pimp the fireblade

donn-hades

Rookie
20 sep 2006
23
0
almelo
Hallo mensen, ik heb een fireblade uit 98 en wil graag een beetje apart fietsje van maken. bijvoorbeeld wil ik een demper waarvan de hele straat s ochtends wakker word. Maar waar haal ik dat en wat is goed??? en hoe krijg ik gaas tussen de open delen en waar haal ik dat?? ook zit ik met een lelijke achterkant ik wil graag kleine knipperlichten of geintregeerd. WIE O WIE heeft er verstand van en helpt dit groentje een beetje voort. Thanks iedereen

:}
 
Gaas tussen je kappen lukt toch zeker wel, te vinden bij de meeste doe het zelf zaken, of kijk is op een boerderij met een kippenhok, doe je gewoon kippegaas ertussen O-) :+
 
Er zijn genoeg automateriaalzaken die zogenaamd 'racegaas' verkopen in alle soorten en maten. Ga daar eens kijken. Kleine knippers koop je bij ongeveer elke motorzaak wel, kan ook via 2e hands sites. Demper zou ik persoonlijk 2e hands kopen omdat dit enorm veel euro's scheelt met nieuw.
Succes en post eens een pic ;)
 
Haha ik heb gelukkig geen buren *D Maare ik heb er al een sportdemper op zitten, maar ik wil graag carbon want deze maakt geen lawaai en volgens mij is de db killer er al uit. Ik had op marktplaats wel een carbon gezien, voor 135 nieuw, maar dat kan niet wat zijn lijkt me.
Ook heb ik idd geintregeerde knipperlichten in de tail gekocht, was maar 89 euro's. Ik ga hem over een maand helemaal uit elkaar halen met mijn schoonvader die heeft 2 bimota's zelf helemaal uit elkaar gehaald en zelf in elkaar gezet en die zien er zeker vet uit. Dus ik ga er maar van uit dat hij het weet O-) maar heeft iemand nog sugesties of ideeen??? Let me no
 
Bedoel je dit gaas,kun je gewoon bij een Autoshop kopen
full
 
Hoi,

ik heb mijn fireblade nu 2 weken en heb geintegreerde achterlichten in de kont. Ik weet helaas niet waar je ze kunt kopen maar volgens mij zijn ze vrij standaard.

Hoop dat je er iets aan hebt.

full
 
Laatst bewerkt:
damn goed keuze zo fireblade :) Ik heb er zeker iets aan ik was naar motor zaak geweest en daar kun je ze gewoon kopen 89 euro. Enne ik had op marktplaats een carbon demper gezien voor 135 euro en dat is spotgoedkoop ik weet alleen niet of hij goed is maar ik neem de gok denk ik. 8-) Maar ik wil echt ff een apart fietsje maken. alle ideeen zijn welkom.
 
ha hier cliffblade.
ik heb zelf een blade uit 94 met een devil demper.
als je van mooi en hard geluid hou is dit echt een aanrader.
de vlammen komen er uit en hij knalt lekker en mooi.
en ja niet alleen je straat maar ook de volgende 3 straten zijn gelijk wakker.
succes met het oppimpen.
hier een piccie van mijn kindje.
full
Hallo mensen, ik heb een fireblade uit 98 en wil graag een beetje apart fietsje van maken. bijvoorbeeld wil ik een demper waarvan de hele straat s ochtends wakker word. Maar waar haal ik dat en wat is goed??? en hoe krijg ik gaas tussen de open delen en waar haal ik dat?? ook zit ik met een lelijke achterkant ik wil graag kleine knipperlichten of geintregeerd. WIE O WIE heeft er verstand van en helpt dit groentje een beetje voort. Thanks iedereen

:}
 
damn strak werk die achterlichtjes, alleen hoe maak je in vredesnaam dan het kenteken plaatje vast aan de motor???? En waar kan ik een devil demper krijgen?? :] :] :] :]
 
damn strak werk die achterlichtjes, alleen hoe maak je in vredesnaam dan het kenteken plaatje vast aan de motor???? En waar kan ik een devil demper krijgen?? :] :] :] :]


Bij mij zit de plaat gewoon ann m'n kunststof(grotendeels weggezaagde) bak vast...
als je een undetail eronder zet, met stukje alu vastmaken :Y
 
ha hier cliffblade.
ik heb zelf een blade uit 94 met een devil demper.
als je van mooi en hard geluid hou is dit echt een aanrader.
de vlammen komen er uit en hij knalt lekker en mooi.
en ja niet alleen je straat maar ook de volgende 3 straten zijn gelijk wakker.
succes met het oppimpen.
hier een piccie van mijn kindje.
(Afbeelding)

word tijd dat je hem eens goed laat afstellen dan _O-
 
Hallo mensen, ik heb een fireblade uit 98 en wil graag een beetje apart fietsje van maken. bijvoorbeeld wil ik een demper waarvan de hele straat s ochtends wakker word. Maar waar haal ik dat en wat is goed??? en hoe krijg ik gaas tussen de open delen en waar haal ik dat?? ook zit ik met een lelijke achterkant ik wil graag kleine knipperlichten of geintregeerd. WIE O WIE heeft er verstand van en helpt dit groentje een beetje voort. Thanks iedereen

:}

gewoon de knippers bij een motorzaak halen
en het racegaas bij een auto shop
en laat heavey die uitlaat maar maken dan komt dat wel goed :} :9
 
hij is goed afgesteld.
heb hem verleden jaar op de dynojetbank gehad en hij liep erg goed.
hij hield niet in en gaf genoeg pk's op de achterwiel.
die man van de dynojet vroeg wat ik eraan had gedaan [de motor] ik zij
niets zo gekocht.
hij vond hem namelijk erg mooi lopen ondanks z'n open pijp en ja hij vond hem wel erg knallen.
maar bedankt voor je opmerking
word tijd dat je hem eens goed laat afstellen dan _O-
*O* :+
 
hij is goed afgesteld.
heb hem verleden jaar op de dynojetbank gehad en hij liep erg goed.
hij hield niet in en gaf genoeg pk's op de achterwiel.
die man van de dynojet vroeg wat ik eraan had gedaan [de motor] ik zij
niets zo gekocht.
hij vond hem namelijk erg mooi lopen ondanks z'n open pijp en ja hij vond hem wel erg knallen.
maar bedankt voor je opmerking*O* :+
en met dat knallen wil je nog meer geluid?
 
Terug
Bovenaan Onderaan