pilot power

pepe

MF veteraan
25 jun 2003
23.295
200
ik heb vrijdag pilot powers laten monteren en meteen 4 km naar huis gereden.. devolgende dag moest ik naar bussum en wat schetste mijn verbazing dat al heel snel mijn handen EN voeten gingen slapen.
Bij de pilot sports waren alleen mijn handen een beetje aan het slapen na 200 km alleen snelweg , maar dit was nog niet eens op de helft het geval.
Wat kan dat zijn ? Al het plaklood zit tussen de spaken , dus op het midden van het wiel en op de pilot sports zat het aan de zijkant geslagen ( ouderwetse manier ) ?
 
full
 
vandaag weer gereden en tijdens het rijden merkte ik op dat als je je handen op de kopp en rem handle legt je duidelijk voelt trillen in een zeer hoog tempo alsof je een motor heeeel hoog in de toeren jaagt maar dan al vanaf 4000 rpm ongeveer.
Nou word er op het forum verteld dat hoge frequentie trillingen uit het blok komen, maar van vrijdag op zaterdag heb ik alleen 4 km naar huis gereden en de volgende dag begonnen de problemen pas.Bij motorport zeggen ze dat de banden ged gemonteerd zijn.ik weet niet meer waar te zoeken...
 
he pepe.ik heb onder mn bird ook pilots eronder zitten maar dan het type pilot sport.voorwiel is door S@G banden gedaan en kwam ook zonder onbalans erop.
achterband heb ik particulier gekocht en is dus door een motorzaak eropgezet en gebalanceerd.ik gaf na een week te kennen dat mn motor boven de 60 km niet meer los kon laten.weer opnieuw laten balanceren.en wat denk je.geen onbalans te vinden.ik laat zeer binnekort deze (ROT) banden vervangen door iets beters.
het kan niet toch liggen aan pilots toch?
Bij mn sports slapen mn handen al bij +-50 km.

ps rotdubbelpost
 
Laatst bewerkt:

ik had juist bij de sports helemaal geen last en nu opeens na montage van de powers wel , daarbij ben ik net terug geweest en sta je daar aan de balie en weigeren ze je te woord te staan ,waarschijnlijk omdat ik gisteren ook al terug was geweest en de monteur zei zonder opnieuw te hebben gekeken tsja ik weet ook niet wat ik er aan moet doen. |( ( misschien opnieuw monteren en balanceren ? )
Dus heb net gevraagd of ze altijd zo klantvriendelijk zijn en toen kwam er beweging in de man van het magazijn .. sjonge jonge wat een winkel .
 
als het goed is zit er ergens een tip(merkteken) op de band en die moet inlijn met het ventiel liggen. ff checken!
anders moet toch het wiel (opnieuw) gebalanceerd worden.iig gecontroleerd worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan