pin-lock gemold

Baba-san

MF veteraan
17 jun 2003
8.672
0
Amsterdam
Ik ben m'n helm aan het reinigen en haal het vizier er van af. Tussen het vizier en de pin-lock zit een dood vliegje. Om die te verwijderen haal ik de pin-lock weg. Maar bij het loswrikken (hoe doe je het anders?) breekt een plastic nokje wat door Termaat is vastgezet. neuk neuk neuk! |(
Nu woon ik in Amsterdam dus om even terug te rijden naar Nijmegen....nee dus. Wat zal de service zijn van een andere willekeurige pin-lock-dealer? Gratis reparatie?

Alle tips, ideeën welkom, (ook van service dealers in de buurt)

Gr.

Baba-san
 
Bij mij zat er in het setje gewoon een reserve nokje. :?

Pinlock verwijderen gaat een stuk makkelijker als je je vizier een eindje 'open' buigt. Vizier uit je helm, één kant klemzetten tegen je buik ofzo en dan een eindje open buigen zodat je de pinlock er makkelijk uit kunt halen. Vizier is wel zodanig flexibel dat ie daar prima tegen kan.

Zal toch wel gerepareerd worden door Pinlock? Doe mij maar fogcity.
Fogcity. :r

Dat ding was na een paar maanden al verzadigd of zoiets waardoor ie niet meer werkte. Als je één keer je vizier verkeerd schoonmaakt zit ie vol met fijne krassen waardoor het continu lijkt alsof je in de mist rijdt.
En ik weet dat dat bij een pinlock ook gebeurt, maar die kun je tenminste nog gewoon wisselen. Bij een fogcity tob je je eigen 3x in de rondte voordat je die lijmlaag weer uit je vizier hebt.

Doe mij maar een pinlock.
 
Gewoon effe naar de Leertent in de Sarphatistraat,
daar kunnen ze je bijna 100% zeker wel weer op weg helpen. 8-)
 
Het werd hierboven al gezegd, als jeje vizier een beetje plat buigt haal je zo je pinlockje los. Fogcity vind ik een heel leuk systeen als je geen integraal helm hebt. In de winter beslaat dat ding gewoon :(

Daar heb je met pinlock geen last van, ik niet teminste...
Gewoon ff naar de Leertent in A'dam en je bent weer opweg, met een goed vizier...

Mzzl Knee down :]
 
Beste B,
Bedankt voor de Email, wij sturen deze week gratis Pinlock pinnetjes naar u toe.

Met vriendelijke groeten,

Marianne Arnold
Verkoop Binnenland

Komt in orde zo te lezen.
 
Hoi,
Ik heb hetzelfde gehad, en heb Pinlock Nederland ff gebeld. Binnen 1 week kreeg ik 3 nieuwe nokjes opgestuurd. Kostte: €0,-

Groeten,
R1chard
hhmm... dat had ik natuurlijk ook kunnen doen. |( |( |(
Ik brak er ook eentje af en was m'n 'reserve' nokjes kwijt. Dealer raadde mij aan om maar een nieuwe te kopen waar die extra nokjes weer bij zaten. B|
 
...Fogcity. :r

Dat ding was na een paar maanden al verzadigd of zoiets waardoor ie niet meer werkte. Als je één keer je vizier verkeerd schoonmaakt zit ie vol met fijne krassen waardoor het continu lijkt alsof je in de mist rijdt...
:^ Dat ding krast echt enorm B|
 
ik wil ook pinlock, maar da kannie op een shark vanwege te dik vizier.. B|


Wat voor type helm heb je dan?? Voor de volgende type's is Pinlock zowieso leverbaar.

RSV/S600/S600 Air/XRX
RSF/RSF2/RSF2 Race/RSF2i/S500/

S500 Air + S800 als het goed is vanaf Oktober.

Mvg,

Maarten.
 
Tja, ik heb de Pinlock gehad en vond 't niks. De Fogcity is tóp. Wel ff je helm goed schoonmaken voor je gaat plakken en zorgen dat alles goed aansluit, anders gaat ie lekken.....
 
ik wil ook pinlock, maar da kannie op een shark vanwege te dik vizier.. B|

Ik heb ook een Shark helm (RSF) en ben zeer te spreken over pin-lock :}

Dat je vizier te dik is begrijp ik ook niet echt. Bedoel je dat de je lokale helmen-boer geen boortje heeft dat door een stukje plastic kan :?

[me]__SVDirk__ denkt dat Nico van eigen huis in puin nog wel een ergens een boortje over heeft...[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan