pilot power of diablo's

lt_burney

MF'er
16 sep 2003
37
0
hey,

ik heb binnenkort weer nieuwe banden nodig en ik zit enorm te twijfelen tussen de Michelin Pilot Power en de Pirelli Diablo's. Iemand tips?
ik heb er al wat topics over gelezen, maar alle info is welkom natuurlijk. *D

en uh...zijn er misschien ook nog andere MV agusta rijders die een van deze banden onder hun bike hebben liggen? zo ja, wat zijn jullie ervaringen hiermee?


thnx Lt
 
Laatst bewerkt:
Of ie als beste getest is ? Dat hangt van mag tot mag af. In een motorrad van dees maand komt ie pas na diablo en de vgl metzeler.
Beide zijn goede banden. Momenteel rij ik met een diablo corsa. In droog weer is die mega. Alleen in de regen en zeker als je hem nog eens niet warm krijgt is het niet vet om het licht uit te drukken.
Dus met het aankomende weer zou ik dat beetje minder grip in droog weer opofferen voor de pilot power die blijkbaar heel goed presteert in de regen.
 
Ik zou voor de Pirelli Diablo's gaan.Ik vind dit echt de beste banden die
ik tot nu toe ooit heb gehad. :P Veel grip,ook in regen geven ze geen krimp.
Vrij lange levensduur(+/-8000km met achterslof) met vrij stevige rijstijl.

en uh...zijn er misschien ook nog andere MV agusta rijders die een van deze banden onder hun bike hebben liggen? zo ja, wat zijn jullie ervaringen hiermee?

uuhh.... nee ik rijd geen MV Agusta :9 ;past helaas niet binnen mijn budget! ;) :+
Heb alleen Diablo's onder mijn R1 gehad, en dat was echt top! :9 :9 !!

thnx Lt
 
ik had op de zx10r diablo's liggen die het fantastisch deden (mits warm) band die goede feedback geeft, achterband is zonder circuitgebruik 3500 km meegegaan.

ik heb echter zoveel goede verhalen gehoord over de mpp dat ik m'n nieuwe laat afleveren op de michelins
 
Persoonlijk heb ik geen ervaring met de Diablo's. Ik rijd zelf met Pilot Powers, en ze bevallen uitstekend! Ook in de regen absoluut geen problemen. Ik ben er in noodweer mee uit het Zwarte Woud (o.a. de Hochstrasse) komen rijden. Echt perfect. Geen last gehad van glijden/grip verliezen o.i.d. Met het aankomende seizoen in het achterhoofd kan ik ze zeker aanraden. Maar uiteindelijk blijft ook een bandenkeuze erg persoonlijk denk ik.

:]
 
Heb er van het weekend ook Pilot Power's onder laten leggen en ik moet zeggen dat het een wereldband is!!(heb echter geen vergelijk met de Diablo's)

Ik weet niet waar je vandaan komt maar heb wel nog een tip voor een goed(koop) bandenadres
 
Heb er ook Pilots onder ligge, echt relaxe banden....rij je niet snel vierkant, geven veel vetrouwen, glijden niet snel weg, ook niet op nat wegdek.
Diablo is ook een enorm goede band. *MET EEN DROOG WEGDEK*, dus nu maar ff PP erop he ;)
 
hey,

ik heb binnenkort weer nieuwe banden nodig en ik zit enorm te twijfelen tussen de Michelin Pilot Power en de Pirelli Diablo's. Iemand tips?
ik heb er al wat topics over gelezen, maar alle info is welkom natuurlijk. *D

en uh...zijn er misschien ook nog andere MV agusta rijders die een van deze banden onder hun bike hebben liggen? zo ja, wat zijn jullie ervaringen hiermee?


thnx Lt


sorry hoor maar jij twijfelt hierover |(
heb nu die pliots je mag ze zo van me hebben klote dingen |( en ik rij tot het uiterste maar met deze banden no whay !!! |(
maar misschien spring ik wer een beetje lomp mee om........geen idee
 
Laatst bewerkt:
sorry hoor maar jij twijfelt hierover |(
heb nu die pliots je mag ze zo van me hebben klote dingen |( en ik rij tot het uiterste maar met deze banden no whay !!! |(
maar misschien spring ik wer een beetje lomp mee om........geen idee

Wat is het probleem dan precies en met welke heb je wel goede ervaringen?
 
Wat is het probleem dan precies en met welke heb je wel goede ervaringen?

als ik met 160 170 naar huis vlieg wil ik normaal plat de bocht in nou vergeet het maar met die grr...banden.....dan schuiven ze super snel.....hiervoor had ik dus Diablo Corsa's super banden ook als ze warm worden en slijten minder hart naar mijn idee...maar goed das mijn mening. :]
 
huh :?
nog niemand supercorsa's geroepen ;) :+

ik vind de diablo een goei bandje
heb nog een gebruikt setje staan en die gaan er in de winter op
met de mpp geen ervaring
 
Heb er ook Pilots onder ligge, echt relaxe banden....rij je niet snel vierkant, geven veel vetrouwen, glijden niet snel weg, ook niet op nat wegdek.
Diablo is ook een enorm goede band. *MET EEN DROOG WEGDEK*, dus nu maar ff PP erop he ;)
Weet niet waar jij je info vandaan haalt maar diablo is ook in de regen een top band kan ik je vertellen ;)
 
huh :?
nog niemand supercorsa's geroepen ;) :+

ik vind de diablo een goei bandje
heb nog een gebruikt setje staan en die gaan er in de winter op
met de mpp geen ervaring

tja als ik nu alleen circuit zou rijden primma super corsa maar voor de gewone weg en dan soms in de regen nee dank je !!!
 
ik heb het over super corsas..dus slaat niet op mij neem ik aan !
want ik vind het een top band de corsa.... :}
 
performance bike, laatste nr dacht ik > diablo`s. Rij zelf corsa`s en ben er zeeeer tevreden mee.

s4s
 
Terug
Bovenaan Onderaan