd is er tegenwoordig ook voor mannen) en een sok tussen je benen, panty over je kop en alles is compleet..een dag je baardje laten staan en semiboos kijken als er een nieuwe aankomt die je nog niet kent... ;) Héhé

I got brute power en stuureigenschappen. En het mooie is, je ziet het er niet vanaf. Its the driver with balls like hell ;) In werkelijkheid ben ik een pygmee met sleeplul..

Ok, deze boodschap was niet aan sloopkogel en nitromax, sorry Nitro ;) . Die zijn van een andere categorie ;) De betere en daar hoor ik niet bij..i am just a simple guy who likes to drive like hell when everybody is at sleep.


getverdemme een baksteen als moddereter..moet niet gekker worden ...de staat komt naar je toe deze zomer..tiet voor een ander forum...dit is geen porum. Did I say that? O-) O nee was mn broer..

En ik blij liever anoniem anders schaam je je de pleurus als ik je een hand geef en ziet dat die pygmee je alle kanten van de snelweg heeft laten zien..Maar dat doen we natuurlijk niet op de openbare weg maar het circuit..Want je moet toch een beetje rekening houden met die mudeaters..

Ik kom straks wel ff kijken of die vmaxen daar rijden..ja daar in de buurt van die parkeerplaats met Voor Watjes Gestolen Tering Injectie hoerenblikken..

Zo weer een beetje leven in de brouwerij...dreigde daar toch aardig suf te worden hier..

Zo en voor de dames www.breastgro.nl look is everything..
 
Laatst bewerkt:
je mag mij best aan alle kanten voorbij rijden hoor ;) , ik heb dat niet nodig :) .

Ik vind het erg knap dat je mij weg rijdt op de weg, ben benieuwd of nog meer mensen dat kunnen :Z (is je pot lijm al leeg)
 
Hier een nieuw tube-tje :P

full


Ik ga er nog eens lekker voor zitten
kijken wat er nu weer voor wartaal uitkomt ;)
Durf je wel met je moderne fiets een beetje de oudjes uitdaage :(

grtz.
Dr.@
 
Terug
Bovenaan Onderaan