Pimping my bike...

Eindelijk een beetje opgeschoten vandaag ;)


Bij gebrek aan een andere uitlaat, had ik maar besloten de oude een beetje op te gaan poetsen

full
 
Ze zijn natuurlijk nooit als nieuw te krijgen, maar heb er toch maar het beste van gemaakt :Y :Y

full


Heb de koppelingsdeksel ook maar ff opnieuw gespoten

Ohw enne Monique?? Wel goed onderhouden he :P gewoon mooi laten glimmen in de toekomst (*)











(x) de in het verleden behaalde poetsresultaten bieden géén garantie voor de toekomst :+ :+
 
Klein tipje van de sluier...

full


Deze km-teller gaat erop komen, met een digitale toerenteller (LED's)

En ja.... ik weet dat er een scheur in het ruitje zit, maar heb de nieuwe er ook al bij :Y :Y moet voor het spuiten toch alles eraf hebben ;)
 
En toen......... WOu dat ding wel even aan de loop hebben, Ligt sinds december ofzo al uit elkaar, dus was wel ff benieuwd.

De carbs zijn natuurlijk helemaal uit elkaar geweest en gereinigd, zitten andere sproeiers en luchtfilters op. Hoopte dat de accu vol genoeg was, zou wel ff duren dacht ik...


Niets was echter minder waar :o Had een trechter op de benzineslang gezet, benzine erin gegoten en gestart..... Ondanks de lege carbs liep ie echt binnen 3 tellen *O* *O* *O* En nou niet gaan zeuren dat Honda zo goed he ;) Hij is natuurlijk wel door een Kawa monteur zo in elkaar gezet :P

full


Heb ook maar even een nieuwe spiegel erop gezet voor "de look". Carbs staan inmiddels weer mooi synchroon, dus kijken of ik van het weekend ff een proefritje kan maken om te zien of alles het weer doet *O*
 
[me]ZX7-aRnold heeft net het kuipwerk in de spuitplamuur gezet
[/me]



Moet de achterkant en de tank nog doen, maar had geen ruimte meer ;)
 
[me]ZX7-aRnold heeft net het kuipwerk in de spuitplamuur gezet
[/me]



Moet de achterkant en de tank nog doen, maar had geen ruimte meer ;)
go arnold go arnold give me an A give me an R dive me an N give me an o give me an L give me a D Then what doe's that spell.



ARNOLD *O* *O* *O* *O* *O*
 
full


:W :W


Dus......

Heb te weinig tijd gehad de afgelopen maanden om ook maar iets te doen aan de motot -O- -O- . De afgelopen weken toch weer wat moed verzameld om de laatste puntjes op de I te zetten ;)

Had deze keer besloten alles zelf te doen, dus ook het spuitwerk. Moest wel ff oefenen, maar heb het nu toch eindelijk onder de knie ;) Het achterste kapje (als eerste gespoten) is me nog niet helemaal naar m'n zin. Deze zal ik van de winter wel een keer overspuiten. De rest is, al zeg ik het zelf ;) , best aardig gelukt! Moest wel wennen aan het idee dat deze lak (anders dan sluitbussen) mat blijft en pas gaat glimen ná de blanke lak. Dit heeft in het begin wel voor wat extra werk gezorgd.... :N :N

De knippers, die ook op het achterkapje zitten, spuit ik dan ook gelijk zwart mee, vind deze carbonnen niet echt lijken.

Nog even zo als die was:

full

full


en zo staat ie nu...

om de een of andere manier zijn sommige foto's kleiner dan de andere :? :?

full

full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat hij dan 15 cm lager zit :+




hij ziet er mooi uit hoor !maar net wat die zieke gast hier zecht zou het kuipje wat lager doen ja *D

:^ ;)

Vind nu idd dat er een te groot "gat" zit tussen kuipje en spatbord. Laten zakken heb ik al gehad, maar dan zit de teller weer te laag achter het stuur, of steekt boven ruitje uit :N :N

Denk erover om een stuk op te vullen, meet een soort radiatorcover/racegaas in het zwart. Dit om ook gelijk de toeter en bedraging weg te werken. Zal een soort framepje moeten frezen/lassen die mooi tussen de poten past. Dat komt nog wel een keer ;)
 
zou hem toch laten zakken, dat tellertje kan daar toch gewoon blijven zitten?
zou er zelf nooit zo'n stuur op doein,als die wat lager is vind ik het persoonlijk mooier

maaaaaaar verder eenheel mooi ding geworden hoor !!
 
zou hem toch laten zakken, dat tellertje kan daar toch gewoon blijven zitten?
zou er zelf nooit zo'n stuur op doein,als die wat lager is vind ik het persoonlijk mooier

maaaaaaar verder eenheel mooi ding geworden hoor !!


Majh, stuur is al een stuk naar beneden gekomen hoor. Als ie nog lager zit komt ie tegen de tank. Bovendien moet ik de "orders en wensen :P " van de eigenaresse ook uitvoeren he ;) Die zit gewoon liever lekker rechtop de :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan