Pic's Mijn ZX6R

Bfast

Die hard MF'er
21 apr 2004
451
0
Ik had een digitale camera geleend dus nu kan ik eindelijk mn racebeest showen
ik weet alleen niet hoe ik de foto's meteen dr op kan krijgen maar daar kunnen jullie me wel even mee helpen

Zelf gespoten zelf de buddy handvaten verwijderd en de gaten dicht gemaakt
en ook Zelf de knipper lichtenverwijderd en gaten netjes dichtgemaakt
en taartschep dr afgehaald met dremel
hij is overigens nog 25kw nog 1,5 jaar
bij de kruidvat hebben ze trouwens een dremel setje voor maar 10 eurotjes

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/141832/c300ca4e751be11e17ee916def11160e (rosmalen 001nieuw.jpg)​
 
Zo

full







:+
 
nog 1

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/141835/e1020ad4e5b8ddd2117c22525161d4df (rosmalen 002.jpg)​
 
Hoe geef je nu richting aan dan? Steek je je hand uit? Da's niet cool hoor... ;)

Mooie motor trouwens :}
 
ik geef geen richting aan als ik mergens dr tussen wil proppen ga ik op het randje rijden en kijk ik even overdreven duidelijk opzij zodat de bestuurder het ziet en dan gooi ik m dr voor

als ik hier op dr dreef rij en ik wil rechts dr af ga ik uiterst rechts rijden
en leg ik me voet ruim van te voren op de achterrem zodat degene die achter me rijdt zoiets heeft van wat gaat hij nou doen en afstand neemt

en voor de rest gewoon goed kijken alles in de gaten houden anticiperen
 
Kost je 65 euro, rijden zonder knipperlichten :( Ik heb ze ook niet, ook geen spiegels trouwens :X , wat ook 65 euro kost.
Maar goed, daar kies je voor.
Op een supermotard staat die zooi echt niet!
 
ik dacht dat dat knipperlichten niet verplicht zijn
zolang je maar duidelijk richting aangeeft
de motor die dr naast staat is de ratbike van mn pa en die heeft ook geen knipperlichten
en heeft daar ook nog nooit geen boete voor gehad
als ik politie zie probeer ik wel zo min mogelijk van baan te verwisselen
en als ik dat toch doe steek ik gewoon mn handje
maar alleen als dr een smeris achterme of voor me rijdt
 
ik dacht dat dat knipperlichten niet verplicht zijn
zolang je maar duidelijk richting aangeeft
de motor die dr naast staat is de ratbike van mn pa en die heeft ook geen knipperlichten
en heeft daar ook nog nooit geen boete voor gehad
als ik politie zie probeer ik wel zo min mogelijk van baan te verwisselen
en als ik dat toch doe steek ik gewoon mn handje
maar alleen als dr een smeris achterme of voor me rijdt

dat je pa er nooit een boete voor heeft gekregen wil niet zeggen dat het mag.
ik heb ook zo vaak 180 gereden en geen boete gekregen. dat mag ook niet :+

beetje link imho, zonder knippers rijden
 
zou er lekker knipperlichten opschoeven,zijn volgens mij wel verplicht op je motor,en duidelijkheid boven alles,je denkt toch niet dat automobilisten zich bezig houden met waar jij als motorijder naar kijkt,die zijn veel te druk met andere dingen,zorg dat je niet word aangereden en koop knippers is mijn advies!!!

ontopic:mooie motor maar ik mis iets O-)
 
Mooie bike, maar ik hoop dat je nooit bij een ongeval betrokken raakt tijdens het van rijrichting veranderen, want je maakt het jezelf wel heel moeilijk door de richtingaanwijzers eraf te laten :X
 
Eigen verantwoording...

Volgens mij is het toch handiger en veiliger als je knipperlichten hebt. (en ze ook gebruikt).
 
Mooie fiets, en zeker goed gespoten!!!!!

Alleen even terugkomen op je knippers.. ( :X ):

Ik weet niet wat de verzekering zal zeggen als jij bijvoorbeeld een ongeluk krijgt tijdens het invoegen of veranderen van rijbaan....
Ik zal daar wel eens heel goed over nadenken....

Maar dat is natuurlijk jouw eigen keus !!!!

Groetjes
 
Mooi gespoten!

Hoe heb je je kentekenplaat eigenlijk vastgemaakt? Heb je de hele taartschef eraf gedremelt,of nog een klein stukkie over gelaten?

Piccie?? Wil het zelf ook nog gaan doen!
 
Ik denk niet dat je er van uit mag gaan dat een autorijder weet dat je gaat afslaan pmdat je je voet verzet. Velen weten nog geeneens dat daar een rem zit!
Ik rij regelmatig met een vriend van me, die heeft ook geen knippers, maar als motorrijder achter een motorrijder is het ook nog gokken wat 'ie gaat doen.
Erg irri.
k zou toch maar een stel mooie kleine / geintegreerde knippertjes doen.
om verwarring te vermijden.

verder... ZX6R the bomb!! :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan