Pics van m'n nieuwe bike

Heb jij ook vermogenswinst nadat je de Akra's erop hebt laten zeten. Of is dit dermate gering dat het eigenlijk niet merkbaar is.

Yep. je merkt het enorm, hoeveel precies is nog even onbekend. Maar hij weegt 6 kilo lichter als mijn originele uitlaat en sinds ik Akra eronder heb merk ik echt dat hij veel sneller is!
 
Je hebt daar gelukkig ook niet een schitterende omgeving om te blazen.... vuck man! Gefeliciteerd! :)
 
Mooie fiets hoor! :9 :9 :9

Mijn vrouw is Zwitserse...en ik werk voor een Zwitsers bedrijf..in NL dus...
Hoorde vorige week dat er daar de afgfelopen twee maanden veel vliegtuigjes naar beneden vallen daar, maar ik begrijp dat je je nu liever met de RSV bezighoudt dan met onderhoud :)

Morgen weer naar Der Schweiz...1 Augustus he, verplicht nummertje ;)

Veel plezier met je nieuwe aanwinst...machs guet!
 
Erg stoere bike?? :}
ik wou dat ik van mijn 25kw af was en de centen had voor zo'n monster!! *D


*mischien wel een erg offfffftoppic vraag hoor maar welke opleiding heb jij eigenlijk gedaan?? luchtvaarttechnologie te delft/haarlem?
 
Mijn hoogste bekeuring ooit heb ik in Zwitserland gekregen voor te hard rijden. Ze zijn erg streng daar. Zelfs strenger dan in NL als je het mij vraagt.

Natuurlijk gefeliciteerd met je prachtige aankoop en verhuizing naar een prachtige omgeving, maar zou ook wat geld besteden aan een goede radardetector....
 
*mischien wel een erg offfffftoppic vraag hoor maar welke opleiding heb jij eigenlijk gedaan?? luchtvaarttechnologie te delft/haarlem?

Dan moet ik je toch teleurstellen. Zo'n opleiding heb ik zeker niet gedaan.
Ik heb Havo gedaan en daarna heb ik de opleiding tot onderofficier genoten aan de Koninklijke Militaire School te Weert. Heb functies gehad bij der Artillerie, Infanterie, Cavalerie en Luchtmobiel. Met een goede babbel en veel inzet kun je vrij ver komen. Dat blijkt wel weer. :}
 
Mijn hoogste bekeuring ooit heb ik in Zwitserland gekregen voor te hard rijden.

Mijn hoogste bekeuring hier was CHF 250,--. Toen reed ik 22 Km te hard buiten de bebouwde kom. Dat valt dus nog best mee.
 
Ik zit vlakbij Solothurn. Bedrijf (Mathys) zit in Bettlach, familie in Lommiswil (klein boerengehucht tegen de Jura aangeplakt).
Kom binnen via Basel (Ik rij door Frankrijk...eindeloos veel relaxter en sneller dan Duitsland met die k*t A5 en 30000 baustellen).
Bakkie Senseo gaat er altijd in :9

Waar zit jij ergens?

Griässli

Eddy
 
heilig die machine!! :9~ :}

Da's mijn perfecte droomfiets. Precies deze kleuren en dan nog Akra 2 in 2 erop!
Dat is gewoon super!! :9 :}

[me]CubeRR droomt nog ff lekker verder op z'n replica van deze prachtige fiets!![/me]
 
Waar zit jij ergens?

Sali Eddy,

Ik woon in Dübendorf, dat is een stadje dat aan Zürich grenst.

Volgende week is nog een maat van me hier. Stefkezx6r (ook een MF'er). Hij blijft circa 2 weken om van de passen te genieten.

Laat maar weten wanneer je een keer op de koffie wil komen.

Ciao,

Ray 8-)
 
Heeeeeeeeey mooi!

Had hem nog steeds niet gezien!

Is Buum al bij jullie geweest?

We missen hem hier zo langzamerhand!

CU!!!
 
mooi he dit ook
full
 
Heeeeeeeeey mooi!

Had hem nog steeds niet gezien!

Is Buum al bij jullie geweest?

We missen hem hier zo langzamerhand!

CU!!!
Ja buum is afgelopen week weer terug naar nederland gegaan hoor!! We hebben niet zoveel kunnen rijden want het was te heet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan