Pillie\'s boggies

wpnl

MF veteraan
17 sep 2001
1.183
82
Nederland
Een paar leuke bochten:

A50 vanuit rosmalen de A2 op bij Den Bosch richting Eindhoven, gaat omhoog, hij wordt aardig scherp op het laatst maar dat valt wel te trekken.

Bij Utrecht de A2 op vanaf kanaaleiland (ik weet het effe niet precies... rondweg volgen, richting DenBosch Is een lange flauwe bocht, ook weer omhoog met splinternieuw asfalt, zo strak als het achterwerk van die ene dame :)

klaverblad bij Dijl, zitten een paar leuke hobbels in om je wakker te houden...

Dan natuurlijk de dijk van Waardenburg naar Nijmegen, af en toe een beetje zand of grind, op de een of andere manier moeten auto\'s net in de bochtjes door de berm, over het algemeen goed te rijden...
 
Waarom krijg ik het idee dat jij niet al te ver van mij vandaan woont? :) :)

Nog steeds een superdijk: Ochten/Nijmegen/Arnhem.

Nieuw asfalt, korte en lange bochten...gewoon super!
 
Waarom krijg ik het idee dat jij niet al te ver van mij vandaan woont? :) :)

Nog steeds een superdijk: Ochten/Nijmegen/Arnhem.

Nieuw asfalt, korte en lange bochten...gewoon super!

Het stuk van Ochten naar Nijmegen ken ik wel :9~ , maar hoe loopt \'tie door naar Arnhem? Doorrijden naar het Oosten?

Wat ik vaak rij is dan bij Lent snelweg op richting Arnhem. Klaverbladje Ressen pakken, bij Elst eraf (ook leuk bochtje) en dan binnendoor naar Driel (aantal haakse bochten) waar ik de dijk weer oprij naar het westen.
 
Hee man!! Serieus!? Dat rij ik dus ook vaak, bij Lent!!

Daar heb je een paar HELE mooie haakse bochten, waar je kneedowns kan oefenen!

Ook bij een of ander meer, daar heb je ook een paar mooie bochten...

En Ressen...tsjah...what can I say! :) :)
 
Bedoel je dat meer (recratiegebied) tussen Valburg en Slijk-Ewijk? Ik kom daar niet vaak (dijk is leuker), maar daar zitten wel wat leuke ruime bochten in. En dan bij Slijk-Ewijk de dijk op.
 
Bedoel je dat meer (recratiegebied) tussen Valburg en Slijk-Ewijk? Ik kom daar niet vaak (dijk is leuker), maar daar zitten wel wat leuke ruime bochten in. En dan bij Slijk-Ewijk de dijk op.
Daar ligt wel vaak zand door de lokale zandboer verloren!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan