pics witte R6

ff duidelijk maken: Bij MCR in Roosendaal staan inderdaad een witte r6 èn r1.

Allebei custom gemaakt door MCR zelf (doen ze wel vaker, ook voor klanten) en zijn in bezit van medewerkers (de r1 is van Jup, de r6 van Paul) Zie het onderdeel "MotorMetamorfose" op hun site.

De r1 van Jup is zelfs mooier dan die op pagina 1... :9~

Beide motoren staan trouwens gewoon te koop.
 
Laatst bewerkt:
Deze Witte r6 stond een enkele maand geleden te koop op marktplaats.
Dus als je hem had willen hebben dan ben je nu iets te laat :X

Volgens mij was het een custom fiets gemaakt als demo voor BOS exhaust, staat ook op de site met foto's volgens mij.
 
Klopt. Omdat dit één van de eerste r6-jes was in NL en omdat MCR nauwe contacten heeft met BOS, resulteerde dat in een samenwerking. Volgens mij is de r6 niet in opdracht van BOS gemaakt. Het is eerder een project van Paul zelf...

Alles over die BOS-prototype, vindt je hier: Prototype BOS-demper voor de R6 2006

Hier kun je de r6 ook nog in zijn originele kleuren zien... *D

De uiteindelijke uitvoering is te zien op pagina 6 van dat topic. Achteraf is de diameter van de uitlaat nog vergroot, zodat het er nog wat ruiger uitziet... (en de db-killer beter tot zijn recht kwam)

Dus als je hem had willen hebben dan ben je nu iets te laat
Dat valt wel mee... ze staan allebei nog gewoon te koop. Dus...
 
Laatst bewerkt:
Altijd makkelijk dat forum. Wellicht is iemand van jullie ook nog goed met fotoshop:

full




Iid geval dank zover *O*
 
[
[...]Dat valt wel mee... ze staan allebei nog gewoon te koop. Dus...
[/quote]


Ik wil zeker geeen R6, maar vind de kleur wel oke...
 
Ik heb net de site van mcr bekeken, maar ben ik nou gek of hebben ze hem gewoon wit gerold?
...dat was maar voor de grap ;)

en nee, dit zijn geen fotoshops... (foto van een Buell posten in een r6-topic... schaam je!!)
 
Wordt verwacht deze winter het nieuwe significante en inovatieve verbouwings topic

"kijk eens wat ik kan met een gsxr uit 86"

of iets dergelijks :Y

laat je verrassen, doe ik ook :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan