Pinkster races te Oss

downsider

Offerings to the God of Speed
30 mrt 2008
35.574
22.563
Jaaaaa,we mogen weer:]:]:]

Nu met verbeterde dempert,kiek me goan. 🤗 NOT🙃
IMG-20240513-WA0001.jpeg

Spectakel verzekerd😍

Komt allen kieken..;

A3-Poster-2024.jpg

Succes misschien kom ik wel even kijk mits mijn geestelijk toestand het toelaat ? })

Pas dit even aan wil je ? Minimaal twee veren erop laten lassen. Beugel meer naar achteren. Die Alie uitlaat uit China gaat eens bij iemand op z.n bek landen. :X

1715766896281.png

Succes misschien kom ik wel even kijk mits mijn geestelijk toestand het toelaat ? })

Pas dit even aan wil je ? Minimaal twee veren erop laten lassen. Beugel meer naar achteren. Die Alie uitlaat uit China gaat eens bij iemand op z.n bek landen. :X

Bekijk bijlage 2007346
Goed om te weten!
Dan zorg ik dat ik zondag en maandag vòòr hem rij8-):)
Maar goed, eerste keer voor me dus ik heb niet al te hoge verwachtingen of zal ze naar beneden bij moeten stellen_O-

Wat ook kan voor nu even is om een extra slangklem te monteren op de link-pipe. Vandaar 1-2 stevige borgdraden trekken naar de uitlaat strip.

1715768441850.png

Pinksterraces in Oss, dacht dat dit al jaren terug was gestopt? Leuk om te zien dat het er weer is

Bekijk bijlage 2007346
Ik heb het aansluitpunt al flink verstevigd met een sterkere uitlaat klem.

Het dempertje weegt niks,zit erg vast en heb niet het idee dat loskomt.
Maar ik heb er zelf ook aan gedavht om de bevestiging naar achteren te plaatsen.

ik ga eens kijken.

Goed om te weten!
Dan zorg ik dat ik zondag en maandag vòòr hem rij8-):)
Maar goed, eerste keer voor me dus ik heb niet al te hoge verwachtingen of zal ze naar beneden bij moeten stellen_O-

Tot de rechte stukken komen dan vreet een ZXR een FZR op 👻 :+

Klopt, maar de FZR remt een stuk beter en er zit een heel laat remmende piloot op.
Ik heb er in ieder geval zin in!
We gaan het meemaken.
Ben ook niet vies van wat later remmen. 🫠
Doch het belangrijkste is blijven zitten,plezier maken,slap ouwehoeren en fijn weer naar huis 👌

Kleine modificatie, niet elegant, doch meer effectief.
Ding blijft zeker zitten.

20240515_125950.jpg

Algemeen:

Lijkt me verder leuk om hier niet over technische details verder te lullen, maar over de dagen zelf.

Stuur maar een PB als je er wat van vind.

Uiteindelijk is de 3 uurs race goed verregend of niet? Zat nog te twijfelen om mee te doen, uiteindelijk niet gedaan.

Je was geweldig,hoor 🤗
De tweede dag je remmen ook🫣👌
Het ging inderdaad best aardig!
Gewoon even doorzetten, zondag teleurgesteld naar huis. Even het netwerk raadplegen, remklauwen gescoord en tot 23.30 sleutelen. De rotzooi weer op de aanhanger en de volgende dag weer terug naar Oss.
Heerlijk! Ik heb er van genoten en het was beregezellig.
Tot in Ermelo Harrie:W

Het ging inderdaad best aardig!
Gewoon even doorzetten, zondag teleurgesteld naar huis. Even het netwerk raadplegen, remklauwen gescoord en tot 23.30 sleutelen. De rotzooi weer op de aanhanger en de volgende dag weer terug naar Oss.
Heerlijk! Ik heb er van genoten en het was beregezellig.
Tot in Ermelo Harrie:W
Wel een karig schema.
1 x 10 minuten en 2 maal 15 minuten 🤔

Terug
Bovenaan Onderaan