Pilot power 2ct

Moet ik hier nog serieus op ingaan of heb je acute last van het flapdroleffect? :+ Altijd geinig mensen die lopen te schreeuwen dat je plakbandjes helemaal niet nodig hebt omdat je het maximale er niet uit haalt. Ja vast en zeker, ooit gereden met Maxxisjes en daarna met bijvoorbeeld de 2 CT? Lekker blèrend in een lange bocht oid en dan vol gas? Nooit uitstapjes gehad van je achterband?

Je hoeft echt geen rossi te zijn om weleens op de grens van het bandjes kunnen te zitten hoor :z Al is het alleen maar om de feedback die verschillende banden geven of de prestaties in wat kouder en natter weer.
Dat is leuk en aardig, maar als iemand hier op het forum moet vragen of-ie de dual compound heeft of de normale uitvoering en het kennelijk niet kan merken aan de band zelf dan kan per definitie het verschil niet echt belangrijk zijn. Behalve natuurlijk als je indruk wilt maken op je powerranger vriendjes die nu niet kunnen lezen op je band dat je rijstijl niet met minder toe kan dan de dual compound uitvoering _O-
 
Dat is leuk en aardig, maar als iemand hier op het forum moet vragen of-ie de dual compound heeft of de normale uitvoering en het kennelijk niet kan merken aan de band zelf dan kan per definitie het verschil niet echt belangrijk zijn. Behalve natuurlijk als je indruk wilt maken op je powerranger vriendjes die nu niet kunnen lezen op je band dat je rijstijl niet met minder toe kan dan de dual compound uitvoering _O-
Opzich heb je niet ongelijk, maar als ik om a vraag en ik krijg b, dan heb ik iets waar ik niet om gevraagd heb en dat zuigt behoorlijkt. DAAR gaat het om.
 
Hmmm, mijn gewone pilots hebben ze niet. B| Heeft zeker met het bouwjaar van de band te maken.


ik heb ze wel, op achterband weet ik niet, want die zijn eraf gereden , maar op de voorband staan ze nog op
dit is de voorband
62e5eb5f.jpg
 
Alsof een gemiddelde straatrijder de capaciteiten van een Pilot Power volledig zal benutten :z
Alleen zorgen maken om de prijs die je doorberekend is.
idd, de 2ct is echt een poserband op de openbare weg :Z
De zachte wangen zitten op plekken waar een hoop motorrijders niet eens in de buurd komen
 
idd, de 2ct is echt een poserband op de openbare weg :Z
De zachte wangen zitten op plekken waar een hoop motorrijders niet eens in de buurd komen

Lekker belangrijk. Als iemand graag 2ct wil rijden omdat hij/zij dan met meer vertrouwen op de motor zit dan heb jij daar toch geen %$@#%^#$ mee te maken.

En als iemand die band koopt om mee te posen en idd niet in de buurT komt van het potentieel van de band dan interesseert dat toch geen ene drol.

Sorry maar al dat gezeik ben ik echt zat.
 
Lekker belangrijk. Als iemand graag 2ct wil rijden omdat hij/zij dan met meer vertrouwen op de motor zit dan heb jij daar toch geen %$@#%^#$ mee te maken.

En als iemand die band koopt om mee te posen en idd niet in de buurT komt van het potentieel van de band dan interesseert dat toch geen ene drol.

Sorry maar al dat gezeik ben ik echt zat.

You gotta be kiddin' me, right? _O-

Posen met je banden..... :}
 
maak je niet druk,je bent voor hoogstens 30 ero genaaid op je achterband en 20 op je voorband,is het meer dan zou ik me ook druk maken,en idd aan die 2ct hebben maar weinig rijders profijt :]
 
Lekker belangrijk. Als iemand graag 2ct wil rijden omdat hij/zij dan met meer vertrouwen op de motor zit dan heb jij daar toch geen %$@#%^#$ mee te maken.

....

Sorry maar al dat gezeik ben ik echt zat.

Inderdaad, wat een hoop domme reacties op een hele normale vraag van iemand. Die azijnpissers dragen geen ene moer bij hier.
 
Waar kopen jullie je bandjes? Ik zie namelijk dat er ontzettend veel verschil tussen de prijzen zit bij de diverse aanbieders. Zo heb ik bijv bij motormike.nl deze 2ct voor 160 zien staan. Ook in duitsland zijn ze stukken goedkoper.. Het is het overwegen waard.

Gr Erwin
 
Laatst bewerkt:
Waar kopen jullie je bandjes? Ik zie namelijk dat er ontzettend veel verschil tussen de prijzen zit bij de diverse aanbieders. Zo heb ik bijv bij motormike.nl deze 2ct voor 160 zien staan. Ook in duitsland zijn ze stukken goedkoper.. Het is het overwegen waard.

Gr Erwin

bij motormike zijn het de road 2 ct voor 160 euros niet de power, dacht ik vorige keer ook maar deze heeft hij expres niet op de site gezet. power 2 ct kost iets van 185 uit mijn hoofd. hij vertelde mij ook dat het in principe zonde van de euros was voor op de weg, koelen snel af e.d.

ik hou het dus maar bij de gewone mpp s, rijdt als een tiet.
 
Alsof een gemiddelde straatrijder de capaciteiten van een Pilot Power volledig zal benutten :z
Alleen zorgen maken om de prijs die je doorberekend is.


Alsof een gemiddelde motorrijder altijd constant de volledige capaciteit van zijn motor benut. Een beetje huichelarij denk ik zo.
 
idd, de 2ct is echt een poserband op de openbare weg :Z
De zachte wangen zitten op plekken waar een hoop motorrijders niet eens in de buurd komen
Ach kom nou, bij mij zitten ze op een ouwe knoert van een sv650, en het zijn gewoon leuke bandjes hoor..

En geloof me, in de bocht bij regen, met een ophanging die bestaat uit twee lichte en één zware Stylo-veer, zonder stuurdemper én een 2-cyl met een ochtenhumeur ben ik héél blij dat ze net iets meer foutjes kunnen hebben dan mijn standaard bakelieten Metzelers.

Waarom al die öhlin-upside-down-vork-stuurdemper mennekes met hun R1 die banden nodig hebben: geen idee. Die motors liggen uit zichzelf al zo stabiel in de bocht :P
 
Hoi oma! :W

Ik vroeg me eigenlijk af hoeveel km je met zo'n 2ct achterband kan doen...
Ik rij vrij rustig en heb na bijna 3.000 km nog geen zichtbare slijtage aan met 2ct achterband *O*

Men vorige, een BT014, was na 8.000km op
 
Ach kom nou, bij mij zitten ze op een ouwe knoert van een sv650, en het zijn gewoon leuke bandjes hoor..

En geloof me, in de bocht bij regen, met een ophanging die bestaat uit twee lichte en één zware Stylo-veer, zonder stuurdemper én een 2-cyl met een ochtenhumeur ben ik héél blij dat ze net iets meer foutjes kunnen hebben dan mijn standaard bakelieten Metzelers.

Waarom al die öhlin-upside-down-vork-stuurdemper mennekes met hun R1 die banden nodig hebben: geen idee. Die motors liggen uit zichzelf al zo stabiel in de bocht :P

ken er anders wel een paar die de mpp 2ct's tot op/net iets over hun limiet rijden op de OW ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan