Pim Fortuyn doodgeschoten...

  • Onderwerp starter Anoniempje488
  • Startdatum
Een mooi staaltje riooljournalistiek op ned 2. Beelden van een aantal artsen die het leven van Fortuyn proberen te redden.

Gewoon ziek. Way to go cameraman :(

Ja natuurlijk wat amerikaanse praktijken overheen
We glijden lekker af met zijn allen..
 
Hoor net dat hij nu echt is overleden (afgevoerd onder wit laken).

'(

Te triest voor woorden... :(
 
Ik vind dit echt heel erg.
Dat dit soort dingen nu in Nederland kunnen gebeuren.
Politiek gezien heeft dit natuurlijk gigantische gevolgen.
En juist hij, komen die andere partijen goed mee weg.
Hij blijkt nu dood te zijn, schijnt een laken over hem heen gelegd te zijn.
Sommige mensen moeten zich maar eens goed achter de oren krabben.
 
Het lijkt wel weer of we in de USA leven. Zo'n stelletje slechte TV-makers die uit alle macht proberen te filmen hoe een mens dood gaat.
Alsof ze het wisten. Ze hebben gewoon een terugblik op Pim zn leven op NL2 klaar liggen.... :?
 
Hier hoeft niemand excuses over aan te bieden, ook Kok niet. Als ik zou zeggen dat mijn buurman een klootzak dat geeft toch niemand het recht hem te vermoorden.

Maar waarom zou Kok nu ineens een schijnheilige klootzak zijn. Dat gaat er bij mij niet in. :j
 
Er werd een gigantische hetze tegen hem gevoerd, en ben er van overtuigd dat dat zeker heeft bijgedragen.
Ik kon me toen altijd daar altijd al kwaad over worden, of ik het eens ben of niet met iemand, we leven in een democratisch land, en dit is godverdomme te erg voor woorden.
 
damned stelletje eikels

LEVEN en LATEN LEVEN...





publiekelijk aan de schand paal die dader.. :j
 
Dat witte laken zou idd goed van de brancard kunnen zijn.

Kleine kans dat ie het overleeft, maar laten we niet te voorbarig zijn.

Op tv gissen ze ook, dus niks zeker over toestand leven/dood nog
 
Het lijkt wel weer of we in de USA leven. Zo'n stelletje slechte TV-makers die uit alle macht proberen te filmen hoe een mens dood gaat.
Alsof ze het wisten. Ze hebben gewoon een terugblik op Pim zn leven op NL2 klaar liggen.... :?

Zodra je BN'er bent zullen ze al een bandje maken voor je :(
 
Wat een stelletje kloo$##% op nederland 2 inderdaad :j Zijn al begonnen met een film over Pim toen nog niet eens bekend was dat hij overleden was... Media > :j
 
Laatst bewerkt:
Hier hoeft niemand excuses over aan te bieden, ook Kok niet. Als ik zou zeggen dat mijn buurman een klootzak dat geeft toch niemand het recht hem te vermoorden.

Maar waarom zou Kok nu ineens een schijnheilige klootzak zijn. Dat gaat er bij mij niet in. :j

Je moet niet vergeten dat de PvdA en KOK grote invloed hebben op een hoop mensen. En dat zij echt een hetze tegen hem hebben gevoerd, dta is iets anders dan jouw voorbeeld.
 
Er breekt een zeer onstuimige periode in NL aan.
Nu die dader pakker er zelf een kogel door zijn kop jagen
 
Ik WALG hiervan. Ik was niet van plan op hem te stemmen, maar hij heeft de Nederlandse politiek de impuls gegeven die deze heel hard nodig had.

Echt ongelooflijk, ik zat in de auto en hoorde het op de radio. Je mag in dit land niet meer zeggen wat je denkt, want je loopt het risico ervoor overhoop geschoten te worden.

Walgelijk ;( ;( ;(
 
Als de media zo snel zijn met allerlei oorderelen en uitzendingen over dit mens dan zullen er vast morgen wel weer erg leuke plaatjes verschijnen met teksten als Ben er geweest of Ben neergeschoten. Ik hoop dat de mensen hier op het forum zoveel respect op kunnen brengen om die hier niet te posten.
 
volgens mij was pim wel een bedreiging voor diverse 'makkelijk geldverdienen regels' en was daarom niet geliefd bij diverse bevolkingsgroepen...
 
Laatst bewerkt:
Iemand om z'n politieke ideeen/macht vermoorden is echt ongelofelijk dom en anti-democratisch.
Als iemand als Pim of zelfs LePen of Haider demcratisch worden verkozen dan kun je roepen wat je wilt, een deel van het volk staat achter ze en dat heb je maar te accepteren.
Met geweld los je dat niet op , integendeel.
Ik zie het bewijs ervan hier dagelijks.
 
Op maandag 06 mei 2002 19:08 schreef Ruben het volgende:

Maar moet die nu niet terug gaan krabbelen.
Maar goed. het gaat nu niet om kok het gaat om PIM.

Het is wel een discussie-punt nu...

Kok heeft in die zin de verantwoordelijkheid voor mede politici met een soort van voorbeeldfunctie voor de mensen in Nederland.
Blijkbaar toch dat mensen zich laten opnaaien en dat het niet bijdraagt aan een "positief" beeld over politici in dit geval.
 
Terug
Bovenaan Onderaan