pilot power of diablo's

heb niet zulke goeie ervaringen met de diablo´s, was niet de band voor mij.
heb nu de MPP en die voldoen weer ouderwets goed...2 keer circuitdag gehad met regen en ook daar geen enkele wielspin, zelfs niet met fors gas de bocht uit!!
 
heb niet zulke goeie ervaringen met de diablo´s, was niet de band voor mij.
heb nu de MPP en die voldoen weer ouderwets goed...2 keer circuitdag gehad met regen en ook daar geen enkele wielspin, zelfs niet met fors gas de bocht uit!!

geldt vooor mij precies hetzelfde. ik weet niet waarom want de diablo's corsa hebben bij mij nooit een stap verkeerd gezet en toch hebben ze mij ook nooit het vertrouwen kunnen geven wat ik zoek zoals voorheen bij de bt010
inderdaad MPP, my brother is er helemaal weg van, en het zijn voor mij ook de volgende banden die ik ga proberen waarbij de langere levensduur voor mij ook een belangrijke factor is. De achterband van de diablo's was ik ook nog een keer met 3500 km kwijt :( is niet leuk
 
kweenie hor, maar ik heb met diabolo`s een stuk meer vertrouwen dan o1o`s, ze sturen lichter, de grip is beter, geen last van cupping, en ze zitten er toch echt al een stuk langer dan 3500 km onder
 
Dunlop d 208
super fijn ,
Ik rij nu met een 2004 r6, met michs. psport heb nog nooit met zulke kut banden gereden.
Gewoon geen vertrouwen en de 208 plakken gewoon die vreten je door de bocht als je besnapt wat ik bedoel

Kalsbeek.nl heeft nog leuke aanbiedingen
 
Ik heb twee jaar op een RS250 gereden. Niet vergelijkbaar misschien omdat deze fiets veel lichter is. Momenteel ben ik de trotse eigenaar van een MV Agusta F4 en kan je vertelen: Géén andere band als een pirelli.

Vroeger, in de scootertijd, reedt ik al stevig door en was ik fan van Bridgestone ML50. Echter ooit op een Cagiva Mito een Bridgestone Batlaxx BT090 geprobeerd. Perfecte band voor een lichte machine vertelde ze me. na 250 km had ik de band, á 230 euro, gedemonteerd en op zolder gelegd.

Sindsdien altijd met gebruikte Corsa's of supercorsa's van het circuit gereden. Perfecte banden voor de straat voor slechts 50 Euri! De RS250 remde ik achter los, in de regen!, met een supercorsa voor! Echter, met nat wegdek kun je geen bochten maken, wat ik overigens sowieso niet doe, omdat er geen profiel op de zijkant zit. Met de gewone corsa's echter wel! Maar volgens mij worden de gewone corsa's niet meer verkocht en zijn alleen de Diablo's en de supercorsa's nog in de winkel te krijgen.

In deze tijd zou ik dan toch voor de diablo gaan, hoewel ik me niet voor kan stellen dat je in de winter doorrijdt met je MV. Daarnaast denk ik dat de motor voor straatgebruik de Supercorsá opvreet op het loopvlak door het gewicht. Met de RS had ik hier geen last van.

Op mijn MV zitten nu ook Corsa's en wil er voorlopig geen andere band op hebben. Het vertrouwen in deze band door mij is maximaal. Het is ook niet voor niks dat ze met de zomeravondcompetitie en de voormalige RS250 klasse verplicht waren met Supercorsa's te rijden!!!! Ook in de regen!!!!!!

Mijn bescheiden mening,

Edwin.
 
Heb Diablo's onder me SRAD gehad stuurde als een gek. Nu
PP ers onder me GSXR 750 2000 liggen dingen geven ook onwijs veel
grip en een super wegligging.

Dus volgens mij doen ze qua grip en sturen niet veel voor mekaar onder,
denk dat de PP ers slijtvaster zijn. Maarja de prijs van ze is ook iets hoger.

Diablo's :} :}
PP ers :} :} :}
 
Diablo's!

Check ff, er is geloof ik ook een corsa versie van, racy maar niet te, zodat ie nog wat meegaat met je torque MV. Ook wel belangrijk :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan