pijnlijke crash met moto

Sterkte.

ik kan wel zeggen succes met het revalideren maar je vinger blijft eraf.. kun je zo nog wel goed motorrijden dan? anders heel veel sterkte gewenst!

waarom niet ?
je kan zelfs nog motorijden als je een been kwijt bent, of zelfs je beide benen verlamd zijn. Wel met side-car en wat speciale aanpassingen weliswaar maar het gaat....
 
Hallo XR600R,
Van harte beterschap,ik hoop dat alles snel en goed geneest,
er zit 1 voordeel aan, als je net zoveel pech hebt gehad kun je nu
het beste een staatslot kopen, want nu MOET je wel geluk hebbenEn nou op zoek naar een XR met cardanaandrijving?

Gr Hans
 
Of is Orpheus beetje bang van bloed :X

[offtopic]
had ik wel met mijn moeder, ik had ongeluk gehad met crossmotor, had ik het hele gezicht onderbloed zitten (gewoon 1 diepe snee), maar mijn moeder viel flauw }) opzich wil je dan geholpen worden, maar help je eerst haar :X B|
[offtopic]

maar voor de rest veel beterschap!
 
iiieeeuuuww...da's nie fijn.
Beterschap en suc6 met de revalidatie.
En dat je maar weer snel mag :] :]
 
Ik stel voor dat je een Poll maakt, voor wel of geen foto's!

Moet er zelf trouwens niet aan denken dat ik op zo'n manier aan het einde van mijn vingerkootje zou moeten komen. Pijnlijk verhaal hoor. Beterschap!
 
aaaj dat is wel pijnlijk!
iig suc6 met je herstel en moge je snel weer kunnen :}

maar je kan 1 ding zeggen.. je vingertopje is iig wel gesneuveld in de strijd.
 
zo ziet het er nu uit met verband:

full
 
Dat was in het ziekenhuis zeker. Of heb je zo'n ongezellige kamer :+ .
Hoeveel mm mis je nu precies van die vinger?

Het is altijd balen als je iets mist maar ik denk dat je er echt weinig last van gaat hebben. Je went daar heel snel aan en de rest van je vingers gaan die functie snel overnemen. En tuurlijk kan je weer rijden tzt als je dat wilt.
 
Ai.......dat lijkt me dus écht pijnlijk en vervelend is dat!! '(

Ik hoop dat je snel herstelt en dat je weer snel kan gaan :] !!

Heel veel beterschap toegewenst !! ;)


GREETZ!! :}
 
Ook van mij beterschap! *D
Motor rijden moet geen probleem zijn.
Ik mis zelf door een motorongeval mijn linkerduim tot aan tweede koot. '( Maar ken geen problemen met motorrijden!
 
zoals beloofd een foto. ik zet em maar als link omdat ik me voor kan stellen dat niet iedereen er tegen kan. je bent bij deze dus gewaarschuwd!! is alleen een onscherpe foto maar het is duidelijk genoeg.

link

Bijlage: bla.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan