Pijnlijke foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.
wie zei het ookalweer? "beter in je pak eenbeetje zweet dan geen vel meer op je reet." ook een forummer geloof ik. toch rijdt ik af en toe in korte broek en shirt. rustig rijden, en risico loop je altijd... maar wel optimaal genieten.
 
.. heavy!!

Ik zal er nooit mee lachen als iemand open ligt, maar als je in korte broek o.i.d. op de motor gaat, weet je echt NIET waar je mee bezig bent... dat blijkt maar weer. Gelukkig komen ze er vaak nog goed mee weg, als er al wat gebeurt.
Een ongeluk zit in een klein hoekje en hoeft ook niet altijd eigen schuld te zijn..

Verder moet iedereen het maar voor zichzelf weten..

Grtzz HagaSan.
 
Check deze http://home.attbi.com/~tdekeyserx/083002_redlinecrashbrokenpromowmvsm.wmv (video met titel: "Broken")
 
Au au au auw.. dat moet gewoon heel veel pijn doen.

't Is maar goed dat de meeste van ons in goede kleding rijden. En voor degene die dit niet doen, voor je eigen veiligheid, heeeeeelllll snel aanschaffen.
 
Voor de zieke geesten onder ons (en met een sterke maag); kijk eens op http://www.rotten.com (www.rotten.com) . Die gozer die zijn onderkaak geheel heeft verloren, da's pas schrikken.

Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.
 
Natuurlijk niet erg vrolijke foto's maar wel iets om over na te denken....

Ga gewoon *NIET* zonder beschermende kleding op pad! Natuurlijk, deze kleding kan je helaas niet tegen alles beschermen...
 
Deze zomer op de camping gelijke wonden (schaaf, dus niet de open wonden) van een scateboarder die van een helling kwam en onderuit ging op asfalt (zonder grind) met een snelheid van een flinke hardloper (werd dus doodloper) |(
Ik ga NOOIT zonder beschermende kleding op de motor (al vallen de mussen uit de goot van de hitte!!!
 
Beschermende kleding kan je niet overal tegen beschermen, maar het kan wel erger voorkomen. Motorrijden blijft een kwestie van defensief rijden en niet idioot doen op plaatsen waar dat niet kan...
 
Vindt dit nou niet echt toepasselijk, aangezien ik zat. avond hoorde dat een kennis van mij zeeeer zwaargewond is na een ongeval....waar hij absoluut niks aan kon doen en daar hielp de beschermende kleding helemaal niks bij :(

Word je weer eens met je neus op de werkelijkheid gedrukt.... GVD nu is het echt niet leuk meer :( :(
Ja dat heeft mijn humeur ook niet echt geholpen, dat nieuws... ;(
 
Sommige foto's zijn wel ok maar om nu een ingezoomde foto te laten zien van een schedelwond..... :r

Een foto van een loser/poser die op zijn bek is gegaan en in het gras zit met vreselijke brandwonden roept bij mij nix anders op dan: net goed, eikel! :j

Maar dit zijn eigenlijk meer opmerkingen voor de plaatser.... :)

Wel goed dus om eens te laten kijken....gelukkig weten ECHTE motorrijders wel beter! :} Idioten in t-shirts en korte broek zijn naar mijn mening per definitie losers!!!!! :r :r :r
 
gruesome, ain't it ?

Altijd goed om jezelf even wat positieve bevestiging te geven :)
 
Wat moet ik hier nu van denken.

Er zit een knop op je computer: kijken of niet kijken, net als televisie met beelden van ruim 25 jaar geleden: Fred Hache en Barend Servet, iedereen sprak er schande van maar we keken met z'n allen naar. Uiteraard blijft het allemaal je eigen verantwoordelijkheid met de risco's die je daarbij neemt. Snelheid, plat door de bocht en het al of niet dragen van beschermend kleding. Als je doelbewust risco's gaat nemen dan lijkt mij ook dat je de consequenties moet aanvaarden los van de schuldvraag, oorzaak en veroorzaker. Natuurlijk wens je niemand letsel toe, maar enig nadenken is wel op zijn plaats indien je deelneemt aan het verkeer in wat voor vorm dan ook.

Ik vraag me af wanneer gaan we commentaar leveren op de fietsers die met 80 km/h de galibier af stuiteren met zo weinig mogelijke kleding aan om vooral zo snel mogelijk beneden te zijn.
 
Geen prettig gezicht die foto's. Maar Iedereen weet wel wat de gevolgen zijn om zonder pak te rijden, en daarbij moet ik bekennen dat ik ook af en toe mijn motorpak vergeet. Dit gebeurt vaak met de bekende kleine ritjes. Maar wat ik jammer vind zijn de toch wat kinderachtige reactie op de foto's. en dan al helemaal de uitspraak "net goed eigen schuld"reacties, het zijn tenslotte Wel Motorrijders die allemaal met hard en ziel van motorijden houden. En voor de mensen die nogal zwart/wit reageren, kan me tijdens de motorlessen niet herinneren hoe mij een wheelie of kneedown is geleerd en te hard rijden is ook niet de bedoeling. Maar dat maakt het sturen op een motor juist zo leuk, daarbij moet ik bekennen dat ik tijdens de vakantie naar het strand niet meer dan een T-shirt broek en helm droeg en een strandlaken mee had, Tja misschien niet verstandig Maar wel genieten! :)

Het moraal!
als we allemaal dingen zouden doen zoals het ons is voor geschreven en waarvan we weten dat het verstandig is, zouden we VEEL minder plezier hebben

Zwaai :]
 
De keuze wel of geen beschermende kleding dragen laat ik voor iedereen vrij. Maakt mij dus echt niet uit of ze het nou wel of niet doen; zolang ze de gevaren maar bewust zijn en dus weten waar ze mee bezig zijn.
 
Het is goed om de realiteit te zien.
Sta je er even weer bij stil waarom je bij 30 graden zwetend in dat pak zit.
Denkend: een korte broek was nu ook wel lekker. :9

Klopt...het is wel lekkerder om bij warm weer in t-shirt en korte broek op je bike te zitten.
Maar als ik dit zie blijft het lekker bij de gedachte en blijf ik wel lekker broeien in mijn pak. :}
Hellraiser en ik dachten dit ook afgelopen vakantie in Tjechie.
Hij kan van geluk spreken dat hij een greppen in gereden is, anders had hij zeker eruit gezien als op die foto's '(
 
Ik ben echt niet Roomser dan de Paus :} , maar ervaring (door schade en schande) heeft me wel wat wijzer gemaakt |( .
Vorig jaar nog reed een motor bij me achterop. Als ik toen niet m'n pak aan had, was ik op zeker met blijvende littekens opgezadeld. Dank zij m'n pak was ik slechts bont en blauw.(duurde wel 6 weken, waarvan de eerste 2 weken met m'n poot omhoog vanwege gevaar op trombose!)

Ik zou zeggen: doe wat je niet laten kan, je leert vanzelf!
 
Check deze http://home.attbi.com/~tdekeyserx/083002_redlinecrashbrokenpromowmvsm.wmv (video met titel: "Broken")

zo zie je wel wat voor mogolen er soms rondrijden. zeker twee van die kerels was aan't stunten en had geen helm aan, 'k durf nog niet eens mijn oprit afrijden zonder helm. beschermende kleding is al levensnoodzakelijk, dus een helm zeker. en dan nog eens gaan stunten |(

'k had wel medelijden met de kerel waarvan z'n r1 een salto maakte. die was echt niet blij, zou ik ook niet zijn.
 
Foto's lijken me duidelijk genoeg...

Zie toch steeds nog lui rondrijden in T-shirt e.d.. Komen er vanzelf wel eens achter.
 
ik heb geen medelijden...met deze gasten...
eigenschuld...dikke brandwond...

dit moet je eigenlijk laten zien aan mensen die zonder fatsoenlijke kleding op de motor zitten....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan