Piet Kruis motoren, Arkel?

Piet is een 'ouderwetse' motorman, geen gelul, geen pakken enzo. Maar wel mensen een heel groot plezier willen gunnen. Paar hele mooie fietsen in z'n zaak staan. Paar keer staan praten met 'm/.
 
Zeer slechte ervaring mee. Mijn vrouw (toen nog vriendin) heb ik aan geraden om voor een buitenland vakantie daar een grote beurt te laten uitvoeren op haar fiets.

Toen ik in de vakantie eens op haar fiets reed schrok ik me rot van wege het gebrek aan remkracht. Toen zelf even gekeken. Remolie helemaal donker bruin. (kon je door het glaasje zien) Dus niet vervangen. Dat is op zeker want de schroef was vast geroest en moest ik uitboren.

Remolie vervangen een verbetering van 1000% (niet over dreven) Gloeiende het had haar dood kunnen zijn. Verhaal van Piet Kruis. Ja zo'n motor is ook helemaal niet geschik voor in de bergen. B| :X

Ik ga er dus echt never nooit meer naar toe.
 
Hij heeft een zx-6r staan uit '98 voor het schappelijke prijsje van € 7.750.

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahaha! Wat een prijzen daar.
 
Laatst bewerkt:
Piet heeft een jaar of wat terug in een motorblad gestaan en toe vervloekte ie bijkans het internet. Het heeft zijn handel kapot gemaakt.
Volgens mij gewoon een handelaar van de ouder stempel met een hoog niet lullen maar doen gehalte


ik heb meer de ervaring is dat hij iemand is van veel lullen en weinig doen.

paar jaar gelden hele zomer op een paar onderdeeltjes zitten wachten. steeds zouden ze zo komen, maand na maand.....
En rekenen kan hij ook: 80 euro voor 2 harmonicarubbers voorvork voor een xl600.
Accu geleverd zonder accuzuur erbij.

maar wel mooie ducatis daar :9~
 
Laatst bewerkt:
Piet kruis...

Heb via `n vrind van `n neef van me zijn nummer gehad, ik zoek wat onderdelen voor m`n kawa ZXR400

Ik bel `m op, loopt die kerel een partij bijdehand te doen... niet te zuinig! Zo moet ie lekker tegen potentiele klanten blijven doen, is `t zo gebeurt met z`n zaak.

Onderdelen mag ie lekker houden, ik zoek wel verder...

minpunten van JMG, en das best knap na 1 telefoongesprek van 2 minuten :N
 
ja ik ben het wel een beetje veel met je eens...
NIET klant vriendelijk....
 
|( topic klein beetje 'vergeten' Diezelfde week van mijn eerste posting, is mijn moeder met een kennis naar die zaak toegegaan.
Dankzij de informatie uit dit topic enigszins voorbereid op wat te verwachten.

Was/is idd een aparte zaak, als je d'r mee om kan gaan een aardige man. Proefritje gemaakt, beetje onderhandelt over de prijs i.v.m. banden die aan vervanging toe zijn. En uiteindelijk tot volle tevredenheid van beide partijen de koop gesloten.

Piet Kruis, (ben zelf niet meegeweest, dus van horen zeggen) idd een man van de oude stempel, een handelaar. Maar prima man, en leuke motor voor een redelijke prijs.
 
|( topic klein beetje 'vergeten' Diezelfde week van mijn eerste posting, is mijn moeder met een kennis naar die zaak toegegaan.
Dankzij de informatie uit dit topic enigszins voorbereid op wat te verwachten.

Was/is idd een aparte zaak, als je d'r mee om kan gaan een aardige man. Proefritje gemaakt, beetje onderhandelt over de prijs i.v.m. banden die aan vervanging toe zijn. En uiteindelijk tot volle tevredenheid van beide partijen de koop gesloten.

Piet Kruis, (ben zelf niet meegeweest, dus van horen zeggen) idd een man van de oude stempel, een handelaar. Maar prima man, en leuke motor voor een redelijke prijs.

En nou nóóit meer komen Has _O- _O-
 
Ik ben er vandeweek, met tegenzin eigenlijk, toch naartoe gegaan omdat ze bij de sloperij een beugel hadden die al een hele tijd zoek en nergens kon vinden.

Zaak zelf binnengelopen, erg vette motoren maar idd deed piet zelf niet onder aan mijn verwachtingen.

Man van de sloperij is wel weer super relaxed, ik weet z`n naam eigenlijk niet maar hij weet wél hoe `t moet :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er vandeweek, met tegenzin eigenlijk, toch naartoe gegaan omdat ze bij de sloperij een beugel hadden die al een hele tijd zoek en nergens kon vinden.

Zaak zelf binnengelopen, erg vette motoren maar idd deed piet zelf niet onder aan mijn verwachtingen.

Man van de sloperij is wel weer super relaxed, ik weet z`n naam eigenlijk niet maar hij weet wél hoe `t moet :Y

zijn naam is Edwin.
 
Mijn Piet Kruistocht wil ik na twee en een half jaar toch nog eens met jullie delen.
Ik ben door onderstaand toch een beetje aan mezelf gaan twijfelen en wilde eerst eens afwachten of het inderdaad aan mij lag. Na 2,5 jaar en vele internet aankopen verder kan ik gelukkig concluderen dat dat niet zo is ;) Ik neem het hem ook niet meer kwalijk gezien de bovenstaande ervaringen.

Ik mailde hem begin augustus 2008 niet wetende dat het om een bedrijf ging. Ik dacht met een particulier van doen te hebben dus schat ik naar waarde en ga ik dan best vaak voor de vraagprijs. De verzendkosten moet je bij een particulier kunnen verdienen toch?

Maar dat het anders uitpakte is duidelijk. Lees en huiver ;)

Ik:

Hallo Piet,

Ik heb belangstelling voor het bagagerek.
Wil je hem voor die prijs ook naar me toe sturen? Zou mooi zijn.

Groeten, JanFillemJansen


Piet:

Zou mooi zijn als jij een gratis postbode kent ,stuur die dan naar mij


Ik:

Nee Piet, die ken ik niet. Iedereen probeert toch wel eens een paar centen te besparen. Bovendien vind ik de vraagprijs inc verzendkosten best een mooi bod. Maar ik voel je ondertoon dus bij dezen excuses. Succes met De verkoop, het kwam mij ook niet op 6,20 aan.


Piet:

Heel knap dat jij intonatie kunt lezen ,dan toch maar 1 kopen voor 149,-


Ik:

Hallo Piet,

Ja, maar niet bij jou. Sorry hoor maar moet alle moeite doen om beleefd te blijven. Ik heb dit al eerder meegemaakt met jullie en wist dat niet van te voren toen ik je geld bood. De advertentie maakte me ook niet meteen duidelijk dat het niet om een particulier ging. Als jullie dan zo antwoorden is het toch logisch dat mensen afknappen. Had je dat netjes uitgelegd, dan had ik het item zonder meer van je gekocht. Ik ben zeker geen wereld verbeteraar hoor, maar zo doen om 6,20 is niet echt professioneel. Nogmaals een gemeend excuses en succes met de verkoop.


Piet:

gek he ,dat alleen mensen met een schoenmaat-IQ zo kunnen reageren,gelukkig zijn dat er niet zoveel ,dan blijft het toch nog leuk .Wie begon er met zeiken over verzendkosten ???? IK NIET !!!


Ik:

Dat was geen zeiken maar een net voorstel. Tik je eigen naam maar eens in op het Motor-forum.

De groeten.


Piet:

Heb even tijd om je de les te lezen : 1 lezen blijkt moeilijk voor jou.......voor
info.......JUIST, 2 zeiken over een aanbieding van 149 voor 49,50????????? (als je al 5 keer mag neuken per week moet je bij je vrouw gaan bedelen om 7 x), Punt 3 het lef hebben om de zaak om te keren terwijl jij iets DURF te verwarren met een net voorstel ??!!!??? Je moet of een mislukte agent zijn dan wel een crimineel (als ik die betrap beloofd hij mij ook neer te schieten ,net zoals jij de boel durft om te draaien) punt 4 als je met mij OOIT zaken gedaan hebt dan weet je dat ik HEEL straight ben ,COMPRENDE ? Ga even naar een psych voor een testje ,misschien dat je er dan een beetje achterkomt dat een schoenmaat IQ waarschijnlijk nog te hoog is.


Ik:

Date: Thu, 7 Aug 2008 18:44:47 +0200
Piet als je mij kende had je ook geweten dat ik hier niet op uit ben of was. Ik ben zelf ook altijd eerlijk met wat ik via internet koop of verkoop. Als ik je verkeerd behandeld heb dan spijt me dat. Nogmaals mijn welgemeende excuses.


Piet:

Dus je doet je heel anders voor op internet ??? (net als ook pedo s doen) dan moet je mij maar eens verklaren hoe jij dan straight kan zijn ,want ik flik zoiets nooit.


Ik:

Kom op nou Piet, het ging om 6 euro. Maak er nou niet zo'n issue van. Ik
koop bijna dagelijks op Marktplaats, Ebay, noem maar op. Het gaat altijd
goed en heb nu voor de tweede keer een aanvaring en toevallig met weer met
jullie. Ik heb er genoeg van nu en wil niemand met de vinger aanwijzen.

Ik vind je vergelijkingen (pedo's, neuken e.d.) ook echt niet netjes en
nergens op slaan.

Ik wil nog een keer proberen je mijn excuses aan te bieden. Ik kan jou in
dezen ook wel begrijpen. Het is vast niet de eerste keer dat je met iets
als dit te maken kreeg.


Kan je nagaan hoe netjes ik dan nog blijf.. Als ik dit zo terug lees lijk ik wel gek met die laatste reactie. Mooie was dat het stomme bagage rekje nog meer dan een jaar op Marktplaats heeft gestaan daarna haha.

Een jaar daarvoor heb ik ook al eens over een koplamp gesteggeld met ze. Niet wetende dat dit het zelfde “bedrijf” was. Ging toen ook om haast niets. Ik wens ze veel geluk met de handel. Het lijkt me vooral frustrerend voor hun zelf. Best zonde als je zo in het leven staat.

Nogmaals, lees het als een anekdote. Mij zit het allang niet meer dwars.
 
Mijn Piet Kruistocht wil ik na twee en een half jaar toch nog eens met jullie delen.
Ik ben door onderstaand toch een beetje aan mezelf gaan twijfelen en wilde eerst eens afwachten of het inderdaad aan mij lag. Na 2,5 jaar en vele internet aankopen verder kan ik gelukkig concluderen dat dat niet zo is ;) Ik neem het hem ook niet meer kwalijk gezien de bovenstaande ervaringen.

Ik mailde hem begin augustus 2008 niet wetende dat het om een bedrijf ging. Ik dacht met een particulier van doen te hebben dus schat ik naar waarde en ga ik dan best vaak voor de vraagprijs. De verzendkosten moet je bij een particulier kunnen verdienen toch?

Maar dat het anders uitpakte is duidelijk. Lees en huiver ;)

Ik:

Hallo Piet,

Ik heb belangstelling voor het bagagerek.
Wil je hem voor die prijs ook naar me toe sturen? Zou mooi zijn.

Groeten, JanFillemJansen


Piet:

Zou mooi zijn als jij een gratis postbode kent ,stuur die dan naar mij


Ik:

Nee Piet, die ken ik niet. Iedereen probeert toch wel eens een paar centen te besparen. Bovendien vind ik de vraagprijs inc verzendkosten best een mooi bod. Maar ik voel je ondertoon dus bij dezen excuses. Succes met De verkoop, het kwam mij ook niet op 6,20 aan.


Piet:

Heel knap dat jij intonatie kunt lezen ,dan toch maar 1 kopen voor 149,-


Ik:

Hallo Piet,

Ja, maar niet bij jou. Sorry hoor maar moet alle moeite doen om beleefd te blijven. Ik heb dit al eerder meegemaakt met jullie en wist dat niet van te voren toen ik je geld bood. De advertentie maakte me ook niet meteen duidelijk dat het niet om een particulier ging. Als jullie dan zo antwoorden is het toch logisch dat mensen afknappen. Had je dat netjes uitgelegd, dan had ik het item zonder meer van je gekocht. Ik ben zeker geen wereld verbeteraar hoor, maar zo doen om 6,20 is niet echt professioneel. Nogmaals een gemeend excuses en succes met de verkoop.


Piet:

gek he ,dat alleen mensen met een schoenmaat-IQ zo kunnen reageren,gelukkig zijn dat er niet zoveel ,dan blijft het toch nog leuk .Wie begon er met zeiken over verzendkosten ???? IK NIET !!!


Ik:

Dat was geen zeiken maar een net voorstel. Tik je eigen naam maar eens in op het Motor-forum.

De groeten.


Piet:

Heb even tijd om je de les te lezen : 1 lezen blijkt moeilijk voor jou.......voor
info.......JUIST, 2 zeiken over een aanbieding van 149 voor 49,50????????? (als je al 5 keer mag neuken per week moet je bij je vrouw gaan bedelen om 7 x), Punt 3 het lef hebben om de zaak om te keren terwijl jij iets DURF te verwarren met een net voorstel ??!!!??? Je moet of een mislukte agent zijn dan wel een crimineel (als ik die betrap beloofd hij mij ook neer te schieten ,net zoals jij de boel durft om te draaien) punt 4 als je met mij OOIT zaken gedaan hebt dan weet je dat ik HEEL straight ben ,COMPRENDE ? Ga even naar een psych voor een testje ,misschien dat je er dan een beetje achterkomt dat een schoenmaat IQ waarschijnlijk nog te hoog is.


Ik:

Date: Thu, 7 Aug 2008 18:44:47 +0200
Piet als je mij kende had je ook geweten dat ik hier niet op uit ben of was. Ik ben zelf ook altijd eerlijk met wat ik via internet koop of verkoop. Als ik je verkeerd behandeld heb dan spijt me dat. Nogmaals mijn welgemeende excuses.


Piet:

Dus je doet je heel anders voor op internet ??? (net als ook pedo s doen) dan moet je mij maar eens verklaren hoe jij dan straight kan zijn ,want ik flik zoiets nooit.


Ik:

Kom op nou Piet, het ging om 6 euro. Maak er nou niet zo'n issue van. Ik
koop bijna dagelijks op Marktplaats, Ebay, noem maar op. Het gaat altijd
goed en heb nu voor de tweede keer een aanvaring en toevallig met weer met
jullie. Ik heb er genoeg van nu en wil niemand met de vinger aanwijzen.

Ik vind je vergelijkingen (pedo's, neuken e.d.) ook echt niet netjes en
nergens op slaan.

Ik wil nog een keer proberen je mijn excuses aan te bieden. Ik kan jou in
dezen ook wel begrijpen. Het is vast niet de eerste keer dat je met iets
als dit te maken kreeg.


Kan je nagaan hoe netjes ik dan nog blijf.. Als ik dit zo terug lees lijk ik wel gek met die laatste reactie. Mooie was dat het stomme bagage rekje nog meer dan een jaar op Marktplaats heeft gestaan daarna haha.

Een jaar daarvoor heb ik ook al eens over een koplamp gesteggeld met ze. Niet wetende dat dit het zelfde “bedrijf” was. Ging toen ook om haast niets. Ik wens ze veel geluk met de handel. Het lijkt me vooral frustrerend voor hun zelf. Best zonde als je zo in het leven staat.

Nogmaals, lees het als een anekdote. Mij zit het allang niet meer dwars.
OMG.... hij slaat helemaal door! :o

:') :')
 
@ JanFillemJansen:

ik denk dat hij jouw beleefdheid ( al dan niet terecht ;) ) heeft verward met flink zuigen............. :+ _O-
 
vorig jaar stonden wij daar in de shop... staat er een Duc, benelli en die MV, komt er een yup aan in een BMW 850 en een blonde tem**er aan de arm, Een van die supersports staat op een paddockstand, nogal hoog aan de achterkant(oh ja en een bordje erop van niet op deze motor gaan zitten)...... vraagt die yup zo van kan ik die bike meteen menemen als ie bevalt, zegt piet hoezo als ie bevalt, dit is gewoon topklasse. Okay zegt die yup hall m even van de standaard af, dan kan ik ff kijken of ik er een beetje fatsoenlijk op kan zitten, maar dat vond piet niet nodig, bij de gratie god mocht ie er zo op gaan zitten. Zegt die yup, dat dat ding veel te hoog staat aan de achterkant, en dat ie dan veel te veel op zijn polsen zou hangen...
Nou zegt piet als je hem zo niet wilt hebben laat je hem maar staan...
Yup trekt die blonde snol mee de winkel uit , met de woorden..... nou als ie m dan niet wil verkopen, dan houdt ie m maar......
slik slik wij zijn toen ook maar stilletjes de zaak uitgelopen, en hebben ons geld maar elders uitgegeven
Was het een ducati 888 toevallig?
 
|(

Pedo's en neuken betrekken in een mail.... Nee dat is proffesioneel.....

En dan gaan zeiken over dat iemand eventueel 6euro nog iets wil besparen.... Wat een prutser!

Netjes afgehandeld van JanFillemJansen, ik zou bij die gast bij de eerste wijze opmerking al mijn gedult hebben verloren. En het toeval wilt dat ik wel een gratis postbode ken :+
 
jep bestaat niet meer .ik heb er zelf eens een keer een helm gekocht erg klant vriendelijk was die niet in ieder geval ,ik vind het niet raar dat die gesloten is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan