McGuinness
MF veteraan
Een Ghost-Rider die niet op minimaal supercorsa's staat.
Jij hebt toch nooit genoeg grip man!
Ga jij ff lekker met je Diablo's -touren- knul!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een Ghost-Rider die niet op minimaal supercorsa's staat.
Jij hebt toch nooit genoeg grip man!
Dat is leuk en aardig, maar als iemand hier op het forum moet vragen of-ie de dual compound heeft of de normale uitvoering en het kennelijk niet kan merken aan de band zelf dan kan per definitie het verschil niet echt belangrijk zijn. Behalve natuurlijk als je indruk wilt maken op je powerranger vriendjes die nu niet kunnen lezen op je band dat je rijstijl niet met minder toe kan dan de dual compound uitvoeringMoet ik hier nog serieus op ingaan of heb je acute last van het flapdroleffect? Altijd geinig mensen die lopen te schreeuwen dat je plakbandjes helemaal niet nodig hebt omdat je het maximale er niet uit haalt. Ja vast en zeker, ooit gereden met Maxxisjes en daarna met bijvoorbeeld de 2 CT? Lekker blèrend in een lange bocht oid en dan vol gas? Nooit uitstapjes gehad van je achterband?
Je hoeft echt geen rossi te zijn om weleens op de grens van het bandjes kunnen te zitten hoor Al is het alleen maar om de feedback die verschillende banden geven of de prestaties in wat kouder en natter weer.
Ga jij ff lekker met je Diablo's -touren- knul!
Opzich heb je niet ongelijk, maar als ik om a vraag en ik krijg b, dan heb ik iets waar ik niet om gevraagd heb en dat zuigt behoorlijkt. DAAR gaat het om.Dat is leuk en aardig, maar als iemand hier op het forum moet vragen of-ie de dual compound heeft of de normale uitvoering en het kennelijk niet kan merken aan de band zelf dan kan per definitie het verschil niet echt belangrijk zijn. Behalve natuurlijk als je indruk wilt maken op je powerranger vriendjes die nu niet kunnen lezen op je band dat je rijstijl niet met minder toe kan dan de dual compound uitvoering
... maar als iemand hier op het forum moet vragen of-ie de dual compound heeft of de normale uitvoering en het kennelijk niet kan merken aan de band zelf dan kan per definitie het verschil niet echt belangrijk zijn...
...ik heb net nieuwe banden laten monteren...
Hmmm, mijn gewone pilots hebben ze niet. Heeft zeker met het bouwjaar van de band te maken.
die staan ook op me michelin m45 voor op de brommerIk dacht op de 2ct op de rand van de band "michelin poppetjes" gezien te hebben van een paar mm groot. Of droom ik?
idd, de 2ct is echt een poserband op de openbare wegAlsof een gemiddelde straatrijder de capaciteiten van een Pilot Power volledig zal benutten
Alleen zorgen maken om de prijs die je doorberekend is.
idd, de 2ct is echt een poserband op de openbare weg
De zachte wangen zitten op plekken waar een hoop motorrijders niet eens in de buurd komen
Lekker belangrijk. Als iemand graag 2ct wil rijden omdat hij/zij dan met meer vertrouwen op de motor zit dan heb jij daar toch geen %$@#%^#$ mee te maken.
En als iemand die band koopt om mee te posen en idd niet in de buurT komt van het potentieel van de band dan interesseert dat toch geen ene drol.
Sorry maar al dat gezeik ben ik echt zat.
You gotta be kiddin' me, right?
Posen met je banden.....
Op zaterdag 10 juni 2006 17:32 schreef Bobbel het volgende:\Behalve natuurlijk als je indruk wilt maken op je powerranger vriendjes die nu niet kunnen lezen op je band dat je rijstijl niet met minder toe kan dan de dual compound uitvoering
Lekker belangrijk. Als iemand graag 2ct wil rijden omdat hij/zij dan met meer vertrouwen op de motor zit dan heb jij daar toch geen %$@#%^#$ mee te maken.
....
Sorry maar al dat gezeik ben ik echt zat.
maak je niet druk,je bent voor hoogstens 30 ero genaaid op je achterband en 20 op je voorband,is het meer dan zou ik me ook druk maken,en idd aan die 2ct hebben maar weinig rijders profijt
ja bij de zaak waar je ze besteld hebt,niet hier op MF€ 50,- jatten vind ik toch een reden tot klagen hoor...
Waar kopen jullie je bandjes? Ik zie namelijk dat er ontzettend veel verschil tussen de prijzen zit bij de diverse aanbieders. Zo heb ik bijv bij motormike.nl deze 2ct voor 160 zien staan. Ook in duitsland zijn ze stukken goedkoper.. Het is het overwegen waard.
Gr Erwin
Alsof een gemiddelde straatrijder de capaciteiten van een Pilot Power volledig zal benutten
Alleen zorgen maken om de prijs die je doorberekend is.
Ach kom nou, bij mij zitten ze op een ouwe knoert van een sv650, en het zijn gewoon leuke bandjes hoor..idd, de 2ct is echt een poserband op de openbare weg
De zachte wangen zitten op plekken waar een hoop motorrijders niet eens in de buurd komen
Ach kom nou, bij mij zitten ze op een ouwe knoert van een sv650, en het zijn gewoon leuke bandjes hoor..
En geloof me, in de bocht bij regen, met een ophanging die bestaat uit twee lichte en één zware Stylo-veer, zonder stuurdemper én een 2-cyl met een ochtenhumeur ben ik héél blij dat ze net iets meer foutjes kunnen hebben dan mijn standaard bakelieten Metzelers.
Waarom al die öhlin-upside-down-vork-stuurdemper mennekes met hun R1 die banden nodig hebben: geen idee. Die motors liggen uit zichzelf al zo stabiel in de bocht