Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
yo gasten ik heb nu al zo veel gelezen over de co2 censor verwijderen
en het fi lichtje + het uit schakelen van het 23 pinnetje .
maar ik weet nog steeds niet juist welke dat is en welke kleur hij heeft
je moet je ecu eerst verwarmen zodat de printplaat wat zachter wordt.
Dan moet je de ic verwijderen rechtsbovenin.
Co2 sensor vervangen voor een O2 sensor (hoe meer lucht ie meet hoe mer brandstof ie inspuit>>meer vermogen. Kost een paar knaken bij de doe het zelfzaak.
Boel weer in mekaar zetten en dan starten. kans is aanwezig dat je 5 pk dr bij wint.
Wel je ecu loskoppelen van de kabelboom. Anders krijg je storingen.
Succes
ok fel bedankt voor je uitleg ,maar ik wou gewoon kabel (pin 23 )doorhalen zodat het lampje uit is.
bij de dealer zeggen ze dat de co2 meter alleen bij steld bij een constante toerental omdat ze bij het invoeren bij een constant toerental meten .
vanaf je aan het gas komt dus meer of minder zou die censor niks meer uihalen.
om meer vermogen eruit te halen laat ik hem gewoon afstellen met een yoschi box
dan krijgt hij ook meer benzine(dit is nodig wegens volledige uitlaat lijn & snorkel weggehaald+ k&n)