Pilot Xenon H4 kleur 6000 K

DarkTower

Rookie
27 dec 2007
27
0
Oosterhout
Een zo goed als nieuwe Pilot Xenon-verlichting H4 type:
Kleurtemperatuur 6000 K. Dit geeft een helder wit licht. Compleet met Canbusaansluiting voor o.a. BMW motoren en Nederlandstalige handleiding. Het is geen Bi-Xenon d.w.z. grootlicht schakelt niet mee.

Aanschafprijs € 119,- (aankoopbon aanwezig) Vraagprijs € 65

De set is heel even gemonteerd geweest op een Yamaha XJ900 Diversion. De reflector van het lamphuis en de lamp zelf konden niet zodanig worden afgesteld, dat tegenliggers niet werden verblind. Ook de dealer kreeg dit niet voor elkaar. Zodoende is de oude lamp teruggeplaatst en zit ik met een overbodige aanschaf.
full
full

full
 
Laatst bewerkt:
lullig voor je...

ik ken het probleem Xennon is gewoon te ver gezakt in prijs geloof me voor 6 euro minder heb je het nieuw :X

succes met de verkoop ik ga iig geen linkjes zetten hier ;)
 
lullig voor je...

ik ken het probleem Xennon is gewoon te ver gezakt in prijs geloof me voor 6 euro minder heb je het nieuw :X

succes met de verkoop ik ga iig geen linkjes zetten hier ;)

Voor €6,- minder heb je écht geen Pilot of HID Xenon dus de prijs van TS is écht wel een zeer nette prijs.

Zo'n goedkope "imi" set koop je idd wél voor die lage bedragen, maar daar heb je dan ook maar liefst een paar weken plezier van doordat er altijd wel iets aan kapot gaat.
En zo'n setje wat het niet meer doet heb ik hier ook nog liggen nadat ik het uitgebouwd heb uit een fiets ...... voor de gratis :+
 
Laatst bewerkt:
Voor €6,- minder heb je écht geen Pilot of HID Xenon dus de prijs van TS is écht wel een zeer nette prijs.

Zo'n goedkope "imi" set koop je idd wél voor die lage bedragen, maar daar heb je dan ook maar liefst een paar weken plezier van doordat er altijd wel iets aan kapot gaat.
En zo'n setje wat het niet meer doet heb ik hier ook nog liggen nadat ik het uitgebouwd heb uit een fiets ...... voor de gratis :+
uh ja das waar :/

ik heb zelf div goedkopen setjes gehad en doet het nog steeds goed op 2 na maar werden wel netjes vervangen voor niets...

maar je hebt wel gelijk Pilot is zeker een beter merk!!! :Y

sorry TS voor de on-nodige spam :$
 
Terug
Bovenaan Onderaan