Pim Fortuyn doodgeschoten...

  • Onderwerp starter Anoniempje488
  • Startdatum
A

Anoniempje488

Guest
Nu op RTL4, hij zou zijn neergeschoten en ligt momenteel op de grond. Zou nog wel leven, verder nog niet bekent.

Iemand die het niet eens is met zijn ideeen ?
 
Belachelijk natuurlijk. Ik ben absoluut geen fan van Pim, maar iedereen heeft recht op zijn eigen mening. Dat is het speerpunt van de democratie. Onbevestigd bericht is dat hij is overleden :?
 
Hij schijnt nog te leven...
Iets van 6 schoten gelost op hem.

Dit vindt ik wel erg ver gaan...

Is met gillende sirenes naar ziekenhuis opweg. Dat ligt niet zo gek ver van het mediapark, dus wie weet overleeft ie het
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik vind belachelijk dat ze hem neer schieten omdat hij zegt wat half nederland denk.

en mag het niet zeggen maar als dit door zo,n buitelandse medemans is gedaan ben ik toch geneigt om lijst fortuyn te gaan stemmen die lui denken dat ze alles kunnen maken
 
Hij leeft nog wel hoor ik hier net.

Ik ben het nooit eens geweest met de meeste van zijn denkbeelden, maar ik vind dat we in dit land wel recht hebben om een mening te geven!

Dus iemand dood willen schieten vanwege afwijkende denkbeelden is te ziek voor woorden :r
 
Hoor net op de radio dat ie daar nu ligt, leeft nog wel, wordt zo afgevoerd in Ambulance...
 
Offie nou dood is of levend, het is en blijft natuurlijk gewoon triest om iemand neer te schieten. En al helemaal als iemand andere ideeen heeft als anderen.
 
Komt van nu.nl:


Pim Fortuyn neergeschoten

Uitgegeven: 6-5-2002 18:19
Laatst gewijzigd: 6-5-2002 18:24

AMSTERDAM - Pim Fortuyn is maandagavond in het mediapark in Hilversum neergeschoten. Dit melden zowel Radio 1 als 2Vandaag.

Er zouden ongeveer drie schoten zijn gelost op de lijsttrekker van de Lijst Pim Fortuyn. Hij zou geraakt zijn in hals, borst en hoofd. Het gebeurde toen hij na een optreden in een uitzending van Ruud de Wild naar buiten naar zijn auto liep.
 
RTL Boulevard nu meer erover!!!
 
Job Frieso (TV2) heeft enkele dagen geleden een intervieuw met Pim gehad en Pim heeft toen al aangegeven zichzelf zorgen te maken om zijn persoonlijke veiligheid. SCHANDALIG GEWOON!!! iedereen heeft toch recht op zijn eigen mening :? :? |( |( |(
 
Kan het nog triester? Iemand neerschieten om zijn denkbeelden :( Ook al zou ik nooit op hem gestemd hebben...

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
 
In hart geraakt...
Kleine kans dat iemand dat overleeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Echt triest, dat dat in Nederland gebeurt........

Bah :r

Ik hoop dat het nog goed komt met 'm maar ben bang dat het over is met pim....
 
De mensen zijn volgens mij helemaal GEK geworden |( . Het is belachelijk wat mensen in hun hoofd halen als ze het ergens niet mee eens zijn. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, ook Pim. Ondanks dat ik het niet met alles eens ben met wat hij zegt en denkt.
 
Ik begrijp het niet meer.
Dingen als dit leken altijd iets van Amerika.
Maar dingen die nu gebeuren zoals in Duitsland en dit nu weer.

En mochten ze gepakt worden dan zullen ze wel onrekeningstoevatbaar zijn.
Vrij land Nederland :r :r :r :r :r :r
 
Te triest voor woorden..

hals, borst en hoofd :? En hij leeft nog :?

En als hij er al weer bovenop komt heeft hij ook
geen leven meer, dan loop ie de rest van z'n leven met ogen in z'n rug..

Het cynische eraan is misschien wel dat dit hem
nog wel eens een lading stemmen kan opleveren van
mensen die zoiets hebben van "Zie je nu wel, Pim
heeft inderdaad gelijk.."
 
hij schijnt van dichtbij te zijn beschoten...
en er is een schouwarts onderweg...

Ze zeggen nu dat hij in kritieke toestand is, maar dat hij 't waarschijnlijk niet overleeft...
 
Terug
Bovenaan Onderaan