pijn in me knie

gpz_decoy

MF veteraan
13 apr 2005
3.047
0
Nijmegen
heb sinds kort weer de leren motorbroek aan omdat het weer warmer is

maar nu heb ik dus na een ritje van 20min het gevoel dat me linkerknie schijf gaat ontploffen

ook heb ik een aantal keer die bescherming op me knie verschoven of geprobeerd
maar dat maakte niet veel uit

iemand nog een idee
tis een broek van bering
 
Laatst bewerkt:
Is de maat van je broek wel goed?? Niet de dunne pijpjes ofzo want je zou niks mogen merken van die protectiezooi
 
ja heb er vorig jaar in de zomer tot eind herfst iedere dag mee gereden maar dat was wel op een andere motor gpz500 en nu zit ik op een er6
 
Bij mij helpt het als ik de protectie iets omhoog schuif op mijn knie, tot de spanning er af is.
 
ik kreeg als tip toen ik mijn pak kocht, als de knie beschermers pijn deden, een dikke sok, bijvoorbeeld een skisok, de teen eraf knippen en om je knie trekken

wel een schone natuurlijk
 
heb sinds kort weer de leren motorbroek aan omdat het weer warmer is

maar nu heb ik dus na een ritje van 20min het gevoel dat me linkerknie schijf gaat ontploffen

ook heb ik een aantal keer die bescherming op me knie verschoven of geprobeerd
maar dat maakte niet veel uit

iemand nog een idee
tis een broek van bering

Je draagt die leren broek toch niet zo op je huid? Iets duns eronder en een goede kans dat het opgelost is.. Thermokleding bijv. ;)
 
Mijn vriendin heeft het alleen als ze er een thermobroek onder aan heeft.
Met blote benen in de motorbroek is het weg.
 
heb sinds kort weer de leren motorbroek aan omdat het weer warmer is

maar nu heb ik dus na een ritje van 20min het gevoel dat me linkerknie schijf gaat ontploffen

ook heb ik een aantal keer die bescherming op me knie verschoven of geprobeerd
maar dat maakte niet veel uit

iemand nog een idee
tis een broek van bering
Heb je het met een andere broek niet dan? Misschien heb je een overvloedige winter gehad waardoor de beentjes wat in omvang zijn toegenomen? Afgeknelde ledematen kunnen knap zeer gaan doen.
 
Laatst bewerkt:
nope

ben nie dikker niet dunner geworden
denk gewoon dat ik de laatste rit als een debiel op die motor gezeten heb en dat het daarom niet helemaal goed is gegaan

morgen ga ik het gewoon weer uitproberen
 
ik heb hetzelfde probleem gehad, kleding eronder en het was klaar.....

Klinkt gek maar een maillot doet wonderen.....(bij gebrek aan thermokleding)
 
Is het door irritatie aan je huid of door een probleem 'binnnen in' ? Irritatie aan je huid kan, lijkt mij, door wrijving komen of misschien een reactie op de stof die in contact staat met je knie. In dat geval een tussenstof proberen (maillot oid).
Als het echt aan je knie zelf is kunnen het verscheidene dingen zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan