Pim Fortuyn doodgeschoten...

  • Onderwerp starter Anoniempje488
  • Startdatum
Lekker zegge Saint...zand erover...
Moest maar niet dubbelzinnig opgevat worden, maar zo ben je niet mag ik hopen ;)

Neeee, zo bedoel ik het niet :) Laat Guz maar rondrijden hoor :) Voor de super duidelijkheid, over het misverstand -> zand er over 8-)
 
Wie zegt dat het 20 min. waren :?
Iedere minuut is er één teveel in iedere situatie.
De ambulance was er binnen de tijd die er voor staat.

Zaken gaan een eigen leven leiden.
Nog ff en de ambulance was er pas met een half uur.

Het is en blijft een treurig feit, maar het heeft geen zin om indianenverhalen de wereld in te helpen. Dat doet de media al genoeg.
Dacht het niet, heb je toevallig gisteren Barend en Van Dorp gezien?? Ik wel. De mannen van 3 fm waren daar. Die verklaarden dat het 20 minuten duurde voordat de ambulance er was. Terwijl de politie binnen die 20 minuten de mogelijke dader al te pakken hadden. De politie Hiversum heeft alleen maar dat verhaal verteld zodat het volk niet zou denken dat de politie en andere instanties een fout hebben gemaakt.

Edit: ambulance was er al wel, maar het duurde in totaal 20 minuten eerdat ze bij Pim Fortuyn waren.
 
Laatst bewerkt:
Hehe.

Ben een tijdje van de straat geweest om deze topic door te nemen van pag 1 naar pag 22 ;)

Ik ga het ff niet over Pim hebben, ben moe :z

Maar wat een stelletje eikels hier op MF.
Dit forum is bedoeld voor motoraangelegenheden e.d. maar niet om je eigen politieke standpunten e.d. hier neer te pleuren.

Stelletje kleuters hoor. Zo elkander uit te maken voor rechts, links, bruin, wit.
Verstand groeit met de jaren zullen we maar zeggen.
Alleen sommigen onder ons redden die leeftijd nooit eerdaags hun verstand rijp is :j

Heeft er niks mee te maken. We kunnen het toch ook hebben over hele andere dingen dan motoren? Zo erg zijn we toch niet dat alleen motoren ons kunnen interesseren?

Vind het trouwens wel interessant. Kun je er achter komen hoe sommige mensen ook over andere dingen denken. En hier is een forum voor, en in dit geval het algemene gedeelte.

Het niet hebben over dit soort 'problemen' is je kop in het zand steken. Als ik bij de bakker komt heb ik het ook niet alleen over het brood, maar in dit geval zal je ook 'tig' keer 'Pim' voorbij horen komen.

Alleen lastig is om elkaar via een forum te begrijpen. Pooh bedoeld is, maar hij legt het verkeerd uit of zo, en dat vat men weer verkeerd op. Als iets wat vreemd overkomt, vraag eerst wat hij bedoelt, en reageer niet direct met een belediging. [edit]Pooh, begrijpt het kennelijk niet... Weer een post er tegenin... Handig! Paul z'n stukkie is een uitdrukking, en niet letterlijk bedoeld zoals het er staat. Hij is wel onvriendelijk, en had niet nodig geweest volgens mij. Pooh, post jij onderhand niet omdat je gewoon tegen de zin in wilt gaan van die anderen en niet meer om je mening?[/edit]


Maar goed blijf het ziek vinden allemaal. Echt, vind het meer zoiets wat voorkomt in een wazig onbeschaafd land. Maar ja, dat gevoel heb ik wel bij meer dingen. Hoever zal het nog gaan met van die debiele acties? (Dit gaat over Pim ff voor de duidelijkheid.)
 
Laatst bewerkt:
[edit]Pooh, begrijpt het kennelijk niet... Weer een post er tegenin... Handig! Paul z'n stukkie is een uitdrukking, en niet letterlijk bedoeld zoals het er staat. Hij is wel onvriendelijk, en had niet nodig geweest volgens mij. Pooh, post jij onderhand niet omdat je gewoon tegen de zin in wilt gaan van die anderen en niet meer om je mening?[/edit]

ik had nog speciaal een NL'er geraadpleegt om dat aan het gas te vertalen voor me. Denk dus niet dat ie het anders bedoelt dan ik het begrijp.
En nee, ik post niet om tegen de zin vazn andere in te gaan. Zoals je in het begin van dit topic nog kan merken geef ik de meesten zelfs voor het grootste deel gelijk. Alleen niet helemaal.
 
Die opmerkingen van aan het gas kunnen echt niet, aub niet weer zulke onzinnige dingen posten!

Respecteer ieders mening aub, al ben je het er niet mee eens, treed dan in discussie maar niet zulke dingen gaan roepen, is niet ok. :(

Graag niet op de man spelen maar op de zaken die hij aandraagt. Reageer inhoudelijk.
 
ik had nog speciaal een NL'er geraadpleegt om dat aan het gas te vertalen voor me. Denk dus niet dat ie het anders bedoelt dan ik het begrijp.
En nee, ik post niet om tegen de zin vazn andere in te gaan. Zoals je in het begin van dit topic nog kan merken geef ik de meesten zelfs voor het grootste deel gelijk. Alleen niet helemaal.

Ah ok, maar je moet het ook nuanceren. Letterlijk betekend het, nou ja dat lijkt me duidelijk, maar verder is het gewoon een onvriendelijke opmekerking tegen iemand om zijn onvrede uit te spreken, niet echt met een doel...

Verder is het gewoon het niet begrijpen van elkaars berichten...
 
Op dinsdag 07 mei 2002 19:38 schreef Thijs het volgende:
Tjah....kritiek?

leef je uit zou 'k zeggen:

:?

Volkert van de Graaf, xxxxxxxxxxx, Harderwijk, 0341-xxxxxx

Way to go thijs :j

In de telegraaf staat dus dat dit het telefoonnummer is van een gewoon gezin in Harderwijk. Dat gezin krijgt nu dreigtelefoontjes van allerhande DEBIELEN.

Ik zou het dus wel op prijs stellen als de post van Thijs ff geedit werd.

Edit: btw Thijs heeft dit telefoonnummer op de eea of Fortuyn site gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Way to go thijs :j

In de telegraaf staat dus dat dit het telefoonnummer is van een gewoon gezin in Harderwijk. Dat gezin krijgt nu dreigtelefoontjes van allerhande DEBIELEN.

Ik zou het dus wel op prijs stellen als de post van Thijs ff geedit werd.

Dat meen je niet?
wat is dit voor domme heksenjacht zeg.
|(
 
Dacht het niet, heb je toevallig gisteren Barend en Van Dorp gezien?? Ik wel. De mannen van 3 fm waren daar. Die verklaarden dat het 20 minuten duurde voordat de ambulance er was. Terwijl de politie binnen die 20 minuten de mogelijke dader al te pakken hadden. De politie Hiversum heeft alleen maar dat verhaal verteld zodat het volk niet zou denken dat de politie en andere instanties een fout hebben gemaakt.

Edit: ambulance was er al wel, maar het duurde in totaal 20 minuten eerdat ze bij Pim Fortuyn waren.
jeweetookwel dat dingen schijnbaar tergend lang lijken te duren als je in nood ergens op zit te wachten...

kan me niet voorstellen dat ze de boel geklokt hebben...
 
jeweetookwel dat dingen schijnbaar tergend lang lijken te duren als je in nood ergens op zit te wachten...

kan me niet voorstellen dat ze de boel geklokt hebben...
Je kunt ook ALLES bagataliseren he Guz :?

Op zich heb je wel gelijk, het lijkt lang te duren, maar in dit geval wordt het door meerdere 'bronnen' bevestigd.
 
Ik word beetje moe over dat gezeur “ cursus nederlands” en zoo.. ben je beter – slimmer – mooier - sneller als je correcte nederlands spreekt - schrijf..?? :(
Nee, maar je kan je tenminste wel beter verstaanbaar maken... Er zijn hier in Nijmegen genoeg gezinnen waarvan alleen het zoontje/dochtertje (en soms de papa) de Nederlandse taal voldoende machtig is om zich verstaanbaar te kunnen maken in woord en schrift (en ja, ik ken persoonlijk ook voorbeelden). Goede mensen op zich (nooit gedonder mee), maar moeilijk om contact mee te leggen, omdat ze de taal niet beheersen... Als je in een land woont, moet je de taal machtig zijn. Dit voorkomt sociaal isolement (zou jij als buur een allochtoon uitnodigen als je vrijwel niet kunt communiceren? Beetje stom naar elkaar zitten kijken op de bank?), problemen bij schriftelijke communicatie (de meeste instanties sturen nog steeds geen brieven in je moedertaal) en misverstanden (foute interpretatie bij slechte taalbeheersing is snel gemaakt). Dus als je woonachtig bent in een ander land moet je gewoon de taal machtig zijn!
 
jeweetookwel dat dingen schijnbaar tergend lang lijken te duren als je in nood ergens op zit te wachten...

kan me niet voorstellen dat ze de boel geklokt hebben...
Ik kan me voorstellen dat je dat wel doet als betrokkenen/omstander... Veel op het horloge kijken en denken "waar blijft die kl*teambulance nou?"... Daarnaast waren er diverse verslaggevers die de ambulance binnen hebben zien rijden... Lijkt me dus dat dit wel klopt... :)
 
Nee, maar je kan je tenminste wel beter verstaanbaar maken... Er zijn hier in Nijmegen genoeg gezinnen waarvan alleen het zoontje/dochtertje (en soms de papa) de Nederlandse taal voldoende machtig is om zich verstaanbaar te kunnen maken in woord en schrift (en ja, ik ken persoonlijk ook voorbeelden). Goede mensen op zich (nooit gedonder mee), maar moeilijk om contact mee te leggen, omdat ze de taal niet beheersen... Als je in een land woont, moet je de taal machtig zijn. Dit voorkomt sociaal isolement (zou jij als buur een allochtoon uitnodigen als je vrijwel niet kunt communiceren? Beetje stom naar elkaar zitten kijken op de bank?), problemen bij schriftelijke communicatie (de meeste instanties sturen nog steeds geen brieven in je moedertaal) en misverstanden (foute interpretatie bij slechte taalbeheersing is snel gemaakt). Dus als je woonachtig bent in een ander land moet je gewoon de taal machtig zijn!

Ja ja ja… OK ik begrijp t … MAX ! je moet ned. cursus gaan volgen! :)
 
Op woensdag 08 mei 2002 10:52 schreef Zeta-boy het volgende:Daar kan je toch met je kop niet bij....

Onze huidige ontwikkeling (Hi-tech, etc) kan op den duur onze dood worden. Dat was vroeger al met buskruit, dus waarom niet met via computergestuurde hekken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan