Pim Fortuyn doodgeschoten...

  • Onderwerp starter Anoniempje488
  • Startdatum
En dan vinden ze het gek dat ie zoveel gehoor kreeg.

Ruud de Wild had net een interview en hij ouwehoerde en lulde net zoals ieder normaal mens.
Ik was het niet met al z'n punten eens maar dit is :r
Waar is de maatschappij naar afgezakt als je iemand mag executeren (3/6 kogels van dichtbij) om een mening. :r '(

De dader moet zwaar gestoord zijn.

Pim, waar je nu ook bent STERKTE
 
Klinkt wat raar maar ik hoop niet dat een buitelander hem heeft neergeschoten, dan krijgen we helemaal zo een grimmige rechtse sfeer waar niemand op zit te wachten.
 
Klinkt wat raar maar ik hoop niet dat een buitelander hem heeft neergeschoten, dan krijgen we helemaal zo een grimmige rechtse sfeer waar niemand op zit te wachten.

Inderdaad. We zitten nu natuurlijk helemaal niet te wachten op racistische rellen door de dwaze actie van een enkeling. '(
 
Dit gaat natuurlijk veel te ver..Zoiets gun je niemand toe..

Zijn nu ook beelden op de tv..De media kan weer een bommetje laten ontploffen. Verwachting is erg slecht,word net verteld.. Bah :r
 
Dit slaat echt nergens op :( :(
Iemand dood schieten om zijn ideeen.

Het ziet er niet goed voor hem uit.
Volgens mijn is ie dood.
Schotwonden in hals,linkerborst en links in zijn hoofd.
 
SJEZUS MAN!

Ik heb de hele middag nog naar hem geluisterd!! Ik zou ook niet op hem stemmen, maar ik schrik hier wel erg van!!

En ik dacht serieus nog toen ik naar huis reed....heel stom eigenlijk...als ik er nu heenrij, dan zie ik hem nog net wegrijden... :(

Tsss...ongelooflijk!! Bizar!

ik zit nu NED2 te kijken....
 
Schouwarts is onderweg..

Kan me niet voorstellen dat ie nog leeft..
Schijnt nog steeds op het terrein te liggen..
 
Ja, hij ligt er nu al 30 minuten ofzo! Is toch vaag! Waarom is hij niet gelijk naar het ziekenhuis gebracht??
:(
 
zu zullen de komende uuren denk ik toch nog wel blijven zeggen dat die in leven is denk ik.
of wie weet onkruid vergaat niet zeggen ze wel

ikhoop voor hem dat hij het haald alhoewel ik er niet meer in geloof.
 
Belachelijk natuurlijk. Ik ben absoluut geen fan van Pim, maar iedereen heeft recht op zijn eigen mening. Dat is het speerpunt van de democratie.

idem.

hebben wij(nederland) net 4&5mei herdacht/gevierd en dan dit. waar is het verstand gebleven.
 
Isabel zegt net dat ze het amb.personeel weg zien lopen bij het lichaam, zijn gestopt met reanimatie.. :(
 
Een mooi staaltje riooljournalistiek op ned 2. Beelden van een aantal artsen die het leven van Fortuyn proberen te redden.

Gewoon ziek. Way to go cameraman :(
 
Nu gaat kok zijn excuus aanbieden i.v.m. zijn uitlatingen over Pim.
Wat een schijnheilige klootzak zeg.
Ja hoor Kok. daar zitten we nu op te wachten.
:( :( :( :( :(
Gelijk aan je zelf denken.
Misschien eerst belangrijk of hij nog leeft? |(
 
vervoeren kan/mag pas als hij stabiel is,
is dit niet het geval is het zeer gevaarlijk
maar het is geen goede zaak als de schouwarts
onderweg is
 
Nu gaat kok zijn excuus aanbieden i.v.m. zijn uitlatingen over Pim.
Wat een schijnheilige klootzak zeg.
Ja hoor Kok. daar zitten we nu op te wachten.
:( :( :( :( :(
Gelijk aan je zelf denken.
Misschien eerst belangrijk of hij nog leeft? |(

Kok maakt ondermeer excuses omdat zijn uitlatingen weleens een aanzet kunnen zijn geweest om tot deze daad te komen.

Dit heeft natuurlijk verstrekkende gevolgen voor Nederland en zijn politici/media en noem maar op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan