Picture Time....

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
het was weer zo mooi weer en dus het was tijd om mijn nieuwe kneesliders maar is ff uit te proberen :)

zie hier het resultaat....

hon-cbr1100-00-bikepics-20653.jpg

hon-cbr1100-00-bikepics-20652.jpg


:9~ al zeg ik het zelf...de wheelie foto was mislukt...maar dat komt ook nog wel..
 
Nice. 'k Heb het vandaag ook weer ff geprobeerd, weer die fucking knie niet aan de grond gehad :(
 
Nice. 'k Heb het vandaag ook weer ff geprobeerd, weer die fucking knie niet aan de grond gehad :(

Niet teveel proberen, komt vanzelf. Hoop ik iig voor mezelf.

BTW Afslag Best-West (A2 E'hoven richting Den Bosch) is aardig verrot. Lijkt erop dat de toplaag af begint te brokkelen.
 
Moet je alleen wel schone rotondes kunnen vinden... niet met allemaal kiezels erop... :( :(
 
Effe een kanttekening.....
Het moge duidelijk zijn dat de knie aan den grond totaal onbelangrijk is en geen garantie geeft over het feit of iemand wel of niet hard de bocht in of door durft!?
Want ik heb jongens met en zonder versleten sliders hard door bochten zien gaan!

Het zit denk ik meer tussen de oren??
 
volgens mij heb jij dus nog maagdelijke kneepads...want anders zou je dit niet zeggen..

en de knie aan de grond is wel ZEKER belangerijk...het is namelijk je meetlat hoever je nog platter kunt, en sterker nog...als je gaat glijden (mar1tin nog vorige week) kan je met je knie je fiets weer in de grip duwen...

en aangezien de supersport van tegenwoordig zulke grote grondspeling hebben, en dus niet meer makkelijk met de steppen aan de grond komen je je knie kan gebruiken als meetlat...

en voor mij is het wel belangerijk want ik raak eerst me knie..daarna krijg ik na 1 cm dieper me stepje..en daarna krijg ik me uitlaat...dus zonder knie voel ik me niet lekker in de bocht.. :)

zo en nu jij weer...

Effe een kanttekening.....
Het moge duidelijk zijn dat de knie aan den grond totaal onbelangrijk is en geen garantie geeft over het feit of iemand wel of niet hard de bocht in of door durft!?
Want ik heb jongens met en zonder versleten sliders hard door bochten zien gaan!

Het zit denk ik meer tussen de oren??
 
Effe een vraagje van een leek mbt kneedowningen:
Met lessen ging ik een keer harder door een goeie lange bocht dan de bedoeling was.
Gevolg:vol automatisch gaat m'n knie van de tank af :?
Ik hoor m'n instrukteur nog schreeuwen:KNIE AAN DE TANK!!
"Meer controle over de motor" zei ie later.
Maar als ik 't hier lees voelen jullie je allemaal veiliger/lekkerder met een knie van de tank af. Hoe zit 't nou?
 
er zijn verschillende theorieen over, de instructeurs zeggen dat je rechtop moet zitten knieen aan tank...voor meer bochten stabiliteit...

maar als je op een sport motor rijdt, vind ik persoonlijk het ernaast hangen lekkerder omdat als je naast je motor hangt, je je zwaarte punt verlaagd in de bocht....waardoor je motor stabieler aanvoelt...

en de knie is alleen a: voor de funfactor en b: als meetlat...van hoever kan ik nog?

dit gevoel is voor iedereen verschillend....
dus...is dit antwoord op je vraag? :)

Effe een vraagje van een leek mbt kneedowningen:
Met lessen ging ik een keer harder door een goeie lange bocht dan de bedoeling was.
Gevolg:vol automatisch gaat m'n knie van de tank af :?
Ik hoor m'n instrukteur nog schreeuwen:KNIE AAN DE TANK!!
"Meer controle over de motor" zei ie later.
Maar als ik 't hier lees voelen jullie je allemaal veiliger/lekkerder met een knie van de tank af. Hoe zit 't nou?
 
er zijn verschillende theorieen over, de instructeurs zeggen dat je rechtop moet zitten knieen aan tank...voor meer bochten stabiliteit...

maar als je op een sport motor rijdt, vind ik persoonlijk het ernaast hangen lekkerder omdat als je naast je motor hangt, je je zwaarte punt verlaagd in de bocht....waardoor je motor stabieler aanvoelt...

en de knie is alleen a: voor de funfactor en b: als meetlat...van hoever kan ik nog?

dit gevoel is voor iedereen verschillend....
dus...is dit antwoord op je vraag? :)
Was er al bang voor:Moet zelf ondervinden wat 't fijnste/veiligste aanvoeld :9~ :P
Bedankt.
 
en de knie aan de grond is wel ZEKER belangerijk...het is namelijk je meetlat hoever je nog platter kunt

zo en nu jij weer...
mag ik ook?

eigenlijk is het bullshit.... hoeveel je verder kunt... Zoals jij in de spagaat gaat kun je nog veel verder...

Ik geef toe, het is kicken om met je knie aan de grond door een bocht te stuiven, maar ik weet wel zeker dat ik (en vele anderen) harder door een bocht gaan met je kniejen tegen de tank (of voetje naar voren!)....

het is een truucje, in principe niet nodig op de openbare weg, maar wel leuk....

tis hooguit een beetje noodzakelijk als je vaste onderderdelen aan de grond rijdt (uitlaat enzo), maar dan kan je beter wat aan je grondspeling doen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan