pijnlijke crash met moto

XR600R

MF'er
19 mrt 2004
125
0
Ergens in Limburg
pfff wat een dag..

we gingen lekker crossen in duitsland. we komen er aan en ik ga lekker wat rijden
in het 4e rondje rijd ik een sprong op. in de lucht lijkt alles goed te gaan. maar met neerkomen gaat het fout. ik kiep over de motor heen en daarna komt de motor over mij heen. ik sta op en denk meteen ... wat een raar gevoel in m'n vingertop. ik voel onder m'n handschoen.. WAAR IS ME VINGERKOOTJE HEEN??. ik doe me handschoen uit en zie m'n nagel en resten van m'n vinger loshangen... ik schreeuw voor hulp en ga zitten. word daarna geholpen door heel veel aardige mensen.. in het ziekenhuis word de rest van m'n kootje geamputeerd en word alles weer wat mooi gemaakt. nu heb ik dus een linkerwijsvinger zonder top. en een hele diepe snee tot op het bot. en tjah hoe kan dat nou? njah je komt me je vinger tussen ketting en tandwiel van een xr600:S :( '(

foto's volgen voor de geinteresseerden..
 
dank voor jullie steun enzo. mjah ik kan niet zo veel reageren omdat m'n arm in het gips zit. en kan ik dus niet goed typen. maar nu moet ik maar hopen dat ik geen infectie krijg van het kettingvet, en als alles weer goed is moet ik leren te werken zonder topje..
 
Oeps, naar gezicht lijkt me. Beterschap!

(Wat was de reden dat ze het topje er niet meer aan konden zetten?)
 
auwie. sterkte dan maar...

hoe krijg je het eigenlijk in hemelsnaam voor elkaar je vinger tussen de ketting te krijgen als je er af valt???
 
Damn!
Pijnlijk, maar natuurlijk: Met stunten kan zo iets gebeuren... bla bla bla bla :Z

Iig goed dat je voor de rest heel bent! ^_^
 
ik kan wel zeggen succes met het revalideren maar je vinger blijft eraf.. kun je zo nog wel goed motorrijden dan? anders heel veel sterkte gewenst!
 
Terug
Bovenaan Onderaan