Pinkers van m'n GSXR willen niet..

Monkey Bus

MF'er
10 mrt 2003
121
0
België
Vorige week heb ik mijn ouwe CB-tje vervangen door een suzuki GSXR 750 van 1989. De kerel van wie ik hem kocht had er een ander kopkuipje opgezet met als gevolg dat de pinkers vooraan zoek waren... Ik dus twee van die kleintjes gekocht, mooi beugeltje gemaakt en die dingen erop gezet. Nu heb ik echter hetvolgende probleem: ik vind de juiste draadjes niet waarop ik de pinkers moet aansluiten... Ik hoor de relais 'klikken' en heb hem kunnen lokaliseren maar daar stopt het...

Kan iemand helpen met een elektrisch schema of misschien bij zijn/haar eigen GSXR even kijken?

Alvast bedankt!

Nog een fotootje van m'n nieuwe liefde:
full
 
Gefeliciteerd!

Misschien heb je aan onderstaande link iets. Ik heb voor je gezocht op een GSX-R 750 en dan krijg je een aantal resultaten (je kan kiezen uit meerdere types).
Ik hoop dat je er wat aan hebt en mocht ik de verkeerde GSX-R hebben, kijk even rond op de site.
Hier de link:http://www.motofiches.com/sites/TYRBUW/default.asp?cs=&mk=SUZUKI&cc=750&ml=GSXR750 (motorfiches)

Gr. Dee
 
Laatst bewerkt:
He, bedankt! Dit is zeker een goede link: alleen het elektrisch schema is natuurlijk niet terug te vinden...

En neen: het is niet mijn zus maar mijn wederhelft! Handen af dus!
 
Helaas.., ik heb deze nog voor je werkplaatshandboeken Misschien kan je hier een link of een tip vinden.

Op de Suzuki GSXF site staan wel schema's van de F. Misschien kan je bij hun terecht voor het webadres van jouw motor. rechts onderaan staan twee namen met hun links


En anders maar je arm of been uitsteken of zorgen dat je altijd al het andere verkeer achter je laat.. *D

Suc6

Gr. Dee
Thanx Dee!

Dat schema van die gsxf blijkt redelijk overeen te komen met mijn R!
Straks ga ik dan nog maar eens aan de slag met multimeter...

Volgende week heb ik ook m'n achteruitkijkspiegel dus dan kan ik weer relatief veilig de baan op!
 
Hobby-ze! Ben benieuwd of het gelukt is. Veel :] plezier met je nieuwe aanwinst.

Gr.
 
Da's mooi en snel gefixt!

Was het schema van de F hetzelfde als die van jou R?
Wie weet wat iemand anders er aan heeft..

Gr. Dee
 
Da's mooi en snel gefixt!

Was het schema van de F hetzelfde als die van jou R?
Wie weet wat iemand anders er aan heeft..

Gr. Dee

Het schema is niet 100 % hetzelfde volgens mij: het gedeelte van de knipperlichten alvast wel! Ik heb er mij alvast met kunnen behelpen en hierdoor wist ik zeker dat ik men pinkers juist had aangesloten.
Toen ben ik beginnen zoeken op het forum hier naar andere topics over knipperlicht-problemen en op die manier kwam ik tegen hoe je die relais kon testen: en ja hoor, de relais was niet goed!
 
Terug
Bovenaan Onderaan