Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Neem aan dat je reageert op mijn post?Nee, ging over een bagagerek voor een VFR.
Die zaak is toch al jaren weg?? Waarom dit nog oprakelen, heeft toch geen enkele zin??
Tja, dat is het internet...Misschien had hij die dag wel een rotdag of wat ook...
Tja, dat is het internet.
Waar je vroegen met één fuckup naar één klant mee weg kwam, wordt je tegenwoordig er gelijk op afgerekend.
Internet heeft voor- en nadelen.
Ik heb wel eens expres een vakantie geboekt in een hotel vanwege de negatieve reacties van een ontzettende zeikende Duitser..Volgens mijn gegevens (ik weet niet of dat ook voor de motorhandel geldt):
- Bij een (zeer) goede ervaring plaatst 1 op de 25 mensen een positief verhaaltje of review op het internet.
- Bij een negatieve ervaring plaatst 1 op de 3 mensen het negatieve verhaal op het internet.
Dus een bedrijf dat bij wijze van spreken op 100 ervaringen 30% negatief scoort, is alsnog zeer goed te noemen (er zijn dan dus "stiekem" circa 1750 tevreden en 90 ontevreden klanten geweest).
Maar ik vind 30% negatief bij 100 ervaringen nog steeds veel hoor.
Neemt niet weg dat wij 100% scoren.. Kost wel een hoop geld als het zo'n "Duitse zeikerd"is gheheh.
ontzettende zeikende Duitser..
.
Dat heeft ook niet zoveel zin, de zaak is al even weg zeg maar... Zie hier bovenNogmaals, ik wil niemand oproepen om daar niet te komen. Misschien had hij die dag wel een rotdag of wat ook. Nu ik de andere ervaringen lees kan ik er wel beter in komen.
Piet is een 'ouderwetse' motorman, geen gelul, geen pakken enzo. Maar wel mensen een heel groot plezier willen gunnen. Paar hele mooie fietsen in z'n zaak staan. Paar keer staan praten met 'm/.
Dat heeft ook niet zoveel zin, de zaak is al even weg zeg maar... Zie hier boven