Pimp My Bike; Soes GS500

De laatste fotossssssss :


wzke48z.jpg



6lresm4.jpg



6ogslol.jpg



bxdkxrb.jpg
 
Inderdaad dat was ook het plan .. Ik ben eigenlijk nog steeds opzoek naar een GSX 600 veer :P
 
ik weet niet of het waar is hoor maar ik heb een keer ergens gelezen dat je er ook en sv650 achterbrug onder kon zetten waarmee hij 2 cm hoger kwam maar ook als "voordeel" had dat je er een bredere velg/band onder had voor de optic.

ik weet niet of het waar is hoor maar als het kan zou dat ook een optie kunnen zijn.
 
sow, precies tegelijk gepost :)

ja, bandit 600 en 1200 past allebei.
is bij de as die in het frame hangt even breed, maar de 1200 kan een 180 band hebben,
en de 600 een 160 band...

de 600-brug met 160 loopt je ketting direct mooi in lijn, bij de 1200 met 180-band moet je daar iets meer moeite voor doen...

is veel info over te vinden op het duitse gs500 forum: gs-500.de - Powered by vBulletin
 
Hmm .. maar ik denk dat ik gewoon alleen een achterveer doe.
Klopt dat, dat een gsx600 veer er op past en een (stuk) hoger zet?
 
ik weet niet of het waar is hoor maar ik heb een keer ergens gelezen dat je er ook en sv650 achterbrug onder kon zetten waarmee hij 2 cm hoger kwam maar ook als "voordeel" had dat je er een bredere velg/band onder had voor de optic.

ik weet niet of het waar is hoor maar als het kan zou dat ook een optie kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan