Pim Fortuyn doodgeschoten...

  • Onderwerp starter Anoniempje488
  • Startdatum
Damn, zonet tv gekeken, begrafenis van Pim. Echt zeer indrukwekkend. Grote stoet auto's en politiemotoren. Heel veel mensen langs de kant die masaal gaan klappen wanneer de lijkwagen voorbij komt. Ik kreeg er gewoon kippevel van.
Het is allemaal goed geregeld.
Het is net een begrafenis van een koning.
 
Het is allemaal goed geregeld.
Het is net een begrafenis van een koning.

Ik heb nooit een begrafenis van een koning meegemaakt, maar het is zeker indrukwekkend.
Vind dat ie dit wel "verdiend" heeft.
Geen poeha, maar ook niet "gewoontjes"
 
Zou die Guz. nou geen knellende voeten hebben met die "dikke GW" sokken in zijn motorlaarzen?
Ik heb hem zo eens zitten nalezen,maar volgens mij vindt hij Volkert een goede vent als hij maar niet geschoten had.
Die V,was een plaaggeest van elke ondernemer dus ook voor de maatschappij.
Ik wil je niet boos maken,hoor Guz.
OK,ik ben Pro-Pim.Maar jij en sommige anderen laten wel ERG duidelijk merken dat je er anders over denkt.(lees:xtrm links)
Laat ons toch,we willen gewoon ons ei kwijt.Ga daar niet tegenaan schoppen/natrappen.
Van deze discussies,wat wel leuk is,krijgen we alleen maar ruzies onderling.
Vergeet niet,we zijn 1 grote motorfamilie! :)
 
Laatst bewerkt:
Uit: nu.nl
--------------------------------------------------
HILVERSUM - De RTL Nieuws-verslaggever Frits Wester is donderdagavond bij zijn huis in zijn woonplaats Voorburg door twee onbekende personen geslagen. De politiek redacteur kreeg enkele klappen op zijn nek, bevestigde een woordvoerster van RTL4 vrijdagavond.

De daders konden ontkomen. Wester deed aangifte bij de politie. Volgens RTL4 gaat het weer goed met hem en kon hij zijn werk hervatten. Wester heeft geen idee wat het motief van de mishandeling kan zijn geweest, aldus de woordvoerster.

--------------------------------------------------

Waarom zou die man toch in elkaar geslagen worden...
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het wat met de dood van P. Fortuyn te maken heeft.

Gaat wederom nergens heen!!!
 
Uit: nu.nl
--------------------------------------------------
HILVERSUM - De RTL Nieuws-verslaggever Frits Wester is donderdagavond bij zijn huis in zijn woonplaats Voorburg door twee onbekende personen geslagen. De politiek redacteur kreeg enkele klappen op zijn nek, bevestigde een woordvoerster van RTL4 vrijdagavond.

De daders konden ontkomen. Wester deed aangifte bij de politie. Volgens RTL4 gaat het weer goed met hem en kon hij zijn werk hervatten. Wester heeft geen idee wat het motief van de mishandeling kan zijn geweest, aldus de woordvoerster.

--------------------------------------------------

Waarom zou die man toch in elkaar geslagen worden...
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het wat met de dood van P. Fortuyn te maken heeft.

Gaat wederom nergens heen!!!

Hij woonde bij mij om de hoek...
Kom op zeg... Voorburg.
Als je in Voorburg woont dan woon je beschaafd, daar wordt niet geslagen.
Hij vertelt alleen wat er aan de hand is, als hij in elkaar wordt ge-mept dan is dat :r
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zou die Guz. nou geen knellende voeten hebben met die "dikke GW" sokken in zijn motorlaarzen?
Ik heb hem zo eens zitten nalezen,maar volgens mij vindt hij Volkert een goede vent als hij maar niet geschoten had.
Die V,was een plaaggeest van elke ondernemer dus ook voor de maatschappij.
Ik wil je niet boos maken,hoor Guz.
OK,ik ben Pro-Pim.Maar jij en sommige anderen laten wel ERG duidelijk merken dat je er anders over denkt.(lees:xtrm links)
Laat ons toch,we willen gewoon ons ei kwijt.Ga daar niet tegenaan schoppen/natrappen.
Van deze discussies,wat wel leuk is,krijgen we alleen maar ruzies onderling.
Vergeet niet,we zijn 1 grote motorfamilie! :)
ik ben alleen maar lid van mijn eigen familie

natuurlijk is V v.d. G een goeie vent als ie niet geschoten had... dat is met de meeste mensen zo. Maar ik zal niet bij hem gaan eten....

Ook ik was/ben zwaar geschokt door het gebeurde, ook bij mij kwamen primitieve gevoelens naar boven, maar gelukkig heb ik geleerd me kop te gebruiken om niet meteen van leer te trekken tegen geluiden die mij niet bevallen...

maar je blijft wel erg in je primitieve denken hangen als je complete bevolkingsgroepen gaat verketteren, en sommige gaan nog veel verder...

waanzin... die heksenjacht komt rechtstreeks uit de middeleeuwen.

Ik wil ook mijn ei kwijt... ik vindt het echt verschrikkelijk wat er met Pim gebeurt is, maar vindt het ook erg dat mensen hem misbruiken om hun ongenoegen te uiten... kennenlijk hebben ze maar één zin van al zijn uitspraken onthouden.... en dan vind ik dat je Pim ERG tekort doet...

ik een links extremist?
laat me niet lachen zeg.
denk es wat minder in hokjes... maar denk wel!
 
Heb jij pim wel eens zien schieten... Ik niet. Voor die lui gaan dieren boven mensen. Sorry maar dat kan dus niet. (nee ik ben geen dieren hater. Maar ik vind mensen nou eenmaal leuker.. betere gesprekken enzo)

Beter gesprekken ?? hier dan toch niet :P :P :P :P :P
 
ik ben alleen maar lid van mijn eigen familie

natuurlijk is V v.d. G een goeie vent als ie niet geschoten had... dat is met de meeste mensen zo. Maar ik zal niet bij hem gaan eten....

Ook ik was/ben zwaar geschokt door het gebeurde, ook bij mij kwamen primitieve gevoelens naar boven, maar gelukkig heb ik geleerd me kop te gebruiken om niet meteen van leer te trekken tegen geluiden die mij niet bevallen...

maar je blijft wel erg in je primitieve denken hangen als je complete bevolkingsgroepen gaat verketteren, en sommige gaan nog veel verder...

waanzin... die heksenjacht komt rechtstreeks uit de middeleeuwen.

Ik wil ook mijn ei kwijt... ik vindt het echt verschrikkelijk wat er met Pim gebeurt is, maar vindt het ook erg dat mensen hem misbruiken om hun ongenoegen te uiten... kennenlijk hebben ze maar één zin van al zijn uitspraken onthouden.... en dan vind ik dat je Pim ERG tekort doet...

ik een links extremist?
laat me niet lachen zeg.
denk es wat minder in hokjes... maar denk wel!

Dit ff niks over Pim of zo. Maar heeft er wel wat mee te maken.

Waar ik een hekel aan heb is mensen die alleen maar denken. :r

Ben jij trouwens ook niet Guz. Anders zou je geen motor rijden. Als je de feitelijke voordelen van auto en motor naast elkaar zet en je denkt daarover zonder gevoel zou je auto rijden...

Gevoel is heel erg belangrijk. Gemakshalve zou ik gevoel / denken op 50 / 50 zetten.

Verder moet kennelijk een beter situatie altijd bereikt worden door de niet goede situaties te verbieden of er consequenties aan te hangen. Waarom kan dat nooit opgelost worden door een beter alternatief te bieden!!! :?

Ik snap het doen en laten van (sommige) mensen / regering / etcetera op het moment niet. Zal wel een trend zijn, en ik hoop dat het tijdelijk is. Maar ja zal het vanzelf over gaan, of stort alles gewoon in?
 
Terug
Bovenaan Onderaan