Piet Kruis motoren, Arkel?

'Piet Kruis motoren, Arkel?¿?' > 'Piet Kruis motoren, Arkel?'
 
Eemh, de zaak bestaat nog steeds hoor, zie link. Ze zijn alleen naar hun oude adres terug verhuisd. Nu kun je alleen nog maar op afspraak langs komen.

Ben er maar een paar keer wezen kijken. Slechts 2x Piet gesproken...en ja..de gesprekken zijn op z'n minst apart te noemen.
 
Nogmaals, ik wil niemand oproepen om daar niet te komen. Misschien had hij die dag wel een rotdag of wat ook. Nu ik de andere ervaringen lees kan ik er wel beter in komen.
 
Tja, dat is het internet.
Waar je vroegen met één fuckup naar één klant mee weg kwam, wordt je tegenwoordig er gelijk op afgerekend.
Internet heeft voor- en nadelen.

Volgens mijn gegevens (ik weet niet of dat ook voor de motorhandel geldt):

- Bij een (zeer) goede ervaring plaatst 1 op de 25 mensen een positief verhaaltje of review op het internet.

- Bij een negatieve ervaring plaatst 1 op de 3 mensen het negatieve verhaal op het internet.

Dus een bedrijf dat bij wijze van spreken op 100 ervaringen 30% negatief scoort, is alsnog zeer goed te noemen (er zijn dan dus "stiekem" circa 1750 tevreden en 90 ontevreden klanten geweest).
 
Je leest niet voor niets het feedback systeem op Ebay. Daar is het ook nooit 100%
Kan ook niet, want een klant is net zo goed soms onbetrouwbaar. Niet alleen de verkoper.
 
Ben er een paar keer geweest in een grijs verleden.
Kijken naar motoren en een praatje gemaakt.

Nooit iets gekocht.

Leek mij wel een OK zaak.

update:
oh ja, dat was misschien wel 10 jaar geleden, of langer.
En we hebben op de sloperij wat onderdeeltjes gehaald, bedenk ik mij.
Geen hele motor.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mijn gegevens (ik weet niet of dat ook voor de motorhandel geldt):

- Bij een (zeer) goede ervaring plaatst 1 op de 25 mensen een positief verhaaltje of review op het internet.

- Bij een negatieve ervaring plaatst 1 op de 3 mensen het negatieve verhaal op het internet.

Dus een bedrijf dat bij wijze van spreken op 100 ervaringen 30% negatief scoort, is alsnog zeer goed te noemen (er zijn dan dus "stiekem" circa 1750 tevreden en 90 ontevreden klanten geweest).
Ik heb wel eens expres een vakantie geboekt in een hotel vanwege de negatieve reacties van een ontzettende zeikende Duitser..

Was echt een geweldig opgeknapt oud hotel met veel karakter waar niet alles perfect in ordnung was :)

Maar ik vind 30% negatief bij 100 ervaringen nog steeds veel hoor.
 
Maar ik vind 30% negatief bij 100 ervaringen nog steeds veel hoor.

Kijk maar naar mijn rekenvoorbeeld; 30% negatief betekent in mijn branche dat er 1750 blije en 90 niet-blije klanten geweest zijn. Da's dan dus eigenlijk 5%, als echt iedere klant een review zou plaatsen.

Neemt niet weg dat wij 100% scoren.. Kost wel een hoop geld als het zo'n "Duitse zeikerd"is gheheh.
 
Piet is een 'ouderwetse' motorman, geen gelul, geen pakken enzo. Maar wel mensen een heel groot plezier willen gunnen. Paar hele mooie fietsen in z'n zaak staan. Paar keer staan praten met 'm/.


Bedoel je met "pakken" kleding?
Hij verkoopt toch echt kleding, zelfs kindermaten.
 
I stand corrected... Hij heeft inderdaad gister nog op MP gepost. Ik was even uitgegaan van de berichtgeving hier...
 
Mijn ervaring met Piet Kruis dateert al van erg lang geleden. Denk zo'n 25 jaar terug. Hij zat toen nog aan de dijk in Arkel, en had tevens een motorrijschool. Kwam er toen voor versnellingsbak onderdelen voor een CB500F. Hij had toen wat slopers in zijn kelder/onderhuis en terwijl hij een rijles ging doen liet hij mij in mijn uppie een Honda blok uit elkaar trekken om de versnellingsbak onderdelen eruit te halen. Vond dit wel een aparte ervaring en had waardering voor zijn blijk van vertrouwen in mij. Naderhand nog wel diverse keren bij hem geweest voor sloop onderdelen, maar allemaal al lang geleden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan