Pink Spirit zoekt Leden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn gevoel is hierover dat ook al beweert ieder hier meteen van niet- zich toch door de sexuele geaardheid van de motorclub zich meteen genegen voelt te reageren.
Het verhaal over zijn eerste oproep en dat hij zich indekt over de komende reacties klopt helemaal.
Zie maar wat er onder allemaal komt qua reacties.

Hoeveel andere motor clubs weren ook mensen.
Clubs van bepaalde type motors -honda vfr-shadow club -harleys- goldwing club-en ga zo maar door en dat mag wel.
Rjj je op een ander type word je door die clubs al bijvoorbaat uitgesloten...
Over inclusieve/exclusieve samenleving gesproken zoals @Hellracer schrijft in zijn antwoord.
Oja dan vergeet ik de motor club van motor rijdende advocaten bestaat ook.
Of motorclub van artsen werkzaam in ziekenhuizen.
Ken ook een motor directie club van hoge piefjes in het bedrijfsleven.
De motor manager club in de staal industrie jawel die bestaat ook.
Oja biker ladys alleen vrouwen mogen daar dus per definitie uitsluiting andere sexe.
En ga zo maar door.

Maar zodra het woord homo etc erin voor komt slaat hier de vlam in de pan qua reacties.
En dan hebben ze hun mond vol over tolerantie en begrip voor de ander zijn keus maar de reacties zijn ook niet mis.

Ik vind motor clubs die een ander uitsluiten om wat dan ook .
Ook al kijk je scheel -bent krom -valt op mannen/ vrouwen -managers-advocaten- type motors etc getuigen van een mate van intolerantie /uitsluiten van een ander .
En dat is pas dom en stom.

Gaat toch om het plezier hebben in motorrijden.
En dat is voor iedereen en niet alleen voor een groepje geslecteerden.
 
Laatst bewerkt:
Heteros zijn dus uitgesloten van Pink Spirit... Fkkn discriminerende racisten
Waar slaat dit nu weer op?
Racisten?
Topic starter had dus wel degelijk gelijk in zijn oproep ik citeer zijn uitspraak:
Uiteraard zal ik waarschijnlijk rare reacties krijgen, en daarom wordt er ook respect gewaardeerd voor deze motor rijders,
Blijkbaar kunnen mensen niet normaal reageren of willen normaal reageren en zien ze het allemaal maar als een lolletje
Reageer gewoon serieus en niet zo Dom!! met een brede lach op je gezicht
 
Die vergelijking met andere motorclubs slaat natuurlijk helemaal nergens op. Als je bij een Yamaha clubje wilt horen dan koop je een Yamaha, als je altijd wilt sleutelen dan koop je een HD. Wil ik mij bij de manager club staalindustrie motorclub aanmelden, dan ga ik in de staalindustrie werken en word ik manager. Als ik bij een holebi club wil dan koop ik een homo? Dan wordt ik homo? Of hoe moet ik dat zien? Volgensmij is je geaardheid iets waar je niks aan kan doen, kan veranderen of invloed op hebt.

Draai het eens om. Stel dat hier nu een reclame had gestaan voor een clubje voor hetero's. Dan was het forum, terecht, ontploft. Maar is het een clubje voor anders geaarde, dan is het helemaal okay om iemand uit te sluiten vanwege zijn geaardheid.

In mij optiek is het belachelijke en ronduit discriminerend dat er clubjes zijn die zich enkel of specifiek op een bepaalde sexuele geaardheid/geslacht/afkomst focussen. Die sluiten bij voorbaat al andere uit vanwege iets waar je zelf helemaal niks aan kan doen. En nogmaals, probeer je eens voor te stellen dat iemand hier op dit forum een clubje motorrijders opricht enkel voor witte heteroseksuele mannen.

Goede dag,
Pink Spirit is een HoLeBi motorclub
Voor iedereen die op hetzelfde geslacht valt
"Goede dag,
White pride is een WiHeMa motorclub
Voor iedereen die niet op hetzelfde geslacht valt"

Zie je de krantenkoppen al voor je?


Doe toch gewoon normaal en accepteer elkaar gewoon. Het zal m'n reet roesten wat iemands geaardheid is, waarom zal het voor de pink spirit dan wel uitmaken wat mijn geaardheid is? Want dat is letterlijk wat er staat.
 
nou , moet niet gekker worden , overal lopen ze te roepen dat ze geaccepteerd willen worden , op netflix drukken ze het je al helemaal door de strot en vervolgens zonderen jullie je af , tja , dat je anders bent moet je lekker zelf weten maar waarom daar gelijk pride aan moet hangen snap ik niet , een vriend van me is homo en is niets anders dan de rest6 , niks geen pride onzin , doe maar gewoon normaal , tolerantie wordt ons op het moment opgedrongen
 
Mijn gevoel is hierover dat ook al beweert ieder hier meteen van niet- zich toch door de sexuele geaardheid van de motorclub zich meteen genegen voelt te reageren.
Het verhaal over zijn eerste oproep en dat hij zich indekt over de komende reacties klopt helemaal.
Zie maar wat er onder allemaal komt qua reacties.
Je gaat er overdreven en te fanatiek op in, ook is je vergelijk niet correct zoals @Mophius al mooi verwoorde.

@PinkRider Justin gaat er zelf al met gestrekt been in en dan juist op MF kun je uiteraard reacties verwachten.
Wanneer je hier een poosje meeloopt dan weet je dat er behoorlijk scherp en idd soms vervelend gereageerd kan worden.
Meestal lok je dat zelf uit (zelfreflectie is iets moois) en soms niet, schouders ophalen en laten gaan, veel beter. :Y

Gaat toch om het plezier hebben in motorrijden.
En dat is voor iedereen en niet alleen voor een groepje geslecteerden.
En dat is precies wat @PinkRider Justin doet, hij zoekt een groepje geselcteerden.

.
En dat is pas dom en stom.
ik haal je quote even hier naar toe daar past hij beter :)


Goede dag,
Pink Spirit is een HoLeBi motorclub
Voor iedereen die op hetzelfde geslacht valt
Wij zijn een Motorgroep in Nederland en zoeken meer leden, van jong tot oud en een ieder die met ons normaal kan omgaan.
Er wordt ieder.... enz
mvg. Justin
Ik heb het even voor je verbeterd.

En je regels zouden common sense moeten zijn, het feit dat je ze zo neerzet zegt ook weer van alles.
Het is ook de eerste motorclub waar ik in de regels "geen seksuele handelingen" zie staan, tja dan snap ik de reactie van @RR. ook wel :')

Volwassen reageren en respect geld naar beide kanten toe.
 
Goed, zelfs ik even gelezen maarre..
Ik maak zelf wel uit of ik aan mijn motor zit?
Voor de rest is alles wel gezegd..
 
Ik ben wel benieuwd of dit bestaansrecht heeft op dit forum net zoals alle andere separatistische onderwerpen. Harley rijders hebben ook hun eigen topics toch, bmw rijders? Als het niks word dan zakt het vanzelf.

Homo's hebben dat toch ook al, ik bedoel.. waar anders is t motorscooter gedeelte voor ? :+

De leernichten hangen uit bij de HD boyz , de in de kast huisvaders in t duingebied bij de BMW's .. ik bedoel.. ehh..

Helemaal gedekt toch.

Welke missen we nog.. oh wacht, brag en proest had toch ook een stukkie op t forum, kunnen daar de besluiteloze
terecht aangaande welk geslacht ze die dag willen zijn terecht.
 
Tjah, zoals je het nu stelt @Stefan666 dan heeft dit topic al zijn bestaansrecht verloren. Misschien is het daarom dat @TS nooit meer online is geweest? Die zag de bui al hangen en hing zijn gemoed en zelfvertrouwen aan het haakje ernaast.

Kan goed, maar ik hoorde ook dat er een clubje wielrenners met motoren een meeting hadden, denk dat ie
dacht daar meer medestanders te vinden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan