Pilot power 2ct

Ghost-Rider

MF'er
30 jul 2003
42
0
Goes
Hoi allemaal;

ik heb net nieuwe banden laten monteren, als het goed is de pilot power 2ct. Echter ik vraag me af of het wel de 2ct zijn, aangezien dit nergens op de band staat. Kan iemand mij helpen, want ik vraag me serieus af of ik niet het vorige type heb gekregen, de "gewone" pilot power.

Ik hoop dat iemand dit weet, en mij kan helpen.

Bij voorbaat dank

Groet,

tim
 
:z

Een Ghost-Rider die niet op minimaal supercorsa's staat. _O-
Jij hebt toch nooit genoeg grip man!
 
Alsof een gemiddelde straatrijder de capaciteiten van een Pilot Power volledig zal benutten :z
Alleen zorgen maken om de prijs die je doorberekend is.
 
Alsof een gemiddelde straatrijder de capaciteiten van een Pilot Power volledig zal benutten :z
Alleen zorgen maken om de prijs die je doorberekend is.
nee maar wel profijt hebben van de 'betere' kwaliteiten van de 2ct
 
Laatst bewerkt:
de twee ct herken je aan de strepen overdwars ( denk ik )
 
2CT
fsget.php


MPP
Pilot_Power_komplett_.jpg



oftewel: Nagenoeg identiek... maar het zal geheid op de zijkanten staan :Y
 
Als het een 2ct is dan staat het erop :Y achter het woord power staat 2ct, als dat er niet op staat ben je genept :?
 
Hoi all

bedankt voor de snelle reacties....... niet wat ik gehoopt had maar ok.

Ben er dus niet zo blij mee, aangezien ik specifiek om deze had gevraagd. Morgen dus maar eens terug, ben benieuwd...

:(
 
jij haalt het maximale op straat uit mpp's? Al een wildcard voor de GP? :9 of alvast een bed gereserveerd op de Intensive Care :}

hehehehe
Moet ik hier nog serieus op ingaan of heb je acute last van het flapdroleffect? :+ Altijd geinig mensen die lopen te schreeuwen dat je plakbandjes helemaal niet nodig hebt omdat je het maximale er niet uit haalt. Ja vast en zeker, ooit gereden met Maxxisjes en daarna met bijvoorbeeld de 2 CT? Lekker blèrend in een lange bocht oid en dan vol gas? Nooit uitstapjes gehad van je achterband?

Je hoeft echt geen rossi te zijn om weleens op de grens van het bandjes kunnen te zitten hoor :z Al is het alleen maar om de feedback die verschillende banden geven of de prestaties in wat kouder en natter weer.
 
Im de nieuwste Motorrad staat een uitgebreide bandentest; de gewone MPP komt er net zo goed uit als de 2 ct, op een paar punten zelfs beter!
 
jij haalt het maximale op straat uit mpp's? Al een wildcard voor de GP? :9 of alvast een bed gereserveerd op de Intensive Care :}

hehehehe


pilot power 2CT is ontworpen voor STRAATgebruik, het zijn geen circuitbanden, weetje nog die test met yamaha yzf M1 waar ze de mpp 2CT hadden op gemonteerd, die rijders waren doodsbang om met straabanden het circuit op te gaan -O-

ik geloof wel dat ze een verbetering zijn dan de vorige, want de vorige verliezen soms wel hun grip ook al zijn ze warm en op juiste druk...
 
Moet ik hier nog serieus op ingaan of heb je acute last van het flapdroleffect? :+ Altijd geinig mensen die lopen te schreeuwen dat je plakbandjes helemaal niet nodig hebt omdat je het maximale er niet uit haalt. Ja vast en zeker, ooit gereden met Maxxisjes en daarna met bijvoorbeeld de 2 CT? Lekker blèrend in een lange bocht oid en dan vol gas? Nooit uitstapjes gehad van je achterband?

Je hoeft echt geen rossi te zijn om weleens op de grens van het bandjes kunnen te zitten hoor :z Al is het alleen maar om de feedback die verschillende banden geven of de prestaties in wat kouder en natter weer.



:^

niets aan toe te voegen, :Y of toch wel :P


de feedback van betere banden is duidelijker dan van de minder goede bandjes,
en feedback is naar mijn idee erg belangrijk op de weg,
 
Ik dacht op de 2ct op de rand van de band "michelin poppetjes" gezien te hebben van een paar mm groot. :? Of droom ik? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan