[pics] Viper race can round

*GSX-R600*

Die hard MF'er
10 mrt 2002
713
0
Rotterdam
Aangezien hij hier regelmatig voorbij is gekomen en op internet bar weinig foto's te vinden zijn van deze demper, heb ik ff een paar plaatjes geschoten van deze demper. Als tussentijdse demper (nog ff doorsparen voor een volledig systeem) heb ik vandaag deze gehaald. Maandag monteren en dan maak ik gelijk wel even een filmpje met geluid erbij.

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg


11.jpg


12.jpg


13.jpg


14.jpg


15.jpg


16.jpg
 
Mooi dingetje, wat voor geluid geeft het ? Echt racy ? Of wat racy met een rauwe diepe grom er doorheen (a la Ducati) ?
 
Hij schijnt stationair een lekker diepe roffel te hebben, en in de hoge toeren lekker te gaan janken. Ik heb nu een carbondemper erop zitten en daar kijk je net zo doorheen. Die geeft een vergelijkbaar geluid denk ik. Maar hij moet in ieder geval genoeg db'tjes afgeven. })
 
Meer is altijd beter zullen we dan maar zeggen he }) Zelf vind ik het geluid wat een Duc996/998 en een Buell X1 met die uitlaat die er van onder uitkomt het mooist, lekker grof en rauw maar toch racy.
 
Hij schijnt stationair een lekker diepe roffel te hebben, en in de hoge toeren lekker te gaan janken. Ik heb nu een carbondemper erop zitten en daar kijk je net zo doorheen. Die geeft een vergelijkbaar geluid denk ik. Maar hij moet in ieder geval genoeg db'tjes afgeven. })

HOOOOOOWLY SHIT!!!! die pijp is mooi man!!! :} (lekkere camera ook trouwens) op zo'n manier krijg je tenminste echt een goed idee van zo'n pijp... zijn die er ook voor cbr600fx???
 
Het geluid van een Duc/Buell produceren met een 600cc 4 cil. jappie wordt wat moeilijker denk ik. Maar stationair klinkt het toch lekker zwaar.
 
HOOOOOOWLY SHIT!!!! die pijp is mooi man!!! :} (lekkere camera ook trouwens) op zo'n manier krijg je tenminste echt een goed idee van zo'n pijp... zijn die er ook voor cbr600fx???

zijn voor bijna alle merken te verkrijgen, ik heb dezelfde op men zx6r, is inderdaad beestig lawaai, mooie roffel in lage toeren, maar kan zwaar janken in hogere toeren (de autos laten me nu bijna altijd door *D ) , je kan ook een ovale kopen als je dat wil, dan is het iets van een 225 euro, ik heb 175 betaald voor mijn uitlaat
 
HOOOOOOWLY SHIT!!!! die pijp is mooi man!!! :} (lekkere camera ook trouwens) op zo'n manier krijg je tenminste echt een goed idee van zo'n pijp... zijn die er ook voor cbr600fx???

Ik heb voor die van mij €185 betaald woensdag besteld vrijdag binnen....

Rond: www.dotcomtrade.co.uk/cgi-bin/dbsearch/newspares_more.cgi?searchstring=EXC101/CNP202

ovaal: www.dotcomtrade.co.uk/cgi-bin/dbsearch/newspares_more.cgi?searchstring=EXC901/CNP202

foto's zijn gemaakt met een sony DSC-S85 4.1 Mpix camera heel leuk dinggetje *D
 
We weten nu in iedergeval hoe je pijp er in detail uit ziet *D Maar die oude zonder tuuuutje vind ik echt :r De nieuwe is veel mooier!
 
We weten nu in iedergeval hoe je pijp er in detail uit ziet *D Maar die oude zonder tuuuutje vind ik echt :r De nieuwe is veel mooier!

Ja ik denk doe het maar gelijk goed dan zijn er geen vragen meer over bepaalde details :P op internet is er geen fatsoenlijk plaatje te vinden van deze pijp. En inderdaad die oude zag er niet echt top uit nee, hij is erg klein en tuutloos :) en inmiddels lekt ie ook aardig wat het nodige vuurwerk veroorzaakt, en het loopt er ook niet beter op.
 
Dus je gaat doorsparen voor de full-system......,maar een heel systeem heeft geen bolt-on!
Goed over nagedacht.
Ik bedoel,aan die demper heb je dan niks.
Ik zal het wel verkeerd gelezen hebben.
 
Dus je gaat doorsparen voor de full-system......,maar een heel systeem heeft geen bolt-on!
Goed over nagedacht.

Als voor ik een full systeem door ga sparen ga ik daar geen dempertje van € 185 opzetten (volgens mij heeft dit mer ook geen full system). Die zal er tegen die tijd al wat minder uit zien. Ik ga dan toch voor een carbon of titanium. Deze demper is een tussen oplossing voor mijn huidige lekke/gare demper en totdat ik genoeg centjes heb voor een full systeem.... duidelijk ? :)
 
ZEKER zwaar vet!!! hehe
ik mis alleen op het eerste plaatje op het pakje marlboro.. "rokers leven langer"
cwmddd.gif


hehe srry.. take it back
bluegrab.gif
 
Laatst bewerkt:
heb daarpas een filmpje gemaakt van men moto voor het geluid, wacht nu nog alleen op men maat voor het door te sturen. zal het hier dan es posten
 
Is goed dan post ik maandag mijn filmpje, kunnen we ook ff het geluid vergelijken, ben benieuwd!

ik kan je zeggen dat het zeker geen miskoop is, zeker niet voor dat geld, echt mooi lawaai hoor, waarschijnlijk op een gixxer dat het iets feller klinkt, heb je hem er al opgezet?
 
ik kan je zeggen dat het zeker geen miskoop is, zeker niet voor dat geld, echt mooi lawaai hoor, waarschijnlijk op een gixxer dat het iets feller klinkt, heb je hem er al opgezet?

Nee mijn motor heb ik op de zaak gestald en ik ben nog aan het bijkomen van een flinke griep. Maandag op de zaak monteer ik hem en maak ik ff een filmpje. Voor het geld ziet het er inderdaad erg goed uit. Ik ben benieuwd of het het geluid overtreft van mijn huidige demper, kijken of ik een voor en na filmpje kan maken.
 
Nee mijn motor heb ik op de zaak gestald en ik ben nog aan het bijkomen van een flinke griep. Maandag op de zaak monteer ik hem en maak ik ff een filmpje. Voor het geld ziet het er inderdaad erg goed uit. Ik ben benieuwd of het het geluid overtreft van mijn huidige demper, kijken of ik een voor en na filmpje kan maken.

een moto rijder uit de buurt heeft het op zen gixxer zitten (zelfde model als van jou) en toch blijft het :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan