Pic's Mijn ZX6R

Mooi, hoe en met wat heb je de gaten dichtgemaakt?


gaten heb ik dicht gemaakt met een stukkie kunstof aan de binnenkant
en dan met een 2k kunstoflijm terisom heet het ofzo aan de buitenkant een beetje opgevuld met de 2k lijm overigens ook het stukkie kunstof aan de binnekant vast geplakt
en dan plamuren schuren plamuren schuren en spuiten

Taartschep heb ik tot onder het kenteken plaatje dr af gedremelt
is namelijk aan een stuk met je buddy
 
Nu nog een mooie sportdemper! :P


inderdaad een mooi carbon dempertje zat ik aan te denken en een zwart ruitje en een carbon huggertje en een zwart duo covertje en dan is ie zo'n beetje klaar

carbon heelprotectors zijn onderweg

Carbon heelprotectors zitten dr op!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat je er van uit mag gaan dat een autorijder weet dat je gaat afslaan pmdat je je voet verzet. Velen weten nog geeneens dat daar een rem zit!
Ik rij regelmatig met een vriend van me, die heeft ook geen knippers, maar als motorrijder achter een motorrijder is het ook nog gokken wat 'ie gaat doen.
Erg irri.
k zou toch maar een stel mooie kleine / geintegreerde knippertjes doen.
om verwarring te vermijden.

verder... ZX6R the bomb!! :P


na een klein halfjaartje motor rijden heb ik ook wel door dat je in het verkeer helemaal nergens van uit mag/kan gaan
als ik zeg dat ik ruim van te voren mn voet op mn remmetje leg dan bedoel ik dat ik m zachtjes indruk waardoor mn remlicht aangaat
je moet gewoon alles goed in de gaten houden anticiperen en op de juiste plek op de weg rijden met juist bedoel ik dus waar veilig is
 
Terug
Bovenaan Onderaan