Pinlock beslaat

Het lijkt mij sterk dat de aanraking van een vingertje dat laagje kapot maakt.

Ik pak mijn helm rustig op bij het vizier met of zonder handschoenen etc.
Rij nu een jaar ofzo met dat pinlock ding erin en hij beslaat nooit.

Misschien even terug naar de dealer gaan...
Of misschien zit het probleem in je hoofd?

:^

Ik heb mijn pinlock al 80.000x verwijdert en die beslaat nooit. Kwestie van vetvrij maken, goed plaatsen en de silliconen rand goed aandrukken zodat je zeker weet dat hij overal goed sluit.
 
Beslaat hij nou tussen de pinlock en het vizier, of aan de binnenkant van je pinlock?


Hij beslaat aan de binnenkant van mijn helm, het deel dat je aan kunt raken dus als hij op je vizier zit. Het is dus ook alleen maar 1 plekje, niet het hele ding, maar het zit wel precies in mijn zicht.

@nr90, nee het zit niet in mijn hoofd maar op mijn pinlock :+
 
Ik moet mijn pinlock een keer in de zoveel tijd weer aandraaien, omdat de exenters aan beide zijden dan zijn verschoven.

Misschien zit je pinlock gewoon niet goed tegen je vizier aangedrukt, c.q. even aandraaien? :)
 
Lijkt me stug dat een vizier hier niet tegen bestand is. Ik zou er mee naar de dealer en niet zelf mee gaan prutsen, wellicht vervalt de garantie dan ook nog eens!
 
naja kan ook aan de persoon liggen, m'n pa heeft bijvoorbeeld ook iets in de huid, hoog zuur gehalte ofzo?? maar alles wat hij veel gebruikt slijt 100x zo hard, matte afwerking aan de zijkant van een mx500 pc muis heb ik ooit bij hun geplaatst, was zo weg, stuur van de auto werd ook snel slecht.. zou daar ook nog eens aan kunnen liggen.
 
Lijkt mij inderdaad sterk dat het van een vingerafdruk komt, ik raak mijn pinlock vizier ook vaak genoeg aan.

Misschien even vizier uit de helm halen en een beetje buigen, denk eerder dat hij ergens niet goed afsluit.
 
Waarschijnlijk heeft de TS dat na 9 jaar dan ook wel gedaan. Ik zou eerst gewoon zorgen dat ie weer strak tegen het vizier zit met de stelschroefjes.
Heb je wel de groeten aan oma gedaan? :)

1545813462012.jpeg

Dat was oma 9jaar geleden.
 
Ja, 3 pakjes KANKERstaven per dag! 8)7

Afgelopen week was er ook zo'n man op TV,.............eeeh, vrouw dus, met een stem als een versleten diesel.
Maar niet zeuren, gewoon doorgaan! ...............Uche-uche-uche...................:r:r:r
 
Terug
Bovenaan Onderaan