pilot air screw vast?

poema

Die hard MF'er
16 mrt 2003
447
0
Den haag
Hoi,

Ik heb dus een DR650 met een mikuni bst40ss. Nou vond ik 'm wat rottig lopen in het gebied met weinig gas geven, beetje inhoudend/stotterend. Je moet er wel op letten want het gaat niet overdreven met schokken o.i.d. Met choke open doet hij het niet. Wat over gelezen op het internet en tot de conclusie dat het mengsel wat rijker moet in dat gebied. Dit zou d.m.v. de pilot air screw die iets naar binnen zou moeten worden gedraaid. Nou is dat een heel klein schroefje maar ik krijg er geen beweging in. Ik plaats ook maar even een plaatje welk schroefje ik bedoel. Of zit er nu helemaal naast?

full
 
Die schroef zit waarschijnlijk aan de onderzijde net achter de inlaatrubber.


Inderdaad!! Je hebt gelijk. Ik was een beetje in de war met de verschillende benamingen (ok, ik loop te k*tt*n :o ). Hij gaat overigens komende zaterdag op de dynojetbank en dan laat ik de juiste afstelling toch over aan de experts. Ik denk dat ik er maar verder vanaf blijf voordat ik meer kwaad dan goed doe.
 
Inderdaad!! Je hebt gelijk. Ik was een beetje in de war met de verschillende benamingen (ok, ik loop te k*tt*n :o ). Hij gaat overigens komende zaterdag op de dynojetbank en dan laat ik de juiste afstelling toch over aan de experts. Ik denk dat ik er maar verder vanaf blijf voordat ik meer kwaad dan goed doe.

Verstandig. Misschien tot zaterdag :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan