piccies van mijn v-max(want ik ben zo trots).....

jasonace

Die hard MF'er
2 mei 2004
250
0
amsterdam
Ik wil jullie niet vervelen, maar graag wil ik jullie mijn v-max showen hoe hij nu is, :P

-laser pro stock uitlaten
-recht stuur
-t-boost
-grijs gespoten(was geel)
-ander achterlicht
-andere knippers

De rest van de veranderingen komen eraan :)

Hoe vinden jullie 'm??, ik weet het, ik weet het 2e post van de v-max, maar ik kan er niets aan doen......Ik ben er zo blij mee!!!! :]

full
 
Gefeliciteerd met je aanwinst :} veel plezier ermeevoor de tweede keer *D

Succes met de verbouwingen :P
Heb ooit eens ergens gelezen dat er een club van eigenaren van die dingen bestaat :+ ....lidmaatschap zal alleen wel duur zijn O-)

Mooi!
Maar dat vind ik van alle maxxen :) ...
Daar kan je je tegen laten behandelen hoor :+
Krijg je vanzelf je smaak weer terug :X
 
Niet naar bovenstaand persoon luisten, rijdt zuidelijk spul, kan niet goed zijn :+

Ik mis nog wel één essentieel ding op je VMax...............................................................een MF-sticker ;)

voor de rest ben je al lekker bezig :}
 
bedankt allemaal, er moet nog een hoop gebeuren, maar het gaat inderdaad de goede kant op, evt nog suggesties wat de max(nog) mooier kan maken? *D
 
Hey gefeliciteerd man mooie fiets!

Maar ff een paar vraagjes ik wil ook zo'n vmax:

1)Waarom rijden jullie altijd in zijn achteruit? Is dat een standaard probleempje?

2) Als ik die vmaxen tegenkom rijden jullie namelijk altijd achteruit..Ik zie bij het langs tuffen ook dat kontje van die fiets omhoog gaan wat is dat? is dat dat cardan effect of is dat de vmax groet??

3) En waarom rijden jullie allemaal met zo'n reservetankje van de N.O.S. Werken jullie daar of zo?

4) Hoeveel liter gaat er trouwens in die normale tank van jullie?

5) Ik wil graag vrienden worden gaat dat lukken?

Sorry voor die lastige vragen van deze soez rijder maar ik rij nog niet zo lang..

;)
 
Daar ben ik mee bezig, net als de stalen leidingen, breed achterwiel, en daarna weer even sparen :( , want ik bloed langzaam leeg................
 
...en mr Hawkeye, ik denk dat vrienden worden geen probleem zal zijn....wanneer komt de v-max???? ;)
 
Hey gefeliciteerd man mooie fiets!

Maar ff een paar vraagjes ik wil ook zo'n vmax:

1)Waarom rijden jullie altijd in zijn achteruit? Is dat een standaard probleempje?

Nee,dit doen we omdat anders ons helemaal niemand meer bij kan houden

2) Als ik die vmaxen tegenkom rijden jullie namelijk altijd achteruit..Ik zie bij het langs tuffen ook dat kontje van die fiets omhoog gaan wat is dat? is dat dat cardan effect of is dat de vmax groet??

V-max rijders remmen altijd flink met de voorrem,of ze zijn een beetje geil

3) En waarom rijden jullie allemaal met zo'n reservetankje van de N.O.S. Werken jullie daar of zo?

Nog nooit van G3 gehoord?

4) Hoeveel liter gaat er trouwens in die normale tank van jullie?

Veels te weinig,achteruit rijden kost flink wat brandstof 15 liter

5) Ik wil graag vrienden worden gaat dat lukken?

Ja hoor,moet je wel ff achteruit leren rijden

Sorry voor die lastige vragen van deze soez rijder maar ik rij nog niet zo lang..

Geeft niet, verstand komt met de jaren, al duurt het bij jouw dan wel wat langer

;)


:P
 
Nee,dit doen we omdat anders ons helemaal niemand meer bij kan houdenV-max rijders remmen altijd flink met de voorrem,of ze zijn een beetje geilNog nooit van G3 gehoord?Veels te weinig,achteruit rijden kost flink wat brandstof 15 literJa hoor,moet je wel ff achteruit leren rijdenGeeft niet, verstand komt met de jaren, al duurt het bij jouw dan wel wat langer

;)


:P


Aber alles ist forbei herr Flick... ;)


En idd de mijne is langer ;)


En de groeten aan sloopkogel! Die is naar Tsjechie geweest op een vmax! Mooie fotos trouwens...
 
Terug
Bovenaan Onderaan