Piet Kruis motoren, Arkel?

Kijk maar naar mijn rekenvoorbeeld; 30% negatief betekent in mijn branche dat er 1750 blije en 90 niet-blije klanten geweest zijn. Da's dan dus eigenlijk 5%, als echt iedere klant een review zou plaatsen.
Dat snap ik, maar ik vind 30% negatieve score best veel op van die review sites..
 
was altijd gezellig bij Piet. grote man met een grote mond, maar het hart op de goede plek.
 
Kwam er jaaaaaaren geleden al wel eens ( op beide adressen geweest ) en had nu mailtje gestuurd via een MP-advertentie over een zadel voor m'n motor.

Krijg ik vanmorgen ( 2de Paasdag ) een mailtje welke hij om 6.37 heeft verstuurd ( !! ) met alleen maar : "Ja hoor, belt u even?"

Nog zo'n "oudestempel"figuur is overigens Muts in Soest ( bestaat die eigenlijk nog ? Vroeger alleen Engelse motoren, kwam er 35 jaar geleden voor onderdelen van m'n eerste motorfiets: Matchless 500 cc 8-) ) en later voor Japans spul )
 
Mijn ervaring met Piet Kruis dateert al van erg lang geleden. Denk zo'n 25 jaar terug. Hij zat toen nog aan de dijk in Arkel, en had tevens een motorrijschool. Kwam er toen voor versnellingsbak onderdelen voor een CB500F. Hij had toen wat slopers in zijn kelder/onderhuis en terwijl hij een rijles ging doen liet hij mij in mijn uppie een Honda blok uit elkaar trekken om de versnellingsbak onderdelen eruit te halen. Vond dit wel een aparte ervaring en had waardering voor zijn blijk van vertrouwen in mij. Naderhand nog wel diverse keren bij hem geweest voor sloop onderdelen, maar allemaal al lang geleden.
Jaaaaaaaaaa, precies , dat bedoel ik _O-
 
Maar volgens mij is hij nu echt weg, of hij moet nog wat dingen vanuit huis doen ofzo. De laatste keer dat ik er was (2 jaar terug) stond het motorgebeuren op een wat lager pitje (alleen open op afspraak etc) en was hij veel bezig met van die rubbertegels voor in een stand op een beurs of in pitboxen. Maar paar dagen terug reed ik langs en bleek er ineens een matrassentoko in dat pand te zitten. Dus ik heb geen idee hoe het nu zit.
 
Ik zag vorig weekend tijdens een motorrit - bij z'n huis waar vroeger de rijschool zat- nog wel het uithangbord. Kon niet echt goed kijken natuurlijk, ik reed ik een groep en zag het op het laatste moment ;)

Hij adverteert nog gewoon op MP en zo .
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er mijn zadel laten overtrekken- was wel een uitdaging, want het moest zo laag mogelijk, en waar mogelijk versmald worden. Is heel aardig gelukt, en ik ben zeer te spreken over mijn zadel. Waar ik geweest was, was niet aan de weg, maar aan de "achterkant", stukje grond met een hek erom heen en veel sloopzooi er in: van motoren tot boten.
En idd vorige week nog langs gekomen met de rit die Max noemt.
 
Ik heb er mijn zadel laten overtrekken- was wel een uitdaging, want het moest zo laag mogelijk, en waar mogelijk versmald worden. Is heel aardig gelukt, en ik ben zeer te spreken over mijn zadel. Waar ik geweest was, was niet aan de weg, maar aan de "achterkant", stukje grond met een hek erom heen en veel sloopzooi er in: van motoren tot boten.
Wanneer was dat Anne ?
En idd vorige week nog langs gekomen met de rit die Max noemt.
;)
 
Ik zag vorig weekend tijdens een motorrit - bij z'n huis waar vroeger de rijschool zat- nog wel het uithangbord. Kon niet echt goed kijken natuurlijk, ik reed ik een groep en zag het op het laatste moment ;)

Hij adverteert nog gewoon op MP en zo .

Stond ook een te koop bord daar, en dan niet voor motor spullen O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan