pimp gix..

Nee, helemaal niet, ben ik zelf ook erg voor.. alleen wil ik er het circuit mee op, en crashbestendigheid kan je voor een deel bewerkstelligen door een kuip..

Als je het circuit op ga zou ik eerst tailriser's erop knallen.. grondspeling is standaard om te huilen. Met tailriser's is het doen maar hou je niet echt over.

Ik zou de vering ook een stuk harder zetten... vooral de achterveer. tenminste bij mij was het hele zaakje standaard niet veel soeps. Na de tailriser's + afstelling vering is het al iets beter. Maar toch maar voor het nieuwe jaar WPtjes laten monteren
 
Laatst bewerkt:
Beetje onduidelijk op de foto

full
 
Als je het circuit op ga zou ik eerst tailriser's erop knallen.. grondspeling is standaard om te huilen. Met tailriser's is het doen maar hou je niet echt over.

Ik zou de vering ook een stuk harder zetten... vooral de achterveer. tenminste bij mij was het hele zaakje standaard niet veel soeps. Na de tailriser's + afstelling vering is het al iets beter. Maar toch maar voor het nieuwe jaar WPtjes laten monteren
Thnx, was ik inderdaad al van plan
 
Hey Aad,

Je kan ook vragen of iemand je 'zo' ff overhoop rijdt, scheelt een hoop gedoe met dat onzichtbaar worden in de stad...

:+
 
ja is altijd fun...

beetje tegen militairen in camo outfit aanlopen en zeggen van: "ow shit..sorry..ik zag je niet :z "...
 
Bekleed de soes anders met een stofje... heeft een vriend van mij ook gedaan.... tijgerstofje erop geplakt :}

Heb je en een mooie fiets en een knuffel poes :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan