Piet Kruis

futurist

Rookie
19 okt 2008
17
2
Essen België
Ik ga voor/met mijn motorvriendje (ook "gewone" vriend) een café racer bouwen van een XV920. Vroeger (pfffft) reed je naar Piet Kruis op zaterdag ochtend en dan kon je maar gaan uitkiezen tussen de duizenden onderdelen. Het lijkt dat het telefoon nummer niet meer werkt en zoals altijd wordt je ook niks wijzer van zijn een site. Wie weet of je daar nog terecht kan?
Grts futurist.
 
Piet Kruis? Die naam zegt me nog iets.. en ook dat het al jaren terug volgens mij is gesloten. Even in Google 'Piet Kruis' intikken en je ziet meteen dat ie permanent gesloten is.
 
Piet ken ik persoonlijk en die is er al een tijd mee gestopt,er zit
nu een kringloopwinkel in zijn oude pand.
Maar er zijn nog genoeg slopers oa,Bolman motoren in Den Haag,
BOR motorparts,Boonstra.
 
Hij had vroeger een hoop mooi italiaans spul staan agusta's ducati's benieuwd waar dat allemaal naar toe is gegaan :]
 
westlandcustoms is daar ook niet ver vandaan. Kan je ook gewoon binnenlopen om onderdelen te bekijken, ook aardige lui.
 
Misschien hebben zie hier nog wat leuke spulletjes:
Plesmanlaan 24, 1421XR, UithoornO-)O-)
 
Bolman heeft ook rijen en rijen met onderdelen liggen.
Ik heb daar heel wat tijd doorgebracht.

Nog altijd mooie herinneringen aan "opa" (Cor) Bolman.
Alles aan hem stond krom van de reuma, maar gaf 'm een motor en heel Den Haag wist dat ie er nog was! _O-_O-

Die ouwe wist ook van alles waar het lag. Behalve als 't nieuw of van plastic was, dan moest je bij "De Gravin" (zijn schoondochter) zijn.
 
Wegman in aalsmeer...
Rozenkweker annex motorsloper....
Tussen de rozen lagen de wrakken in de kassen, vaak al helemaal wit uitgeslagen van de voeding in het vocht wat daar gesproeid werd
Als het te bont was wat ik daar wegsleepte, dan gelijk een bos rozen die amper te tillen was voor de vrouw meenemen...
kwam het toch nog goed...
Rozen die bij de bloemist 2,50 per stuk kostte kocht je daar voor een kwartje....
 
Terug
Bovenaan Onderaan