[pics] Viper race can round

heeh ik heb vant weekeinde mijn stepjes er maar wee reen safgehaald en mijn mooie steuntje eropgeschroefd : BETER !

zal nog wel een piccie maken.

oh ja, en wat betreft dat roken, je kan ook gewoon je bek op je uitlaat zetten toch? ook lekkere fumes :P

en het eindstukje van me pijp begint trouwens mooi goudachtig te verkleuren, errug Sjonnie :)
 
heeh ik heb vant weekeinde mijn stepjes er maar wee reen safgehaald en mijn mooie steuntje eropgeschroefd : BETER !

zal nog wel een piccie maken.

oh ja, en wat betreft dat roken, je kan ook gewoon je bek op je uitlaat zetten toch? ook lekkere fumes :P

Ja ook maar eens voor wat mooi geannodiseerd spul kijken. En inderdaad mijn pijpje was al een beetje goudkleurig na het eerste ritje.
 
Laatst bewerkt:
Ik zat ook eens op die site naar een demper voor mij te kijken.

Ze hadden wel een demper voor de HONDA VFR400 NC30 en de HONDA VFR400 NC21 maar ik heb een HONDA VFR400R NC24, weet iemand hier wat de verschillen zijn tussen deze dempers en of er 1 van deze ook op mijn motor past?

groeten Ron
 
Mannen, hoe gaat het met de pijp?

de mijne begint na mijn vele kilometers die ik de afgelopen dagen/week heb gereden al flink in te branden, naast de mooie kleur wordtie ook merkbaar harder!
 
Mannen, hoe gaat het met de pijp?

de mijne begint na mijn vele kilometers die ik de afgelopen dagen/week heb gereden al flink in te branden, naast de mooie kleur wordtie ook merkbaar harder!

Ik heb er na de montage eigenlijk niet veel meer mee gereden, erg druk en ook nog eens klote weer. Maar van het weekend en misschien donderdag/vrijdag na werk weer een stukje :] . Na hoeveel kilometer gaat ie harder klinken?...... nog harder })
 
He mannen,

Weten jullie ook zo'n lekker pijppie voor mijn Er-5je. Vind me standaard uitlaat die der nu onderzit namelijk niet zo bijzonder......maar het nadeel bij mijn motor is dat mijn uitlaat een geheel is :( dus als er een nieuwe pijp onder moet dan moet ik of hem afzagen of een compleet nieuw systeem eronder zetten als ik het goed heb :? . Toen heb ik eens geinformeerd voor een prijs van een pijp als ik hem af zou zagen en dat zou dan ongeveer 800 gulden (toen nog) gaan kosten ;( . Misschien weet iemand hier dus een leuk pijppie voor me er-5. Alle informatie is welkom :9

Groetjes!
 
He mannen,

Weten jullie ook zo'n lekker pijppie voor mijn Er-5je. Vind me standaard uitlaat die der nu onderzit namelijk niet zo bijzonder......maar het nadeel bij mijn motor is dat mijn uitlaat een geheel is :( dus als er een nieuwe pijp onder moet dan moet ik of hem afzagen of een compleet nieuw systeem eronder zetten als ik het goed heb :? . Toen heb ik eens geinformeerd voor een prijs van een pijp als ik hem af zou zagen en dat zou dan ongeveer 800 gulden (toen nog) gaan kosten ;( . Misschien weet iemand hier dus een leuk pijppie voor me er-5. Alle informatie is welkom :9

Groetjes!

laser heeft een uitlaat voor de er5

en bij dam exhaust maken ze een uitlaat op maat , en ze zetten er een bevestiging tussen waardoor je nog je originele uitlaat er weer kan op zetten
 
laser heeft een uitlaat voor de er5

en bij dam exhaust maken ze een uitlaat op maat , en ze zetten er een bevestiging tussen waardoor je nog je originele uitlaat er weer kan op zetten

He ik heb even gekeken op de site van Laser en heb gelijk de informatie aangevraagd! Even horen hoe duur die uitlaat is. Waar ik alleen niet zo blij mee ben is dat ik de pijp af moet zagen. Je hebt het hier boven over dam exhaust die daar een oplossing voor heeft, weet je misschien ook het internetadres of het gewone adres van dam exhaust. Ik heb al even gezocht maar ik kan ze niet vinden.... :? Hopelijk kan jij me daarbij helpen. Alvast bedankt!
 
Is er een site in nederland waar je deze viper uitlaten kan bestellen? Of waar zit een zaak die ze verkoopt?
Iemand? :) :}
 
Laatst bewerkt:
bel es naar motorsloop guido broux, heeft er redelijk veel in voorraad liggen, ik heb er toen 187 euro voor betaald en thuis toegestuurd gekregen. (tenzij je dicht in de buurt van opglabbeek woont kan je er voor 175 euro zelf achter gaan)
 
he vraagie, nu je die demper er op hebt zitten, die VIPER, hoe klinkt ie nu, behalve het feit dat ie mooi klinkt dan,

alvast bedankt,

groeten arie
 
ik zelf heb een gsx750r en ook die viper en ben er wel tevreden over, zit geen verkeerd geluid in maar 't liefst toch een yoshimura sr-3 of 2bos dempers onder het kontje maar is zo duur heh ;)

viper is :}
 
top man ik heb er ook twee op de zx zitten beest geluid ik heb ze gekocht bij motorkuipen.nl niet duur € 195 pst
 
Schop!

Vraagje, heeft er iemand nog foto's van de Viper Can Round?
Op pagina 1 staan helaas alleen nog maar rode X X X X.

Ik heb een site gevonden in Duitsland die ze kan leveren voor +/- € 150, inc. verloopstuk.

Ex. € 18 verzendkosten.

gr.
Narfie.
 
Schop!

Vraagje, heeft er iemand nog foto's van de Viper Can Round?
Op pagina 1 staan helaas alleen nog maar rode X X X X.

Ik heb een site gevonden in Duitsland die ze kan leveren voor +/- € 150, inc. verloopstuk.

Ex. € 18 verzendkosten.

gr.
Narfie.

Zo, das lang geleden :+

Zal ff kijken of ze nog ergens op me comp staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan